تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

آشنایی با برخی از امکانات جدید ویندوز هفت RC

 

windows7100_narenji_ir.jpg 

 

دوستان سایت گیزمودو قبل از انتشار نسخه RC ویندوز 7، آن را به دست آورده اند و در حال زیر و رو کردن آن هستند. نتیجه این کار تا به حال، یافتن امکانات زیر در ویندوز 7 جدید است:

 

windows7stream_narenji_ir.jpg  

 

با استفاده از ویندوز مدیا پلیر و از طریق اینترنت، بصورت stream به آرشیو موسیقی کامپیوترتان دسترسی خواهید داشت. اشتراک مدیای از راه دور مدیا پلیر ویندوز، به شما امکان دسترسی به آرشیو چندرسانه ای تان را از هر جای اینترنت می دهد. تنها چیزی که شما نیاز دارید، یک نام کاربری ویندوز لایو است که به نام کاربری ویندوز هفت تان متصل شده باشد و استفاده از یک ابزار که به راحتی قابل دانلود است. البته باید مدیا پلیرهای هر دو کامپیوتر از یک نسخه باشند. خب حالا به راحتی، از هرجایی و به طور زنده -همانند یک رادیوی اینترنتی- به آلبوم های موجود بر روی کامپیوترتان گوش دهید.

 

winxp-virtual-rm-eng-2.jpg 

 

برای متقاعد کردن شرکت های تجاری جهت مهاجرت به ویندوز هفت، آنها می توانند به یک محیط شبیه سازی شده مجازی با تمامی امکانات ویندوز XP دسترسی داشته باشند. تنها کافی است برنامه مورد نیاز را دانلود کنید تا از شر ناسازگاری برنامه های تحت XP با سیستم عامل جدید خلاص شوید. البته مهمترین خاصیت سیستم سازگاری ویندوز 7 نسبت به دیگر شبیه سازهای سیستم عامل در این است، که بدون نیاز به هیچ برنامه و یا پنجره اضافی، برنامه مورد نظرتان را در حالت سازگار با ویندوز XP اجرا کنید. همانطور که در تصویر می بینید برنامه ورد 2003 در محیط سازگار با ویندوز XP در حال کار است و ورد 2007 در محیط معمولی ویندوز 7 باز شده است.

 

تعداد زیادی تصاویر مختلف کارتونی هم به همراه نسخه جدید این سیستم عامل ارائه شده اند، که برخی از آنها را از طریق صفحه فلیکر ویندوز هفت می توانید ببینید.

 

منبع

2-25-09-windows_7-desktop.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپکده دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد