تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مجله موبایل

 

ببینید با سایه چه طور 1 نفر رو سره کار میگذارند . این یکی از بهترین کلیپ هایی هست که جدید اومده حتما بگیرید ولی مواظب باشید از خنده روده پر نشید !

PersianMob.Net



یک کلیپ از مرد فروشنده که مردم رو سره کار میذاره . خیلی جالبه حتما بگیریدش !

PersianMob.Net



یک کلیپ سره کاری دیگه . 1 نفر رفته زیر ماشین و ...

PersianMob.Net



اینم کلیپ سره کاری بعدی (خیلی خنده داره)

PersianMob.Net



یک کلیپ از سره کار گذاشتن مردم !

PersianMob.Net



خلاصه داستان: داستان فیلم دررابطه با پسر بچه ای که در دوران کودکیش مادرش توسط فرد ناشناسی به قتل رسیده پدرش مرد سخت گیریه که عرصه زندگی رو برای اون تنگ کرده و مشکلات و مسائل زیاد باعث شده که اون بیشتر و بیشتر در خودش فرو بره و دچار افسردگی بشه .یک روز به طور اتفاقی اون متوجه قدرت عجیبی در خودش میشه اون متوجه میشه که از قدرت ادراک ذهنی(تلهپاتی) فوق العاده قدرتمندی برخورداره و می تونه تاریخ و زمان رو تغییر بده با توجه به این کشف عجیب تصمیم می گیره که به نیویورک بره و قاتل مادرش رو پیدا کنه غافل از اینکه قاتل هم خودش ازقدرت ادراک ذهنی فوق العاده قویتری برخوردار است !

PersianMob.Net



خلاصه داستان: یک نویسنده کتاب‌ کودکان ضد زن مجبور است به جای همکار قدیمی‌اش با یک تصویرگر زن کار کند ...

این فیلم کمدی محصول سال 2007 میباشد و 94 دقیقه میباشد و با فرمت 3gp برای دانلود قرار گرفته است !

PersianMob.Net



فیلم جدید The Heartbreak Kid (بچه دل شکسته) محصول سال 2007 .

خلاصه داستان: ادی کانترو، فروشنده 40 ساله لوازم ورزشی و هنوز مجرد است. او که پس از شرکت در مراسم عروسی نامزد پیشین ‏خود تصمیم به ازدواج گرفته، پس از آشنایی با لیلا به خاطر فشار دوستان و پدرش در مدت زمانی کوتاه از وی تقاضای ‏ازدواج می کند. چون می پندارد این آخرین شانس او برای یافتن عشق و تشکیل خانواده است. ولی در سفر ماه عسل ‏شان به مکزیک متوجه می شود که بزرگ ترین اشتباه زندگی خویش را صورت داده است. چون لیلا فردی بیکار، ‏بدهکار و همسری با رفتار غیر قابل پیش بینی است. یعنی نه فقط زن رویاهای ادی نیست، بلکه در مدت زمانی کوتاه ‏تبدیل به کابوس زندگی وی می شود. در هیمن زمان ادی با دختری دیگر به نام میراندا آشنا می شود و این بار باور دارد ‏که زن زندگی خویش را یافته است. اما برای به دست آوردن دل میراندا لازم است که ازدواج خود با لیلا را از او پنهان ‏کند و از طرف دیگر لیلا را طلاق دهد....
سبک فیلم : کمدی، رمانتیک

این فیلم زیبا و دیدنی را به صورت 3gp و avi از روی dvd تبدیل شده اند و دارای کیفیت بالایی هستند .

PersianMob.Net



نرم افزاری جدید برای کسانی که اس ام اس زیاد می فرستند . نرم افزار zipSMS یک نرم افزار قوی در جهت فشرده کردن اس ام اس ها . شما به کمک این نرم افزار میتوانید به اندازه 22 اس ام اس تایپ کنید و تنها مبلغ 1 اس ام اس را پرداخت کنید . این نرم افزار جاوا بوده و روی کلیه گوشی هایی که جاوا پشتیبانی میکنند به راحتی قابل نصب است !

PersianMob.Net



شاید تاحالا بازی زیبای Warcraft را در سیستم کامپیوتری خود یا در گیم نت ها بازی کرده باشید . این بازی که از گرافیک بالا برخوردار است و بازی فکری و به صورت استراتژیکی میباشد طرفداران زیادی دارد . این بار نسخه 3 این بازی را به صورت جاوا برای گوشی های موبایل آماده کرده ایم .
نکته : این بازی برای رزولوشن صفحه های : 176x208, 176x220, 240x320 پیکسل سازگار است !

PersianMob.Net



مجموعه ای از پس زمینه های زیبا . این مجموعه شامل 40 پس زمینه با موضوع اژدها میباشد و با کیفیت مناسب و با فرمت jpg و با 2 ساز 240x320 و 176x220 قرار گرفته است .

PersianMob.Net



مجموعه تم های سونی اریکسون . مجموعه ای از 5 تم زیبای سونی اریکسون با سایز 176x220 پیکسل : W550, W600, W700, W800, W810, K750

PersianMob.Net



یکی از قویترین آنتی ویروس های Bit Defender میباشد . این بار آخرین نسخه از این آنتی ویروس را برای گوشی های سری 60 ورژن 2 آماده کرده ایم .

PersianMob.Net



به تازگی نرم افزار های زیادی در رابطه با اینترنت موبایل یا GPRS آمده است . این بار آخرین نسخه از نرم افزار Gmail را به صورت جاوا آماده کرده ایم که کسانی که از سرویس Gmail استفاده میکنند میتوانند login کنند و میل خود را چک کنند !

PersianMob.Net



یکی از نرم افزار های جدید که به تازگی برای گوشی های پاکت پی سی منتشر شده است نرم افزار iPhone v0.7.6 است . نرم افزاری جهت تغییر ظاهری گوشی های پاکت پی سی به گوشی های iPhone . این نرم افزار به طور کلی گوشی را تبدیل به یک iPhone میکند !
نکته : این نرم افزار مخصوص ویندوز موبایل 5 و 6 است .

PersianMob.Net


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد