تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

بدوید و کار کنید


تا چند سال قبل دلیل ورزش نکردن ما کمبود وقت بود. صرف مدت زمانی طولانی در ترافیک برای رفتن به باشگاه منطقی به نظر نمی رسید. تا اینکه انواع وسایل بدنسازی، تردمیل و .. به بازار آمدند که توانستند مشکل به باشگاه رفتن را حل کنند و ما میتوانستیم با خرید یکی از این دستگاهها، بدون رفتن به باشگاه، در منزل ورزش کنیم.
اما کم نیستند افرادی که بعد از گذشت چند ماه از خرید این وسایل، به این نتیجه می رسند که حتی وقت کافی برای ورزش کردن در منزل را هم ندارند و آرزو می کنند که ای کاش می شد همزمان با کار، ورزش هم کرد.

این وسیله ورزشی، در واقع آرزوی برآورده شده ی این گونه افراد است. تردمیلی که کامپیوتر شما نیز هست. شما با داشتن چنین تردمیلی می توانید در حین چک کردن ایمیل هایتان کالری بیشتری بسوزانید! سرعت این تردمیل هم به نحوی تنظیم شده است که در بیشترین حالت به 2 مایل در ساعت می رسد، تا بتوانید تمرکز کافی روی کارتان داشته باشید و به راحتی قادر به تایپ کردن باشید.

تابه حال نزدیک به 400 دستگاه از این نوع تردمیل فروخته شده است که اغلب خریداران آن شرکت های بزرگ کامپیوتری بوده اند. به نقل از
روزنامه نیویورک تایمز کارمندان این کمپانی ها معتقد بودند که این تردمیل نه تنها باعث حواس پرتی و کاهش کیفیت کارشان نیست بلکه تمرکز آنها حین راه رفتن روی آن افزایش می یابد. در عین حال هنگام ورزش کردن احساس خستگی کمتری در عضلات خود می کنند ،چرا که حواسشان کاملا به کارشان است.
دکتر اندرو وود، مشاور تغذیه در کلینیک
«مایو» در مورد این تردمیل چنین می گوید: " البته همه نمی توانند در حال راه رفتن کار کنند. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که نمی توانید وقتی که راه می روید آدامس هم بجوید، قطعا این تردمیل به درد شما نمی خورد!"
هرچند که راه رفتن روی تردمیل حین کار کردن، شاید نتواند باعث کاهش وزن شما بشود، اما حداقل پیاده روی را جزیی از برنامه زندگی شما و یا بهتر است بگوییم جزیی از کار شما می کند. البته تعداد زیادی از کسانی که از این نوع تردمیل استفاده کرده اند توانسته اند که در حال کار چندین کیلو از وزن اضافه خود را هم کم کنند. این تردمیل با قیمت 4000 دلار به فروش می رسد.

اگر شما یک ترد میل معمولی را قبلا خریداری کرده اید، نگران نباشید، چرا که اگر کمی خلاق باشید می توانید میز کامپیوتر و تردمیلتان را با هم ترکیب کنید. برای اطلاعات بیشتر
اینجا را ببینید.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
black جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد