تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

بهترین سرویس برای کسب اعتبار رایگان کاربران



خیلی ساده و به آسانی میتوانید ازین سایت کسب عاید نمائید.. با ورود افراد معرفی شده از طرف شما مبلغ ۵۰ تومان و با عضویت آنها مبلغ ۱۰۰۰ تومان به اعتبار شما واریز خواهد شد. البته مبلغ ۵۰۰۰ تومان هم از طرف سایت به افراد معرفی شده توسط شما به عنوان هدیه اهدا خواهد شد.  با کلیک بروی عکس ذیل وارد سایت شوید و با عضویت در سایت مبلغ ۵۰۰۰ تومان را رایگان بجیب بزنید...





هموطن الکترونیک، بزرگترین نیازمندی آنلاین ایرانیان

پرتاب شاتل فضایی اندیور و اولین تصاویر از بزرگترین پنجره‌ رو به جهان



ماموریت اخیر شاتل اندیور و نصب بزرگترین پنجره‌ای که تاکنون در فضا قرار گرفته است، تحولات زیادی را برای ایستگاه فضایی بین‌المللی و ساکنان آن در برداشت که در اینجا به گوشه‌ای از این تغییرات اشاره می‌شوند.

ماموریت اخیر شاتل اندیور علاوه بر اینکه نمای ظاهری ایستگاه فضایی بین‌الملی را متحول کرد، با نصب بزرگترین پنجره رو به جهان در فضا چشم‌انداز وسیع و جدیدی را در برابر دیدگان ساکنان ایستگاه خلق کرد. در ادامه تصاویری از لحظه پرتاب شاتل فضایی اندیور از مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال فلوریدا، لحظات مختلف این ماموریت، اولین تصاویر از اتاقک و پنجره بزرگی که رو به زمین گشوده می‌شود و در نهایت بازگشت شاتل اندیور را به زمین خواهید دید.

هفت دریچه این پنجره برای اولین بار صبح روز چهارشنبه هفته گذشته گشوده شد و منظره‌ای زیبا از صحرای بزرگ آفریقا را در برابر دیدگان فضانوردان قرار داد. اتاقک جدید به همراه پنجره‌اش به عنوان مرکز کنترل ماموریت‌های روباتیک ایستگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب ...

:: عکس‏برداری از پنجره‏ جاری در محیط ویندوز ::

یکی از مبتدیانه‏ترین ترفندهایی که در محیط ویندوز وجود دارد عکس‏برداری از کل صفحه نمایش است.

ادامه مطلب ...