تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

داونلودستان موبایل...

یک کلیپ خیلی خیلی جالب از 2 ژیمیناستیک کار حرفه ای که به وسیله هم یک حرکت جالبی رو انجام میدن , حتما دانلود کنید !

PersianMob.Net

یک کلیپ زیبا از BMW M3 , ببینید چه دستی هایی میکشه !

PersianMob.Net



یک کلیپ از یک سری حرفه ای که حرکات جالبی رو نمایش میدند که خیلی دیدنی , مثلا به سرعت از شیشه ماشین میپرن تو و ... !

PersianMob.Net



یک کلیپ جدید و زیبا از یک سری آدم حرفه ای که رقص برک میزنند , واقعا حرکات جدید و زیبای انجام میدن , تو سالن خیلی جمعیت زیاده !

PersianMob.Net




فیلم The Golden Compass (قطب نمای زرین)، محصول سال 2007.
خلاصه داستان: دختر یتیمی به نام لایرا که نزد عمویش لرد عزرییل در محیطی دانشگاهی زندگی می کند، از مدیر دانشکده قطب نمایی ‏زرین هدیه می گیرد که حقیقت را به او نشان می دهد. در میهمانی که به افتخار ورود ماریزا کولتر حامی دانشگاه برپا ‏شده، کولتر از رئیس دانشکده درخواست می کند تا لایرا را به عنوان دستیار در اختیار او بگذارد. همزمان یکی از ‏دوستان لایرا به نام راجر ناپدید می شود.لایرا شایعاتی مبنی بر دست داشتن شورای عالی[‏Magisterium‏] در این ‏کودک ربایی شنیده و زمانی که با پیشنهاد مشکوک خانم کالتر مبنی بر سفر به شمال با کشتی پرنده او دریافت می کند، ‏بلافاصله می پذیرد. چون شنیده ها حاکی از آن است که بچه های دزدیده شده در مکانی مخفی در قطب شمال نگهداری ‏می شوند...
سبک فیلم : ماجراجوئی، درام، خانوادگی، تخیلی، مهیج

این فیلم با فرمت های 3gp و avi (کیفیت موبایل) از روی dvd تبدیل شده و آماده دانلود است !

PersianMob.Net




خلاصه داستان: بنجامین بارکر پس از سال ها به لندن بازمی گردد. او سال ها پیش در پی توطئه ای توسط قاضی تورپین به خاطر جنایتی که مرتکب نشده، محکوم و تبعید شده است. تورپین که با هدف دستیابی به همسر بارکر این نقشه را اجرا کرده بود، اینک سرپرست دختر بارکر است. بارکر که توسط ملاح جوانی به نام آنتونی هوپ نجات یافته و همراه وی به لندن بازگشته، در صدد یافتن همسر و فرزندش برمی آید. او که نام خود را به سوئینی تاد تغییر داده، پس از برخورد با خانم لاوت درمی یابد که همسرش فوت کرده است. هدف تاد از بازگشت به لندن تنها گرفتن انتقام از تورپین و دستیار رذل او بدفورد است. از این رو با به راه انداختن مغازه سلمانی در طبقه فوقانی مغازه خانم لاوت سعی می کند تا قاضی را به آنجا کشانده و هنگام اصلاح صورت او را به قتل برساند. همزمان آنتونی هوپ هنگام گردش در لندن، سر از مقابل خانه قاضی در آورده و با دیدن جوهانا-دختر تاد- که در خانه محبوس شده، دل به او می بازد. سوئینی تاد که از آن چه بر سرش آمده، خشمگین است تصمیم به گرفتن انتقام از همه اهالی لندن دارد. اولین قربانی او نمایشگر دوره گردی به نام سینیور پیرللی است و پس از مرگ او دستیارش-پسر کوچکی به نام توبی- ساکن مغازه خانم لاوت می شود. خانم لاوت نیز نقشه ازدواج با سوئینی را در سر می پروراند، اما سوئینی تشنه خون حاضر به چشم پوشی از هدف خود نیست?

این فیلم زیبا که محصول سال 2007 میباشد با 2 کیفیت موبایل و کامپیوتر به همراه زیرنویس فارسی قرارگرفته است !

PersianMob.Net



خلاصه داستان:دختر یک اشرافی انگلیسی با نام لارا کرافت علاقه زیادی به جمع آوری اشیا عتیقه از خرابه های معابد دارد. در همین زمان سیاره های منظومه شمسی در یک هم ترازی نجومی قرار می گیرند ( که هر 5000 سال یکبار اتفاق می افتد ) و یک گروه سری با نام Illuminati بدنبال یک طلسم باستانی هستند که به صاحبش قدرت کنترل زمان را می دهد. اما آنها نیاز به یک کلید ساعت مانند دارند تا توسط آن جستجویشان را تکمیل کنند و تنها یک هفته تا زمان هم ترازی نجومی وقت دارند. لارا بطور اتفاقی کلید را در یک دیوار در موزه اش پیدا می کند. Illuminati آنرا می دزدد و لارا یک نامه قدیمی از پدرش پیدا می کند که در آن راز طلسم نوشته شده است و به او سفارش شده که این طلسم شیطانی را از بین ببرد. اکنون لارا بایستی کلید را بدست آورد و طلسم را قبل از اینکه بدست Illuminati بیفتد پیدا کرده و نابود سازد.

این فیلم با فرمتهای 3gp و avi از روی DVD تبدیل شده اند و همچنین در این فیلم هنرپیشه معروف آنجلینا جولی هم بازی میکند . مدت زمان فیلم 1 ساعت و 40 دقیقه میباشد و دارای کیفیت نسبتا مطلوبی است .

PersianMob.Net




یکی از نرم افزار های محبوب موبایل که به "هک موبایل" به تازگی معروف شده است نرم افزار Super Blutooth Hack میباشد . این بار 2 نسخه آخر این نرم افزار محبوب و پرطرفدار را به صورت جاوا و چند زبانه قرار داده ایم !

PersianMob.Net


یکی از جدیدترین نرم افزار های تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به 3gp نرم افزار Nevo 3gp Video Converter میباشد . آخرین نسخه آن که محصول سال 2008 میباشد نسخه 2.1 میباشد . این نرم افزار یکی از قویترین نرم افزار های تبدیل فرمت های ویدیوی به 3gp برای مشاهده در گوشی های موبایل میباشد !
پشتیبانی از فرمت های AVI, MP4, MPEG, WMV, XviD, H.264, DAT, MOV, ASF به 3gp .
نکته : این نرم افزار توسط سایت سازنده با قیمت 29.95 دلار به فروش میرسد که شماره سریال نرم افزار را به صورت رایگان در فایل دانلود قرار داده ایم !

PersianMob.Net




یکی دیگر از بازی های جدید موبایل که به تازگی منتشر شده بازی Devil My Cry میباشد . این بازی در اوایل سال 2008 به صورت جاوا و 3rd تولید شده و با رزولوشن های 176x208 و 240x320 سازگار میباشد .

PersianMob.Net




بی شک یکی از بهترین و معروف ترین بازی ها چه در کامپیوتر و چه در موبایل بازی Brothers In Arms میباشد . این بازی در نسخه های مختلف تا به حال برای کامپیوتر و موبایل تولید شده است . این بار یکی از جدیدترین نسخه های آن که محصول سال 2008 شرکت Gameloft میباشد در سایز های مختلف گوشی های موبایل قرار داده ایم . این بازی جاوا بوده و برای تمامی رزولوشن های سری 60 و سری 40 سازگار میباشد !

PersianMob.Net


نسخه جدید بازی معروف Contra به تازگی تولید شده و دارای نام Lock Load میباشد . این بازی به صورت جاوا منتشر و با تمام رزولوشن ها سازگاری کامل دارد !

PersianMob.Net


یکی از بازی های جدیدی که به تازگی تولید شده بازی Pro Moto Racing میباشد . این بازی به صورت جاوا و محصول سال 2008 میباشد و در زمینه موتور سواری میباشد . این بازی با اکثر رزولوشن های گوشی هماهنگ است .

PersianMob.Net




یکی از بازی های جاوای دیگر که به تازگی منتشر شده بازی World Soccer میباشد . این بازی محصول سال 2008 میباشد و با فرمت جاوا منتشر شده است . بازی فوق برای رزولوشن های 128x160, 176x220, 240x320 ساخته شده و در اختیار همگان قرار گرفته است !

PersianMob.Net



یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی های دنیا بی شک بازی FIFA میباشد . این بازی چندین سال است که طرفداران زیادی دارد چه در رایانه و چه در موبایل . این بار تمامی نسخه های این بازی جذاب رو از سال 2003 تا حال برای موبایل با فرمت جاوا تهیه کردیم !

PersianMob.Net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد