تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

جزئیات تازه از Office 14

مایکروسافت جزئیات بیشتری از نسخه بعدی بسته نرم‌افزار اداری خود‌ که MS Office 2010 باشد را منتشر نمود.بر طبق اطلاعات به دست آمده این نسخه برای اولین بار در دو سری ۳۲بیتی و ۶۴بیتی منتشر خواهد شد که هر دو نسخه سال بعد عرضه می‌شوند.
سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که سری محصولات آفیس شامل Microsoft Office2010 و Microsoft SharePoint Server 2010، Microsoft Visio 2010 و Microsoft Project 2010 برای بازبینی توسط کارشناسان در سه ماهه سوم سال ۲۰۰۹ و برای عرضه به شرکت‌ها در نیمه اول سال ۲۰۱۰ برنامه‌ریزی شده‌اند.عرضه عمومی نرم‌افزار به کاربران شش هفته الی چهارماه پس از آن تاریخ صورت می‌پذیرد. برنامه‌هایی که در Office14 قرار است ارائه شود شامل Word 14، Excel 14، Powerpoint 14، Outlook 14، Access 14، InfoPath Designer 14، InfoPath Filler 14، Publisher 14، Groove 14، InterConnect 14، SharePoint Designer 14، OneNote 14، Visio 14، و Project 14 خواهند بود.
یکی از مهمترین امکانات این نسخه در مقایسه با ویرایش‌های پیشین این نرم‌افزار امکان استفاده از نسخه تحت وب آن خواهد بود که بر طبق اطلاعیه مایکروسافت استفاده از آن رایگان ولی با تبلیغات می‌باشد و برای شرکت‌هایی که قصد استفاده از آن را بدون تبلیغات داشته باشند مبلغی دریافت می‌گردد. امکان استفاده از Office بر روی وب، کاربران لینوکس یا iPhone را نیز قادر به ایجاد و ویرایش فایل‌هایشان در این برنامه می‌سازد.

 


در مورد نسخه آتی آفیس یک نکته جالب هم به چشم می‌خورد. Office2010 با نام Office14 شناخته می‌شود درحالیکه Office2007 با نام Office12 شناخته می‌شد.گفته می‌شود مایکروسافت “۱۳″ را به دلایل خرافی و ترس از بدشگونی از شماره‌بندی آفیس‌های خود حذف نموده است.
بر طبق برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت بسته اصلاحی دوم (Service Pack 2) برای آفیس ۲۰۰۷ هفته آینده یعنی ۲۸ ایپریل منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد