تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

بیم و امید در گوگل به دنبال کاهش درآمد



اولین کاهش درآمدی گوگل برترین موتور جستجوی جهان باعث نگرانی در میان مدیران و کارکنان این غول اینترنتی شده ، هر چند رییس گوگل به آینده خوش بین است.

به گزارش فارس به نقل از بتانیوز، درآمد این شرکت از 3.8 میلیارد پوند در سه ماهه چهارم سال 2008 به 3.7 میلیارد پوند در سه ماهه اول سال 2009 کاهش یافته است. اگر چه این کاهش ناچیز و حدود سه درصد است، اما با توجه به رشد دائم و معنادار درآمدهای گوگل ، کاهش اخیر نشانگر ابعاد گسترده و دامنه دار بحران اقتصادی در میان شرکت های بزرگ فعال در بخش فناوری اطلاعات است.
پیش از این پیش بینی می شد که این شرکت ها عمدتا از گزند این بحران دور بمانند، اما این واقعه نشان داد که چنین پیش بینی هایی چندان واقع بینانه نبوده است. اریک اشمیت رییس گوگل معتقد است رکود به معنای ورود گوگل به قلمرویی ناشناخته است. هر چند وی گوگل را ضد رکود توصیف کرد، اما وضعیت اخیر نشان می دهد که گوگل نیز شرایط دشوار فعلی را کاملا درک کرده است.
رییس گوگل مدعی شده که آینده این شرکت در درازمدت ایمن است، زیرا مدل تبلیغاتی گوگل به خوبی عمل می کند و برترین موتور جستجوی جهان قادر به بازسازی خود در این شرایط دشوار است.

منبع : سیتنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد