تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

اینترنت، دومین ابزار تبلیغاتی جهان پس از تلویزیون

بیش از نیمی از افراد 14 تا 25 ساله، تلفن همراه خود را برای گوش دادن به موسیقی، تماشای تصاویر ویدیویی مورد استفاده قرار می‌دهند.
 

تحقیقات نشان می‌دهد با وجود توسعه اینترنت، تلویزیون همچنان محبوب‌ترین ابزار رسانه‌ای برای تبلیغات است.
تحقیقات شرکت Deloitte از 2 هزار شهروند آمریکایی 14 تا 75 ساله نشان می‌دهد تلویزیون همچنان پرکاربردترین رسانه برای تبلیغات است و مجلات و اینترنت در رده دوم قرار دارند. در میان خوانندگان نشریات از هر 10 نفر 6 نفر عنوان کردند که به تبلیغات چاپی بیش از تبلیغات آنلاین توجه می‌کنند. همچنین نیمی از پرسش‌شوندگان تمایل دارند در ازای پرداخت هزینه،‌ محتوای مورد نظر خود مانند تصاویر ویدیویی آنلاین را بدون تبلیغات مشاهده کنند.
همچنین یک سوم از شرکت‌کنندگان در این نظر سنجی اظهار داشتند که از تلفن همراه به عنوان یک وسیله سرگرمی استفاده می‌کنند. بر این اساس بیش از نیمی از افراد 14 تا 25 ساله، تلفن همراه خود را برای گوش دادن به موسیقی، تماشای تصاویر ویدیویی یا بازی کردن مورد استفاده قرار می‌دهند.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.persianaster.blogsky.com

با سلام:
وبلاگ علمی زیبایی دارید از شما میخواهم به من هم سری بزنید وبلاگ منم علمیه اگر دوست داشتید من مایل به تبادل لینک میباشم.

ممنون از لطف نظرتان.
شما را لینک کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد