تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

پاندا ضدویروس رایگان و نامحدود ارایه می‌کند


شرکت امنیتی پاندا از ارائه یک ضدویروس رایگان و نامحدود بر مبنای فناوری پیشرفته Cloud Computing خبر داد.


این برنامه امنیتی با عنوانPanda Cloud Antivirus، از الگوی عملیاتی کاملا جدیدی برخوردار است که نخستین مزیت آن کاهش محسوس بار منفی و سنگینی عملکرد در رایانه‌ها اعلام شده است. براساس بررسی‌های انجام شده حداکثر بار منفی ناشی از اجرای این برنامه در سیستم‌های خانگی و شخصی کمتر از نیمی از بار منفی ناشی از ضدویروس‌های معمول و متعارف می‌باشد.

این بررسی‌ها نشان می‌دهند که Panda Cloud Antivirus، حداکثر تنها 3 درصد از کل منابع و ظرفیت عملیاتی سیستم را اشغال کرده و تا 18 مگابایت حافظه موقت را به خود اختصاص می‌دهد. کارشناسان امنیتی، فناوری Cloud Computing یا "تکنولوژی ابر" را عامل اساسی این افزایش قابلیت می‌دانند. تکنولوژی ابر که شرکت‌های بزرگی چون Google، Amazon، Microsoft و برخی شرکت‌های امنیتی را مسحور خود کرده است، درصد زیادی از فعالیت‌های سنگین، زمان بر و حجیم کاربران را به سرورهای شرکت خدمات دهنده منتقل می‌کند و در نتیجه بار منفی این فعالیت‌ها در رایانه‌های خانگی کاربران به شدت کاهش می‌یابد.

تاکنون جامعه‌ای از کاربران متعلق به 170 کشور دنیا از ضدویروس پیشرفته و رایگان Cloud Antivirus استفاده می‌کنند و نظرات منعکس شده آنها نشان می‌دهد که فناوری Cloud Computing تاثیر مثبت و قابل قبولی در حوزه امنیت فناوری اطلاعات در پی خواهد داشت. علاقه‌مندان به دریافت رایگان و نامحدود این نرم‌افزار می‌توانند به آدرسcloudantivirus.com مراجعه کنند.

برای انعکاس نظرات خود و اشتراک آن با میلیون‌ها کاربر دیگر، به وبلاگ این نرم‌افزار به آدرسhttp://blog.cloudantivirus.com مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد