تحقیقات نشان میدهد با وجود توسعه
اینترنت، تلویزیون همچنان محبوبترین ابزار رسانهای برای تبلیغات است.
تحقیقات شرکت Deloitte از 2 هزار شهروند آمریکایی 14 تا 75 ساله
نشان میدهد تلویزیون همچنان پرکاربردترین رسانه برای تبلیغات است و مجلات
و اینترنت در رده دوم قرار دارند. در میان خوانندگان نشریات از هر 10 نفر 6
نفر عنوان کردند که به تبلیغات چاپی بیش از تبلیغات آنلاین توجه میکنند.
همچنین نیمی از پرسششوندگان تمایل دارند در ازای پرداخت هزینه، محتوای
مورد نظر خود مانند تصاویر ویدیویی آنلاین را بدون تبلیغات مشاهده کنند.
همچنین یک سوم از شرکتکنندگان در این نظر سنجی اظهار داشتند که از تلفن
همراه به عنوان یک وسیله سرگرمی استفاده میکنند. بر این اساس بیش از نیمی
از افراد 14 تا 25 ساله، تلفن همراه خود را برای گوش دادن به موسیقی،
تماشای تصاویر ویدیویی یا بازی کردن مورد استفاده قرار میدهند.
|
با سلام:
وبلاگ علمی زیبایی دارید از شما میخواهم به من هم سری بزنید وبلاگ منم علمیه اگر دوست داشتید من مایل به تبادل لینک میباشم.
ممنون از لطف نظرتان.
شما را لینک کردم.