تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

معرفى ۱۰ برند برتر جهان در سال ۲۰۰۸

Coca Cola:


اولین برند برگزیده سال ۲۰۰۸ است که در سال ۱۸۸۶ در ایالات متحده آمریکا تأسیس شد. این شرکت عرضه کننده نوشیدنى هاى بدون الکل، شیر، قهوه، چاى و نوشیدنى هاى انرژى زا و آب بیش از ۲۸۰۰ نوع محصول و روزانه تعداد ۵/۱ میلیارد فروش دارد. این شرکت مالک ۴ شرکت تولید کننده نوشیدنى هاى بدون الکل از جمله کوکاکولا، Fanta, Sprite, Diet coke مى باشد.

 


 


IBM:


این شرکت با هدف ارتقاى دسترسى به اطلاعات، ضبط و ثبت و تسهیل برقرارى ارتباط میان جوامع بیش از ۱۰۰ سال است که مشغول به کارشده و به تولید محصولات نرم افزارى و سخت افزارى پرداخته است.



Microsoft:


شرکت کامپیوترى چند منظوره اى است که انواع تولیدات نرم افزارى را تولید، ضمانت و حمایت مى کند. این شرکت در سال ۱۹۷۵ در نیومکزیکو تأسیس شد. درآمد خالص مایکروسافت ۶۸۱/۱۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۸ برآورد شده است.



GE:


جنرال الکتریک سومین شرکت بزرگ و نیز سومین برند برتر سال ۲۰۰۸ در سال ۱۸۹۰ در نیویورک تأسیس شد. این شرکت با نیروى کارى برابر با ۲۶۶ هزار نفر داراى ۴ شعبه اصلى در سراسر جهان است که حدود ۴۹میلیارد دلار ارزش دارد و به تولید انواع تجهیزات پزشکى، صنعتى، نورى، برقى، موتورهاى جت، لوکوموتیو ها و غیره مى پردازد.

 


 


Nokia:


شرکت فنلاندى نوکیا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تأسیس شد و از آن پس به تولید گوشى هاى همراه، اسمارت فون ها، کامپیوترها و شبکه و خدمات
نرم افزارى آنلاین مشغول مى باشد.

 


 


Toyota:

 


بزرگترین سازنده خودرو با بیشترین میزان فروش است که حدود ۳۱۶ هزار کارمند در سراسر جهان دارد. این شرکت در سال ۱۹۳۷ در ژاپن تأسیس شده و ماشین هاى زیبایى تولید مى کند. درآمد خالص این شرکت طبق آمار سال ،۲۰۰۸ ۱۵/۱۷ میلیارد دلار مى باشد.

 



Intel:


این شرکت در سال ۱۹۶۸ در آمریکا تأسیس شده و در تولید پردازنده هاى خرد، حافظه هاى فلش، چیپ ست هاى مادربرد کامپیوتر، کارت هاى میان بر شبکه و غیره تبحر دارد. درآمد خالص این شرکت با ۸۶۳۰۰ کارمند حدود ۷ میلیارد دلار گزارش شده است.



Mc Donald:


بزرگترین رستوران زنجیره اى جهان است که در سال ۱۹۴۰ در کالیفرنیا تأسیس شد. این رستوران ۳۱ هزارر شعبه در کل جهان دارد.درآمد خالص آن با ۳۹۰ هزار کارمند، حدود ۳۵۹/۲ میلیارد دلار گزارش شده است.

 


 


Disney:


این شرکت سازنده برنامه هاى انیمیشن در سال ۱۹۲۳ توسط برادران Walt و Roy در کالیفرنیا تأسیس شد. نیروى کار آن ۱۳۷ هزار نفر و درآمد خالصش حدود ۳۸۳۲ میلیارد دلار مى باشد.

 



Google:


یک شرکت آمریکایى است که درآمد آن از تبلیغات مرتبط به جستجوهاى اینترنتى، ایمیل، نقشه یابى آنلاین و خدمات ویدویویى بدست مى آید. این شرکت درسال ۱۹۹۸ در کالیفرنیا تأسیس شد که با ۲۰۱۲۳ نفر کارمند در کل جهان درآمدى برابر با ۲۰۳/۴ میلیارد دلار دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد