تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

دکشنری های آنلاین فارسی به انگلیسی و بالعکس

اینروزها تقریبا در همه خانه ها یک کامپیوتر با قابلیت اتصال به اینترنت وجود دارد و بیشتر نیازهای مردم در حال گرایش به حالت آنلاین است. وب فارسی هم در این روند فعالیت دارد - هرچند هنوز آنچنان که باید توسعه نیافته است -  و یکی از این زمینه ها هم ارائه فرهنگ لغتهای آنلاین است که تعداد بسیار زیادی سرویس فارسی آنلاین برای این کار ایجاد شده است. دیکشنریهای آنلاین بدون نیاز به نصب برنامه ای روی سیستم شما میتوانند معنی واژه های مورد نیاز شما را از انگلیسی به فارسی و یا برعکس از فارسی به انگلیسی ترجمه کنند. در ادامه لیستی شامل برترین این سرویسها را خواهید یافت که در جمع آوری آنها سعی شده تا سرویسهائی معرفی شوند که تبلیغی در خود ندارند یا تبلیغات آنها به صورت محدود و بسیار کم در صفحه اصلی آنها نمایش شده باشد، امیدوارم آی تی نویسان ایرانی دیگر نیز علاوه بر سرویسهای غیر ایرانی، به معرفی سرویسهای فارسی و ایرانی هم گرایش بیابند و وب فارسی را هرچه بیشتر معرفی و مستعد کنند. این لیست ترتیبی برای خوبی یا بدی این سرویسها نمیباشد، خودتان آنها را تست کنید و یکی را که به نظرتان مناسبتر است انتخاب کنید.

۱- دیکشنری آنلاین انگلیسی و فارسی: این سرویس به شما امکان ترجمه لغات از انگلیسی به فارسی و از فارسی به انگلیسی را میدهد و میتوانید لغات مرتبط با واژه مورد جستجوتان را نیز در نتایج بینید.

۲- دیکشنری آنلاین انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی: این سرویس همچون سرویس قبل بوده و نیز امکان ترجمه متن را هم برای شما فراهم نموده است.

۳- دیکشنری آنلاین انگلیسی به فارسی نارسیس: اگر با نرم افزار نارسیس کار کرده باشید حتما از قدرت آن باخبر هستید. سرویس آنلاین این نرم افزار نیز به همان قدرت عمل مینماید.

۴- دیکشنری آنلاین سریع: یک دیکشنری آنلاین و سریع با محیط ساده و سبک اما با قابلیتهای بالا

۵- دیکشنری آنلاین آریا: دیکشنری آنلاین فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی که کیبردی هم در خود برای تایپ مستقیم دارد.

۶- لغتنامه انگلیسی به فارسی: با قابلیت جستجو کلمات مشابه بصورت همزمان و سرعت بیشتر جستجو با فن آوری Ajax همراه مناسبی برای شما در صفحات انگلیسی وب

۷- دیکشنری رایگانی انگلیسی به فارسی: این دیکشنری علاوه بر ترجمه لغات شما به صورت آنلاین، کدی هم برای درج دیکشنری در قالب وبلاگ شما را در اختیارتان قرار میدهد.

۸- دیکفا: این دیکشنری هم همچون دیکشنری آنلاین قبلی کدی را هم برای درج دیکشنری در قالب وبلاگتان در خود دارد.

۹- فارس دیکشنری: یک فرهنگ لغت آنلاین و قدرتمند دیگر


نظرات 3 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://iran.forum.st

سلام
شما رو به گفتگو در اتاق چت سایتمون دعوت می‌کنم
دوست داشتی بیا
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

vatan یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.vatanclick.com

سلام . برای کسب درآمد بالا و مطمئن سیستم کسب درآمد وطن را به شما پیشنهاد می کنیم.این سیستم تنها سیستم کسب درآمدی است که حداقل میزان پورسانت شما برای پرداخت 1000 تومان می باشد و این نشان گر حسن نیت ما جهت واریز به موقع و کامل پورسانت ها می باشد. بر خلاف سیستم های مشابه در این سیستم محدودیت زمان درخواست واریز وجود ندارد ! همچنین قابل ذکر است این سیستم تحت نظارت فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف وطن شاپ می باشد. www.vatanclick.com

امین یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.bamn.blogfa.com

بانک اخبار امین ، بزرگترین مجموعه وبلاگ فارسی زبان ...
منتظر حضور گرم شما هستم ...
خوش آمدید ...
راستی ... نظر یادتون نره ... بدون انتقادات و پیشنهادات شما ما هیچیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد