تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

اسکنر کوچک با قابلیت بزرگ



گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org


حتماً تا به حال از دوربین دیجیتال تان برای گرفتن عکس از یک متن یا سند مهم که بریتان ارزشمند بوده است استفاده کرده اید. احتمالا قبلا انواع اسکنرهای جیبی و خودکاری را هم در برخی فروشگاه ها دیده اید. اما اسکنر Copy Cat در عین کوچک بودن، مشخصات فنی جالبی هم دارد.

پرتابل بودن این اسکنر باعث می شود که به راحتی بتوانید هر چیزی را که بخواهید اسکن کنید البته تا جایی که قد و قواره این اسکنر ما اجازه بدهد. فقط کافی است آن را بر روی سطحی که می خواهید از سویی به سوی دیگر به حرکت در آورید. منبع تغذیه آن نیز دو باطری قلمی است و طراحی هوشمندانه آن به صورتی است که به راحتی می توانید تا ۲۰۰ صفحه از صفحات کتاب، مجلات، عکس، متن و تقریباً هر سندی را که اراده کنید در چند ثانیه اسکن کنید.

تصاویر به صورت رنگی و با رزولوشن ۶۰۰dpi اسکن شده و با فرمت JPG روی کارت SD با ظرفیت ۳۲ گیگا بایتی که به همراه دستگاه عرضه خواهد شد ذخیره میگردد. این اسکنر با سیستم عاملهای ویندوز و مک سازگاری دارد. نرم افزار قابلیت تشخیص متن یا همان OCR انگلیسی نیز به همراه آن ارایه می شود که به راحتی می توان عکس را به متن با فرمتهای قابل ویرایشی مانند Word یا Excel تبدیل کرد.

این اسکنر با قیمت تقریبی ۱۲۷ دلار به فروش میرسد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد