تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مجله داونلود ویژه گروه پرشین استار

مجله دانلود - ویژه گروه اینترنتی پرشین استار www.Persian-Star.org
 

د

.:: فشرده سازی فایلها با WinRar 4.1.65 Full Version ::.

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده است و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوترهایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.



دانلود با حجم ۱.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com
 


.:: Clone CD 5.3.1.3 ::.

نرم افزار کلون سی دی CloneCD5.3 ورژن جدیدش رو با امکانات تکمیل تر دانلود کنید.معروفترین نرم افزار نسخه پشتیبان از سی دی و دی وی دی های مورد نظر و همچنین این نرم افزار کارآمدترین نرم افزار در شکستن قفل سی دی و دی وی دی های قفل دار میباشد که طرفداران زیادی دارد.



دانلود با حجم ۲.۶ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com
 


.:: 321 Video Converter 1.2.27 یک مبدل ساده و کاربردی ::.

نرم افزار حاضر یک نرم افزار قدرتمند جهت تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به فرمت های رایجی چون: AVI, MPEG, VCD, DVD و ... می باشد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی و با کمترین زمان قادر خواهید بود فایلهای ویدیویی خود را در هر فرمتی که باشد را به یکی از فرمت های رایج و محبوب تبدیل کنید بدون آنکه تصویر دارای افت کیفیت شدید باشد. این نرم افزار از فایلهای تصویر 4:3 و 16:9 به خوبی پشتیبانی می کند و به جرات میتوان گفت که یکی از ساده ترین و بهترین نرم افزارهای تبدیل گر فایلهای ویدیویی میباشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار 321 Video Converter 1.27 :

- تبدیل کلیه فرمت های ویدیویی به فرمتهای رایجی چون: AVI, MPEG ,DVD, VCD, WMA
- پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدیویی
- امکان تنظیم اندازه فایل خروجی
- حفظ کیفیت تصویر در هنگام تبدیل تا حد امکان
- پشتیبانی از فایلهای ویدیویی با حجم های بالا
- سرعت بالا در تبدیل فایلهای ویدیویی
- محیط بسیار ساده و کاربرپسند
- پشتیبانی از انواع ویندوزها از جمله: ویندوز ویستا و ایکس پی
- و...



دانلود با حجم ۵.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com
 


.:: با YouTubeGet 4.9.8 فایلهای ویدیویی سایت یوتیوب را به راحتی دانلود کنید ::.

YouTubeGet یک نرم افزار کاملا حرفه ای جهت ذخیره فایلهای ویدیویی سایت معروف یوتیوب در هارد دیسک می باشد. با توجه به اینکه این نرم افزار پولی میباشد به همین جهت امکانات بسیار منحصر به فردی دارد که از آن جمله میتوان به ابزار ویژه تبدیل فایلهای Flv به فرمت هایی چون MP4, 3GP, WMV و AVI میباشد که در هیچ نرم افزار مشابهی موجود نمیباشد و میتوان گفت این نرم افزار تنها نرم افزار از این دسته هست که مبدل نیز در خود دارد. با استفاده از آن به راحتی فایلهای ویدیویی مورد علاقه خود را از سایت یوتیوب بردارید و پس از تبدیل آنها، به راحتی از آنها را بر روی iPod یا موبایل خود تماشا کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار YouTubGet 4.9.8 :

- امکان Pause و Resume دانلود فایلها
- ابزار ویژه تبدیل فایلهای Flv به فرمتهایی چون: AVI, MP4, 3GP و WMV
- امکان رایت فایلهای دانلود شده بر روی CD و DVD توسط خود نرم افزار
- سیستم ویژه جستجو در میان فایلهای ویدیویی سایت YouTube
- سازگاری با ویندوزهای: 2000، ایکس پی و ویستا
- محیط ساده و کاربرپسند با کاربری آسان
- و...



دانلود با حجم ۴.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com


 

.:: به روز رسانیKaspersky Internet Security 2009 ( نیمه دوم دی ماه ) ::.

بدون تردید شرکت kaspersky قدرت بلامنازع نرم افزارهای امنیتی دنیا است. پیشنهاد می کنیم برای اینکه در سیستم خود نرم افزار امنیتی مناسبی داشته باشید از این نرم افزار استفاده نمایید. بنا به درخواست شما کاربران بر آن شدیم تا هر 15 روز یکبار این نرم افزار قدرتمند را به روز نماییم.

 

دانلود با حجم ۳۳.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com
 


.:: آنتی ویروس Avira Premium Security Suite 8.2.0.251 ::.

مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزار های متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.
بسته نرم افزاری Avira Premium Security Suite یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی به شمار می رود. این مجموعه  محصول کمپانی Avira که یک شرکت آلمانی است می باشد. این شرکت  اولین محصول خود را در سال 1988 (20 سال پیش) با نام H+BEDV Datentechnik GmbH عرضه نمود. بعد ها با تغییر نام ضد ویروس ها به نام AntiVir به کار خود ادامه داد. این آنتی ویروس هم به صورت رایگان و هم به صورت حرفه ای عرضه می گردید. تا به امروز که بسته نرم افزار بسیار قدرتمند Avira Premium Security Suite از سوی این کمپانی آلمانی عرضه گردیده است، مجموعه ای بسیار قدرتمندی که توانایی مقابله با جدید ترین ویروس ها را دارا است. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب است.
این آنتی ویروس در سایت av-comparatives که پایگاهی برای آزمایش آنتی ویروس ها می باشد در رده ایی بالاتر از آنتی ویروس های بسیار مشهور NOD 32 و Kaspersky قرار گرفته است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avira Premium Security Suite 8.2.0.251:
- مراقبت دائمی از سیستم
- توانایی کنترل تمامی فایل های سیستم و پروسه های حافظه
- جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک با اخطار به کاربر در این زمینه
- دارای DataBase ای قدرتمند برای شناسایی ویروس ها
- توانایی به روز رسانی نرم افزار و DataBase آن
- دارای ابزارهای دیواره آتش برای حفاظت از سیستم شما در مقابل هکرها
- توانایی مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی
- قابلیت مبارزه با هرزنامه های اینترنتی
- شناسایی جدید ترین ویروس ها، تروجان ها و در کل فایل های مخرب
- محیط کاربری بسیار ساده
- سرعت عمل بسیار بالا
- بسته های به روز رسانی کم حجم و به روز رسانی سریع به صورت آنلاین
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...




دانلود با حجم ۲۳.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com
 


.:: پخش کننده ای بسیار سبک Kantaris Media Player v0.4.3  ::.

Kantaris Media Player  نرم افزاری است که بر پایه پلیر شرکت VLC برنامه ریزی و طراحی شده است. این نرم افزار که بسیار کم حجم می باشد قابلیت های بسیار زیادی را در خود جای داده است که در یک نگاه هم می تواند هرکاربری را جذب خود نماید. یک کاربر همیشه از پخش کننده خود اولین انتظاری که دارد این است که به سادگی بتواند فرمت های مختلف صوتی و تصویری خود را مدیریت نماید.
Kantaris Media Player تقریبا تمامی فرمت های موجود را پشتیبانی می کند و به این ترتیب اولین و مهمترین انتظار یک کاربر را مرتفع ساخته است. محیط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه به پلیر پیشفرض ویندوز یعنی Windows Media Player می باشد و البته استفاده از نرم افزار با همین محیط کاربری زیبا ، در عین حال ساده بسیار آسان خواهد شد. لازم به ذکر است که این نرم افزار با حجم مناسبش به صورت کاملا رایگان و همچنین به صورت Open Source ارائه می گردد و تقریبا برای توسعه یافتن هرچه بیشتر در اختیار کاربران به صورت رایگان قرار گرفته است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kantaris Media Player v0.4.3:
- پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود
- حجم بسیار مناسب نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- محیط کاربری بسیار ساده درعین جذابیت
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- Open Source بودن نرم افزار
- پخش انواع VCD و DVD با بهترین کیفیت ممکن
- پخش Audio CD ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...



دانلود با حجم ۸.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com

.:: Ten Thumbs Typing Tutor 4.7 ابزاری برای علاقه مندان به یادگیری تایپ 10 انگشتی ::.

انجام عملیات تایپ مطالب به صورت حرفه ای نیازمند یادگیری تکنیک های مربوط به استفاده از کلید های موجود بر روی صفحه کلید می باشد. امروزه می توان دوره های مختلف آموزشی در موسسات آموزشی را مشاهده نمود که به کاربران این تکنیک ها و انجام عملیات تایپ را آموزش می دهند. یکی از روش های متداول برای تایپ روش تایپ 10 انگشتی می باشد که یکی از سریع ترین متدهای موجود برای تایپ مطالب است زیرا در این روش کاربر از هر 10 انگشت دست خود برای تایپ استفاده می کند. تقسیم کار در میان انگشتان یکی از مهمترین مواردی می باشد که در این روش باید به آن توجه نمود.

در این مطلب نرم افزاری را به شما آموزش می دهیم که به کمک آن می توانید تایپ 10 انگشتی را فرا بگیرید.

 Ten Thumbs Typing Tutor نام نرم افزاری می باشد که همان طور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم به منظور یادگیری روش تایپ 10 انگشتی می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند عملیات تایپ 10 انگشتی را با استفاده از ویژگی های مختلف فرا گیرند. این نرم افزار بر روی ویندوزهای XP و Vista  به صورت کامل پشتیبانی می شود و همچنین کاربرانی که از سیستم عامل MAC استفاده می کنند نیز قادر به استفاده از این نرم افزار و ویژگی های موجود در آن می باشند. این نرم افزار انجام آموزش عملیات تایپ را از پایه به کاربران نمایش می دهد. همچنین از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت نمایش استفاده از انگشتان برای کلید ها به صورت کامل گرافیکی می باشد. از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار قابلیت یادگیری تایپ به کمک بازی های موجود در این نرم افزار می باشد که دارای جنبه سرگرمی نیز می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Runtime Revolution Software می باشد.



دانلود با حجم ۶.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com
 


.:: نرم افزار محافظ صفحه نمایش ویژه محرم ::.

در ماه محرم ماه عزاداری امام حسین علیه السلام موسسه راسخون برای شما Screen Saver هایی با طراحی بسیار زیبا قرار داده است  که به راحتی می توانید آن را دانلود و در رایانه خود استفاده نمائید.
 



  دانلود با حجم ۲.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com
 


.:: اسکرین سیور زیبا به مناسبت کریسمس ::.

25 دسامبر ، روز کریسمس ، سالگرد تولد حضرت عیسی ( ع ) و عید بزرگ مسیحیان جهان است . حضرت مسیح از پیامبران بزرگ و صاحب کتاب انجیل میباشند و در فرآن کریم نیز به دفعات از ایشان و مادر گرامیشان حضرت مریم نام برده شده است .
حضرت مسیح ( ع ) نزدیک به دو هزار سال پیش در چنین روزی در بیت الحم و از مادری باکره متولد گردیدند و از همان دوران شیرخوارگی رسالت الهی خود را آغاز نمودند. سالگرد تولد حضرت مسیح عید بزرگ مسیحیان جهان میباشد که در شب کریسمس و طی مراسم جشن و سنتهای زیبایی نظیر تزئین درخت کاج و چراغانی ، برگزار میگردد.
به همین مناسبت اسکرین سیور زیبایی آماده کرده ایم که آن را تقدیم میکنیم به همه پیروان پیامبر صلح و دوستی
نرم افزار کاملا رایگان میباشد و برای نصب آن تنها کافی است فایل 3D White Christmas.exe را اجرا فرمایید
 



دانلود با حجم ۶.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com
 


.:: سفری به خاطرات و بازیهای دوران کودکی با منچ ::.

یادش بخیر دوران بچگی. هفت سنگ، تبارک ، گل کوچیک، دزد و پلیس، زوو، دوچرخه، منچ و مارپله.
یادش بخیر دوران بچگی، بچه‌هایی که از صبح تا شب تو کوچه‌ها بازی می‌کردند و همسایه‌ها بر سرشان فریاد می‌زدند که بچه‌ها یواش‌تر. دیگر این روزها خبری از بازی‌های کودکانه نیست. دیگه کمتر محله‌هایی را می‌توان دید که پسراش تو کوچه‌هاش از صبح تا شب دنبال یه توپ پلاستیکی فریاد بزنند و دخترهاش هم تو حیاط خونه‌ها، برگ درخت‌ها رو بچینند و تو عالم خودشان قورمه سبزی درست کنند.
این روزها جای تمام آن بازیهای زیبا را بازیهای رایانه ای گرفته اند.یکی از بازیهای نوستالوژیک آن دوران بازی منچ بود که دختر و پسر طرفدار پروپا قرص این بازی بودند .هنوز هم ترفندها و کلک هایی که برای آوردن عدد ۶ تاس می زدیم تو خاطرم هست؟
منچ بازی ساده ای است که در سال ۱۹۱۴ میلادی،توسط یکی از اهالی شهرمونیخ آلمان به نام یوزف فریدریش اشمیت اختراع شد. نام اصلی آلمانی آن این بوده است: Mensch! نrgere dich nicht  به معنی: « عصبانی نشو مرد!»  … علتش هم این است که وقتی مهره‌ی بازیکنی توسط مهره‌ی بازیکن دیگری جایگزین میشود بازیکن اول می‌بایست دوباره به خانه‌ی نخست برگردد و همین موجب عصبانی شدن و یا جوش آوردن او میشود. برای همین بر روی جعبه ی بازی کلمه
Mensch چاپ می شود. بازی منچ به سال های دور باز می گردد. محل پیدایش این بازی در ایران، هند یا چین بوده است.
اگر شما هم پس از خواندن این توضیحات هوس کردید تا بار دیگر ، یک دست منچ بزنید ، با ما همراه باشید …
 



دانلود با حجم ۱.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline. com
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد