تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

با نوارهای کاست دیجیتال، mp3 گوش فرا دهید

مهم نیست که قرار است چقدر در تکنولوژی پیشرفت کنیم، بلکه ما همیشه برای طراحی هایمان از گذشته الهام می گیریم…
پخش کننده ایی به نام ِ NVDRS با اینکه یک پخش کننده ی دیجیتالی ست، در طراحی اش از ساختار ِ نوار کاست استفاده کرده است. این پخش کننده در سه نوع ِ ۴۵، ۶۰ و ۹۰ دقیقه ایی طراحی شده است که می تواند ۱۰، ۱۵ و ۲۰ آهنگ با فرمت دیجیتالی که توسط USB در آن آپلود شده است را نگهداری کند. ببینید:

اما امکاناتی در این پخش کننده وجود دارد که آن را منحصر به فرد می کند. مثلا، وقتی که میخواهید یک آهنگ را عکس کرده یا به جلو ببرید باید این کار را دستی انجام دهید، مشابه همان بلایی که خودمان بر سر ِ نوار کاست ها می آوردیم. یعنی اینکه با استفاده از انگشت یا مداد و خودکار این کار را انجام می دهید. برای اجرای آهنگ ها هم از همان دکمه ایی که در کنار وجود دارد استفاده می کنید. ببینید:

شارژ کردن این پخش کننده هم خیلی بستگی دارد به اینکه… حدس بزنید؟!… اینکه؟… اینکه تا چه اندازه در چرخاندن ِ قرقره ی نوار خوب عمل کنید! چرخاندن ِ دومین حفره، باعث شارژ شدن ِ “باتری وابسته به نیروی حرکتی” ِ پخش کننده تان خواهد شد. یک چراغ LED هم وضعیت باتری را نشان می دهد: سبز، کاملا شارژ است. نارنجی، کمی شارژ است و قرمز هم بدین معناست که باید دست به کار شوید!

منبع: اینجا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد