تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

چگونه یک Package درست کنیم ؟


در هنگام نصب کردن نرم افزار Acrobat دیده اید که در ایتدای نصب یک Package باز شده و نصب ادامه می یابد . در این قسمت طریقه ساختن یک Package را آموزش می دهم. در قسمت Run تایپ کنید iexpress و روی Ok کلیک کنید.

 

پنجره اول :در پنجره باز شده حالت پیش فرض انتخاب شده Creat new self می باشد.

پنجره دوم :در سه انتخاب موجود شما گزینه دوم را انتخاب کنید.

پنجره سوم :در این قسمت شما باید یک عنوان برای Package خود انتخاب کنید . مثلا computerinfo  

پنجره چهارم :گزینه اول در حالت پیش فرض انتخاب شده.

پنجره پنجم :در این قسمت این امکان را به شما می دهد که قبل از اجرا شدن و باز کردن Package یک پنجره جدید باز می شود و تا این پنجره را تایید نکنید کار ادامه پیدا نمی کند . برای نوشتن این پیغام می توانید متن خود را در Notepad نوشته و ذخیره کنید و با استفاده از دکمه Browse به برنامه مسیر متن نوشته شده را بدهید و در صورتی که تمایل به انجام این کار ندارید بگذارید برنامه در حالت پیش فرض بماند.

پنجره ششم :با کلیک بر روی دکمه Add فایلهای مورد نیاز را انتخاب کنید.

پنجره هفتم :حالتهای مختلف را بعد از اتمام کار برنامه نشان می دهد . به این صورت که مثلا وقتی شما Package را باز کردید فایلهای باز شده به چه صورت باشند که چهار انتخاب را به شما می دهد.

پنجره هشتم :مانند پنجره پنجم هست ولی با این تفاوت که پنجره پنجم در ابتدای برنامه نمایش داده می شد ولی این پیغام در انتهای برنامه نمایش داده می شود.

پنجره نهم :حالا باید مسیری را که می خواهید در آنجا Package را ذخیره کنید بدهید.

پنجره دهم :سه گزینه موجود هست که حالاتی را در اختیار شما می گذارد که مثلا بعد از نصب برنامه سیستم Restart شود یا خیر . شما گزینه No restart را انتخاب کنید.

پنجره یازدهم :گزینه Don`t save را انتخاب کنید.با استفاده از این روش حجم Package ایجاد شده خیلی کمتر از حجم کل فایلهایتان قبل از ایجاد پکیج می باشد . برای Package کردن فایل ( مثلا فایلهائی را که برای نصب یک برنامه می باشند ) میتوانید از پنجره دوم گزینه زیر را انتخاب کنی.Extract files and run

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد