تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

رباتی برای نگهداری افراد بیمار و سالمندان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

شرکت بین المللی Gecko Systems می‌گوید کار ساخت نمونه آزمایشی CareBot MSR 3.87، که برای نگه‌داری از افراد بیمار، سالمندان و کودکان طراحی شده است، به پایان رسیده است. به گفته مدیر اجرایی شرکت، آر مارتین اسپنسر، این ربات می‌تواند بدون نیاز به شارژ به مدت ۱۴ ساعت به طور بی‌وقفه کار کند.

از آن‌جا که شرکت، نرم افزار و سخت افزار Gecko Trak را برای این ربات تولید کرده است، CareBot قادر خواهد بود فرد مورد مراقبت را از اتاقی به اتاق دیگر دنبال کند. او حتی می‌تواند زمان مصرف داروها یا آغاز سریال مورد علاقه مادربزرگ را نیز به او یادآوری کند! بنا به اطلاعات به دست آمده از Gecko Systems مجموعه‌ گسترده‌ای از نرم افزارها و سخت افزارهای مختلف طراحی و در CareBot در کنار هم قرار گرفته‌اند و به همین دلیل این ربات دقیقا می‌داند در چه زمانی و در صورت بروز چه شرایطی باید با بستگان فرد مورد مراقبت تماس بگیرد.

CareBot ظاهری کاملا مانند یک ربات دارد! اگرچه بسیار آهسته حرکت می‌کند (البته این موضوع نباید اختلالی در نگه‌داری از سالمندان که خود قادر به حرکت سریع نیستند ایجد کند) اما به راحتی با شما حرف می‌زند و اگر در ابتدای هر جمله‌ نام آن را بر زبان بیاورید، کاملا متوجه صحبت شما شده به آن پاسخ می‌دهد، به گونه‌ای که به تدریج به عضوی از خانواده تبدیل می‌شود.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد