تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

گوگل نخستین برند 100 میلیارد دلاری جهان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این رتبه‌بندی از طریق تحلیل ارزش دلار یک برند به همراه پژوهش برروی رفتارهای مصرف کننده صورت گرفته است. پس از گوگل مایکروسافت با ارزش برند 76 میلیارد دلار و کوکاکولا با ارزش برند 67 میلیارد دلار قرار گرفته‌اند. بر اساس گزارش جدید موسسه پژوهش و بازاریابی میلوارد براون اپتیمر، گوگل برترین برند جهان است که 100 میلیارد دلار ارزش دارد.

بنابر این گزارش، در جدیدترین فهرست این شرکت از صد برند با ارزش جهان، گوگل برای سومین سال پیاپی در صدر قرار گرفته است. ارزش برند گوگل با 16 درصد افزایش از 86 میلیارد دلار در سال گذشته به 100 میلیارد دلار رسید. این رتبه‌بندی از طریق تحلیل ارزش دلار یک برند به همراه پژوهش برروی رفتارهای مصرف کننده صورت گرفته است. پس از گوگل مایکروسافت با ارزش برند 76 میلیارد دلار و کوکاکولا با ارزش برند 67 میلیارد دلار قرار گرفته‌اند.

IBM به‌عنوان چهارمین، اپل، ششمین و جنرال الکتریک به‌عنوان هشتمین برند با ارزش، از دیگر شرکت‌های فن‌آوری هستند که جزء 10 برند برتر قرار دارند. شرکت مخابراتی ودافون نیز به علت کسب و کار شبکه بی‌سیم خود توانسته برای نخستین بار جزء 10 برند برتر قرار بگیرد.

منبع : ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد