تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

امکان اجرای مجازی ویندوز XP در ویندوز 7




شرکت مایکروسافت قابلیت ویژه‌ای را با نام XP Mode برای سیستم‌عامل ویندوز 7 معرفی کرد که کاربران به واسطه آن می‌توانند با داشتن سیستم سخت‌افزاری مناسب، نسخه مجازی سیستم‌عامل ویندوز XP را در ویندوز 7 اجرا کنند.


به گفته شرکت مایکروسافت، هم‌اکنون تولید نسخه Release Candidate از این حالت جدید آغاز شده و قابلیت‌های فراوانی برای‌ آن درنظر گرفته شده است. حالت XP Mode به گونه‌ای طراحی شده است که بر اساس آن کاربران می‌توانند امکانات پیشرفته و جدید ویندوز 7 را در سیستم‌عامل ویندوز XP اجرا کنند و مورد استفاده قرار دهند.


بر این اساس، کاربران نه تنها در نوارابزار ویندوز 7 حالت XP Mode را در اختیار می‌گیرند، بلکه می‌توانند فایل‌های ویژه ویندوز 7 را نیز برای خود اجرا کنند. در حالت XP Mode، کاربران می‌توانند در سیستم‌عامل ویندوز 7 بدون باز کردن تمام صفحه، به حافظه جانبی USB دسترسی داشته باشند.


گفته می‌شود که به‌اشتراک‌گذاری درایورهای کامپیوتر بین حالت ویندوز XP و ویندوز 7 غیرممکن خواهد بود. در نسخه بتای XP Mode کاربران نمی‌توانند سیستم ذخیره فایل‌ها در حافظه داخلی کامپیوتر را بر اساس سلیقه خود تغییر دهند.


"براندون لی‌بلنک"(Brandon LeBlanc) یکی از مدیران مایکروسافت در وبلاگ رسمی این شرکت،
ضمن معرفی XP Mode RC اعلام کرد که کاربران می‌توانند در حالت XP Mode برنامه‌های امنیتی و ضدویروس خود را در فضای ویندوز 7 نصب کنند. او اظهار داشت که در حالت XP Mode امکان اجرای برنامه‌ها و ابزارهایی که با ویندوز 7 ارتقا نیافته‌اند نیز ممکن خواهد بود.
 

مراقب دعوتنامه های قلابی Twitter باشید


بنابر اعلام سایمانتک یک کرم اینترنتی جدید از طریق دعوتنامه جعلی Twitter در حال گسترش است. شرکت امنیتی سایمانتک در مورد کرمی که همراه بمباران ایمیلی در حال گسترش است هشدار داد. کرم مذکور از طریق پیوست ایمیلی که تظاهر می کند یک دعوتنامه از طرف Twitter است، ارسال می شود. در پست سایمانتک در مورد این موضوع آورده شده است: “پیغام های بررسی شده ظاهراً از طرف یک حساب کاربری Twitter ارسال می شوند ولی بر خلاف یک پیغام معتبر twitter، هیچ URL معتبری برای دعوتنامه در بدنه ایمیل وجود ندارد ولی به جای آن یک پیوست فایل .zip شامل یک کارت دعوت از طرف Twitter وجود دارد.” نام پیوست “Invitation Card.zip” است و سایمانتک نام W32.Ackantta. B@mm را برای آن انتخاب کرده است. کرم مذکور که رایانه های دارای ویندوز را هدف قرار داده اولین بار در ماه فوریه در پیوست یک ایمیل کشف شده است. بنابر اعلام سایمانتک این کرم آدرسهای ایمیل را از رایانه های قربانیان جمع آوری کرده و از طریق ایمیل، درایوهای قابل حمل و فولدرهای مشترک گسترش پیدا می کند.

جعبه ابزاری با بیش از 200 نرم افزار پرتابل برای حافظه های فلش

جعبه ابزاری با بیش از 200 نرم افزار پرتابل
برای حافظه های فلش

امروزه دیگر کمتر کسی است که با حافظه های فلش سروکار نداشته باشد و برای منتقل کردن اطالاعات از آن ها استفاده نکند. همچنین با گسترش فلش مموری ها نرم افزار های پرتابل نیز پا به عرصه ظهور گذاشته و روز به روز به کاربران اینگونه نرم افزار ها افزوده می شود تا آن جا که بعضی افراد دیگر اشتیاقی به نصب نرم افزار برای استفاده ندارند و تنها به استفاده از نرم افرار های پرتابل روی آورده اند. در سخن مبین شماره امروز روزانه، به معرفی یک نرم افزار جامع و کاربردی برای مدیریت فلش مموری ها به همراه نرم افزار های پرتابل می پردازم.

liberkey یکی دیگر از ابزار های پیشرفته و کاربردی به همراه نرم افزار های پرتابل است که به وسیله آن می توانید به راحتی نرم افزار ها و فایل های موجود در فلش مموری خود را مدیریت نمایید. این ابزار محیط کاربری بسیار آسان و راحتی دارد و تنها با یک کلیک بر روی آیکن آن در نوار وظیفه می توانید به تمام نرم افزار های درون فلش مموری خود دسترسی داشته باشید. تصاویری از محیط نرم افزار را برای آشنایی بیشتر مشاهده نمایید : پنجره اصلی + منوی کاربری + پنجره آپدیت + تنظیمات

ویژگی های نرم افزار :

  • همخوانی با انواع نرم افزار های پرتابل و تمام حافظه های جانبی
  • دارای بیش از 250 نرم افزار پرتابل کاربردی در زمینه های مختلف
  • قابلیت به روز رسانی نرم افزار ها با اتصال به اینترنت
  • اجرای نرم افزار های پرتابل بر روی کندترین فلش مموری
  • همخوانی با نسخه های مختلف ویندوز
  • قابلیت تغییر دادن مسیر اجرای فرمت های گوناگون فایل از رایانه به فلش مموری شما ( مثلا می توانید با استفاده از این ویژگی فایل های تصویری و یا هر گونه فایل دلخواه خود را از روی هارد دیسک به وسیله نرم افزار های موجود در فلش مموری اجرا نمایید)
     
  • گذشته از این ویژگی ها لایبرکی دارای نرم افزار های بسیاری برای مدیریت هر چه بهتر فلش مموری است :

liberkey توسط قدرتمندترین نرم افزار های آنتی ویروس بررسی شده و عاری از هرگونه کد مخرب و بدون هیچ گونه مشکلی است که با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید. لیست آخرین آنتی ویروس هایی که liberkey به وسیله آن ها تست شده است در زیر آمده :

Norton Corporate 10.1.7.7000
AVAST 4.8.1201
AVG Free Edition 8.0.100
Avira Antivir 8.1.00.308
ClamWin 0.93
Kaspersky Antivirus 2009 8.0.0.357
McAfee VirusScan Entreprise 8.5.0i
BitDefender Antivirus 2008 7.19424

liberkey بسته های نرم افزاری خود را در سه نوع برای دریافت کاربران آماده نموده است که اطلاعات مربوط به هر یک در جدول زیر آمده است و می توانید بنا به نیاز خود آن ها را دریافت نمایید. با کلیک بر روی نام هر یک به صفحه دانلود مربوط به آن وارد شوید.

سبک
تعداد
نرم افزار
حجم فایل
فضای مورد نیاز برای نصب
28
56 MB
179 MB
106
144 MB
410 MB
202
197 MB
575 MB

- برای دیدن لیست کامل نرم افزار ها و دانلود هر یک به این صفحه مراجعه نمایید

منبع:
ناسیس

سرانجام نسخه نهایی ویندوز 7 منتشر شد !


Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

در ماه جولای 2009 مایکروسافت سر انجام نسخه نهایی و فاینال RTM این ویندوز را برای کمپانی های بزرگ تولید کننده سخت افزار و رایانه منتشر کرد  که این نسخه همزمان برای کاربران خانگی نیز قابل استفاده است .
قرار است نسخه کاربران خانگی  و Retail ویندوز 7 در 22 ماه اکتبر سال 2009 رسما در بازار جهانی برای فروش منتشر شود .

 


ادامه مطلب ...

بهترین نرم افزارها برای دیتا ریکاوری (بازیابی فابل های پاک شده)


این سوال را یکی از کاربران سایت امریکایی  اسلش دات از سایرین پرسیده و پاسخهایی که کاربران باتجربه و حرفه ای داده اند را در زیر می بینید. معمولا در ۹۹ درصد اوقات، تمام فایلها و اطلاعات پاک شده از کامپیوترها و لپ تاپ ها و سایر وسایل الکترونیکی کامپیوتری (موبایل/دوربین) و یا در هارد درایو ها و سکتورهای خراب شده، بسادگی ، و البته با کمی حوصله و دقت، قابل بازیابی هستند مگر آنکه توسط اطلاعات یا عکسهای جدیدی over write  ( بازنویسی و جایگزین) شده باشند.

نرم افزارهای معرفی شده در زیر : بهترین ها برای بازیابی فایل های پاک شده از کامپیوترهای دارنده سیستم عامل NTFS - Windows XP   ویندوز ایکس پی و تحت سیستم NTFS  هستند. این لیست به ترتیب اولویت با مهمی نیست و بدون رده بندی است.

ntfsundelete  (مجانی)

Disk Internals NTFS Recovery  diskinternals. com  (مجانی)

testdisk/photorec  cgsecurity.org  (مجانی است و برای بازیابی پارتیشن ها خوبه) و  برنامه مجانی PhotoRec  cgsecurity.org (که برای بازیابی فایل ها خوبه).

- PC INSPECTOR File Recovery  pcinspector. de  (مجانی)

- Recuva  recuva.com  (مجانی)

- EASEUS Deleted File Recovery  (مجانی)

 - GetDataBack  runtime.org  ( مجانی نیست و حدود 80 دلاره) 

-   ddrescue   gnu.org  برای گرفتن بک تصویر ( image ) از محتوای هارد درایو . و سپس استفاده از یکی از برنامه های بالابی.. (مجانی)

- Spinrite grc.com ...قیمتش $89 است و برای بازیابی پارتیشن ها خوبه...

- FTK Imager  مجانی است..

R-Studio  r-tt.com  (اگر سایر نرم افزارها نتونستند کاری کنند).. (مجانی نیست)..

- و در اینجا هم بک لیست از  138 نرم افزار دیتا ریکاوری دیگه برای دانلود ...

با EyeMove کیبرد و موس را فراموش کنید


 

این ایده زیبا EyeMove نام دارد که توسط Ricardo Baiao طراحی شده است ، این ایده معرف نوعی صفحه لمسی است که با فناوری وایرلس یا بی سیم کار میکند که تواما می تواند کار موس ، کیبرد و joystick را برای شما انجام دهد ، این محصول از دو قسمت تشکیل شده است ، قسمت اول یک صفحه لمسی و دیگری قسمتی است که می بایستی بروی دیوار یا روی میز قرار گیرد این قسمت به وسیله امواج نوری و وایرلس (بی سیم) با تکه اول ارتباط برقرار میکند و به شما این امکان را میدهد که در هر کجای محیط و در هر شرایطی که راحت تر هستید به کنترل کامپیوتر خود بپردازید ، تکه اول یک صفحه لمسی است که می تواند به موس کیبرد و هر آنچه شما برای کنترل سیستم خود به آن نیاز دارید تبدیل شود .


 

10 تکنولوژی که تاکنون درباره آنها نشنیده اید



تا بحال چیزی درباره عکاسی توسط باکتریها شنیده اید؟ یا کامپیوترهای بدون CPU ، Ram وهیچ کدام از قطعات فعلی در کامپیوترها ؟ و چندین تکنولوژی جدید دیگر... اگر علاقمندید بیشتر بدانید ، ادامه مطلب را بخوانید.
 


 

1- تراشه های سیلیکون قابل انعطاف : چندین سال است که با تراشه های سیلیکون کارهای فراوانی انجام میدهیم ولی همواره بک مشکل دراین باره غیر قابل حل به نظر میرسید: آنها سخت و شکننده می باشند، به زبان دیگر میتوان گفت که سیلیکون برای کارهای الکترونیکی بسیار مناسب است ولی بنظر میرسد برای پوشیدن مناسب نباشد !! ممکن است پوشیدن چنین لباسی کار تفننی بنظر برسد ولی بسیاری از مردم از پوشیدن اینگونه لباسها سود می برند: مثلا جراحان با پوشیدن دستکشهائی که دارای حسگرهای هشدار دهنده ای هستند که درست در زیر پوشش لاستیکی آنها قراردارد ، قدرت احساس متغیرها را افزایش داده و طبعا زمان پاسخگوئی را کاهش می دهند.لذا تمامی وضعیتهای مونیتور کننده وضعیت بیمار مستقیما به پزشک منتقل می گردد.

ادامه مطلب ...

۱۰ حقیقت شگفت انگیز درباره ماه


آغاز ماموریتهای اخیر ناسا به منظور شکل گیری مطالعات جدید بر روی کره ماه باعث شده تا به بررسی خصوصیات شگفت انگیزی از کره ماه پرداخته شود که شاید تکرار همیشگی این حقایق میزان توجه نسبت به ارزشهای علمی آن را کاسته باشد. به گزارش خبرگزاری مهر، مدارگرد اکتشافی ماه که هفته گذشته به فضا پرتاب شد سطح ماه را با جزئیاتی بی سابقه نقشه برداری و ثبت خواهد کرد و حتی قادر خواهد بود مسیر حرکت کاوشگرهایی را که در گذشته بر روی این کره حرکت کرده اند را به ثبت برساند.
مدارگرد دیگر این ماموریت نیز طی دو مرحله با حفره شاکلتون در قطب جنوبی ماه برخورد خواهد کرد تا دانشمندان بتوانند موادی را که در نتیجه برخورد به بیرون پرتاب می شوند را مورد مطالعه قرار دهند. تمامی این هزینه ها و تلاشها با هدف کشف اطلاعات بیشتر و جدیدتر از قمر زمین است تا دانشمندان بتوانند ساختار اصلی این کره، تاریخچه دقیق آن و احتمال وجود آب در حفره های تاریک و مرموز ماه را کشف کنند.
نشریه لایو ساینس پس از آغاز ماموریتهای جدید ناسا در راستای بازگرداندن انسان به کره ماه، به بررسی ۱۰ حقیقت شگفت انگیز درباره ماه پرداخته است.


۱) ضربه بزرگ:
ماه در نتیجه برخوردی شکل گرفته است که از آن با نام برخورد عظیم یا برخورد بزرگ یاد می شود. اخترشناسان به منظور توضیح این پدیده نظریه ای را با این مضنون ارائه کرده اند: در حدود ۴.۶ بیلیون سال پیش، جسمی عظیم در ابعاد سیاره مریخ اندکی پس از شکل گیری خورشید و منظومه خورشیدی با زمین برخورد کرده است. در نتیجه این برخورد ابری از صخره های تبخیر شده مرکب از اجرام کیهانی و بدنه زمین به مدار خارجی زمین پرتاب شد. این ابر به تدریج سرد و فشرده شده و حلقه ای کوچک را از اجرام جامد تشکیل داد که با جمع شدن این اجرام در کنار یکدیگر ماه کنونی شکل گرفت.


۲) زمین عامل طلوع ماه:
هر روز و طی زمانهای متغیر ماه از سمت شرق طلوع کرده و در سمت غرب غروب می کند. فرایندی که شباهت زیادی به روند حرکتی خورشید و دیگر ستاره ها دارد.
زمین در حال چرخش بر محور خود در جهت شرق است که این پدیده باعث نمایان شدن اجرام کیهانی و ناپدید شدن آنها در طول زمانی معین می شود. کره ماه نیز طی هر ۲۹.۵ روز سفری مداری حول زمین دارد که این حرکت تدریجی در آسمان رو به شرق صورت می گیرد. به همین دلیل است که طلوع ماه در برخی روزها با ۵۰ دقیقه تاخیر صورت می گیرد. این شیوه حرکتی همچنین می تواند دلیل طلوع گاه به گاه زودهنگام ماه در هنگام عصر و یا در طول روز را توضیح دهد.


۳) عدم وجود وجه تاریک:
برخلاف آنچه به نظر می آید، ماه هیچ وجه تاریکی ندارد. ماه تنها وجه دور افتاده ای دارد که امکان مشاهده آن از زمین وجود ندارد. دلیل این پدیده به زمانهای گذشته باز می گردد. در گذشته های دور تاثیرات گرانشی زمین باعث کند شدن چرخش ماه حول محور خود شد. به محض اینکه چرخش ماه به اندازه ای کند شد تا با دوره چرخشی خود به دور زمین انطباق پیدا کند، تاثیر گرانشی زمین بر روی ماه تثبیت شد. به همین دلیل ماه در حال حاضر یک بار به دور زمین چرخیده و یک بار حول محور خود حرکت می کند و به دلیل اینکه هر دو این چرخشها در زمانی واحد شکل می گیرند، زمین تنها قادر به مشاهده یک وجه از کره ماه خواهد بود.


۴) کمبود گرانش:
 کره ماه ۲۷ درصد از ابعاد زمین را با جرمی کمتر تشکیل می دهد. در عین حال گرانش موجود در کره ماه تنها ۱.۶ گرانش کره زمین اندازه گیری شده است. به همین دلیل در صورتی که تکه سنگی در کره ماه از بالا به پایین پرتاب شود، سرعت سقوط آن بسیار کمتر از سرعت سقوط همان سنگ در زمین خواهد بود. همچنین در صورتی که وزن فردی در روی زمین ۶۸ کیلوگرم باشد، همان فرد در کره ماه ۱۱ کیلوگرم وزن خواهد داشت.


۵) کوچک و بزرگ شدن قرص ماه:
مدار حرکت ماه به دور زمین بر خلاف باور بسیاری بیضوی است و نه دایره. به همین دلیل فاصله میان مرکز زمین و مرکز ماه طی هر یک از دوره های کامل چرخش ماه، متغییر است. در نزدیکترین فاصله ماه به زمین که اصطلاحا حضیض خوانده می شود فاصله این دو جرم کیهانی از یکدیگر ۳۶۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر خواهد بود. این فاصله در نقطه عکس، یعنی در دورترین فاصله ممکن به ۴۰۵ هزار و ۵۰۰ کیلومتر افزایش پیدا می کند. به بیانی دیگر زمانیکه ماه در نزدیکترین فاصله خود از زمین کامل شود، ۱۴ درصد بزرگتر دیده شده و درخشش آن ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.


۶) تاریخچه بمباران در ماه:
حفره های موجود در سطح کره ماه می تواند گذشته سخت این کره را به خوبی آشکار سازد. به دلیل نبودن نزدیک به مطلق اتمسفر در ماه و کم بودن فعالیتهای درونی در این کره، تعداد حفره هایی که در اثر برخوردهای شدید در بیلیونها سال پیش در ماه به وجود آمده اند رکورد منحصر به فردی را به ثبت رسانده اند.
با تخمین تاریخ حفره های ماه، دانشمندان دریافته اند که سیاره زمین به همراه قمر خود در حدود چهار بیلیون سال پیش تحت بمباران شدید کیهانی بوده است.


۷) کره ماه کره نیست:
ماه شکل کروی و دوار ندارد بلکه تخم مرغی شکل است. در صورتی که ماه با دقت مورد مطالعه قرار گیرد می توان دید که مرکز ماه درواقع مرکز هندسی این قمر به شمار نمی رود و در واقع با مرکز واقعی کره دو کیلومتر فاصله دارد.


۸) ماه لرزه:
فضانوردان ماموریت آپولو طی بازدید خود از کره ماه از لرزه نگار استفاده کرده و دریافتند این جرم خاکستری جرمی مرده به شمار نمی رود. ماه لرزه های کوچک از کیلومترها پایین تر از سطح خارجی ماه سرچشمه می گیرند و اینگونه به نظر می رسد این لرزه ها تحت تاثیر کشش گرانشی زمین به وجود می آیند. شکستگی های کوچک و فوران گاز از نشانه های وجود ماه لرزه در این کره درخشان است.
دانشمندان بر این باورند ماه نیز دارای هسته ای داغ و مذاب مشابه زمین است. اما اطلاعات به دست آمده از کاوشگر سازمان ناسا در سال ۱۹۹۹ نشان می دهد که ماه دارای هسته ای بسیار کوچک بوده که تنها دو تا چهار درصد از جرم کلی ماه را تشکیل می دهد. این ابعاد در برابر ابعاد هسته زمین که ۳۰ درصد از جرم کلی زمین را تشکیل می دهد کاملا ناچیز است.


۹) تاثیر اقیانوسی:
عامل اصلی جزر و مدهای موجود در زمین با در نظر نگرفتن تاثیرات اندک خورشید، کره ماه است. گرانش ماه باعث ایجاد کشش بر روی اقیانوسهای زمین می شود. در ماه جدید و کامل، خورشید، زمین و ماه در یک ردیف قرار می گیرند که این پدیده جزر و مد بیشتری را نسبت به شرایط عادی به وجود می آورد. زمانی که ماه در تربیع اول یا آخر قرار دارد خفیف ترین جزر و مد به وجود می آید. چرخش ۲۹.۵ روزی ماه به دور زمین کاملا دوره ای نبوده و در نزدیکترین موقعیت ماه نسبت به زمین بیشترین جزر و مدها به حالت جهشی افزایش پیدا می کنند که به اصطلاح جزر و مد جهشی حضیضی خوانده می شوند.از دیگر تاثیرات جالب توجه کششهای قمری این است که ماه طی این جزر و مدها قسمتی از انرژی زمین را می رباید که این پدیده باعث کاهش ۱.۵ میلی ثانیه ای سرعت زمین در هر قرن می شود.


۱۰) خداحافظ ماه:
با توجه به آنچه گفته شد، ماه سالانه مقادیری از انرژی زمین را ربوده و از آن برای بالا کشیدن خود به اندازه چهار سانتیمتر در بالاترین مدارش استفاده می کند. محققان معتقدند ماه زمانی که در حدود ۴.۶ بیلیون سال پیش شکل گرفته است، فاصله ای برابر ۲۲ هزار و ۵۳۰ کیلومتر از زمین داشته است که این فاصله اکنون به ۴۵۰ هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است.
در عین حال سرعت چرخش زمین رو به کندی است و به همین دلیل روزهای زمین رو به طولانی تر شدن گذاشته اند. به تدریج صعود کشش سیاره زمین در میان یک خط فرضی میان مرکز زمین و ماه انباشته خواهد شد و به این شکل تغییرات چرخش سیاره ای زمین متوقف خواهد شد. در این صورت یک روز زمین برابر یک ماه خواهد شد. در صورت وقوع چنین پدیده ای که احتمال آن به بیلیونها سال در آینده نسبت داده شده است، یک ماه زمین بسیار طولانی شده و ماه به تدریج فاصله خود را از زمین افزایش خواهد داد.
 

رونمایی نخستین حافظه فلش 256 گیگابایتی جهان به گزارش سرویس فن‌آ

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فلش درایو DataTraveler 300 که 21.9 در 70.68 در 16.90 میلیمتر اندازه دارد، ترکیبی از ظرفیت بالا با یک طراحی فشرده است؛ نخستین حافظه فلش 256 گیگابایتی جهان سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات 20 مگابایت در ثانیه و 10 مگابایت در ثانیه دارد.

 
این دستگاه حافظه قابل حمل دارای پورت USB کشویی و همچنین دارای حفاظت با کلمه عبور است اما نرم‌افزار امنیتی Password Traveler آن در حال حاضر تنها در ویندوز پشتیبانی می‌شود. همچنین کاربرانی که از ویندوز ویستا استفاده می‌کنند می‌توانند کارآیی را با استفاده از ویژگی ReadyBoost افزایش دهند.

بر اساس این گزارش حافظه فلش 256 گیگابایتی Kingston با گارانتی پنج ساله عرضه شده و طبق سفارش ساخته و به قیمت 900 دلار عرضه می‌شود.



لپ تاپ مردان را عقیم می کند


هشدار!
لپ تاپ مردان را عقیم می کند
جام جم آنلاین: دانشمندان هشدار دادند استفاده طولانی و مداوم از رایانه های قابل حمل موسوم به "لپ تاپ" قدرت باروری مردان را کاهش می دهد.

ایسنا در این زمینه به نقل از محققان دانشگاه لویولا نوشت:  اگرچه ممکن است برای بسیاری از مردان جوان، پدر شدن خیلی دور از ذهن باشد اما الگوهای رفتاری شان در دوران جوانی و نوجوانی ممکن است روی توانایی آنها برای پدر شدن در سالهای آتی زندگی تاثیر بگذارد.

پژوهشگران در این تحقیق دریافته‌اند؛ استفاده زیاد از لپ تاپ از جمله فاکتورهایی است که باعث ضعف قدرت بارورسازی در مردان می‌شود.

یک متخصص نظام بهداشتی دانشگاه لویولا در مطالعات خود دریافته است که استفاده زیاد از لپ تاپ به قدرت بارورسازی مردان آسیب می‌رساند.

دکتر سوزان کاویک پزشک و رییس بخش غدد درون ریزشناسی تولیدمثلی در دانشگاه و استادیار دپارتمان مامایی و پزشکی دانشگاه لویولا در این باره گفت: امروزه استفاده از لپ تاپ در بین مردان جوان بسیار متداول شده است و این وسیله به عنوان جدیدترین فناوری، طرفداران بسیاری در بین مردان دارد، اما تحقیقات نشان می‌دهد حرارت ناشی از لپ تاپها می‌تواند به تولید و رشد اسپرم (سلولهای جنسی مردانه) آسیب وارد کند و در نتیجه توان بارورسازی آنها از بین خواهد رفت.

دکتر کاویک به همین دلیل پیشنهاد می‌کند که برای جلوگیری از این تاثیر  منفی، مردها باید لپ تاپ‌ها را روی میز قرار دهند و در عین حال از ابزار حفاظتی استفاده کنند.

منبع: جام جم

قدرتمند ترین لپ تاپ ویژه بازی در جهان: eX-L 18


 maingear-ex-l-18

لپ تاپ جدید شرکت Maingear عنوان قدرتمند ترین لپ تاپ ساخته شده برای علاقمندان بازی های کامپیوتری را به دست آورده است. اگر بخواهید معنای قدرتمند را روی یک لپ تاپ متوجه شوید بهتر است به مشخصات فنی این لپ تاپ کوچولو توجه کنید:    پردازشگر Intel Core 2 Due Extreme با دو کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 280M به همراه هشت گیگابایت RAM از نوع DDR3.  

برای حافظه داخلی می توانید تا سه عدد هارد دیسک 2.5 اینچی داخل شکم این لپ تاپ جاسازی کنید یا اگر دوست داشتید از SSD استفاده کنید تا لپ تاپ تان پرواز کند.  

داشتن درایو بلوری در این لپ تاپ اختیاری است و البته هنوز در مورد نمایشگر آن صحبت نکردیم. می توانم شرط ببندم که نمایشگر آن از نمایشگر کامپیوتر رومیزی خیلی ها بزرگتر است. به خاطر اینکه مانیتور این لپ تاپ 18.4 اینچی است و با رزولیشن 1920 در 1080 به خوبی قادر به راضی کردن علاقمندان بازی های کامپیوتری خواهد بود.  

برای چنین چیزی انتظار قیمت ارزان که ندارید؟ قیمت پایه این لپ تاپ از 2999 دلار شروع می شود. به هر حال، داشتن لقب قدرتمند ترین خرج دارد. 

 


پاندا ضدویروس رایگان و نامحدود ارایه می‌کند


شرکت امنیتی پاندا از ارائه یک ضدویروس رایگان و نامحدود بر مبنای فناوری پیشرفته Cloud Computing خبر داد.


این برنامه امنیتی با عنوانPanda Cloud Antivirus، از الگوی عملیاتی کاملا جدیدی برخوردار است که نخستین مزیت آن کاهش محسوس بار منفی و سنگینی عملکرد در رایانه‌ها اعلام شده است. براساس بررسی‌های انجام شده حداکثر بار منفی ناشی از اجرای این برنامه در سیستم‌های خانگی و شخصی کمتر از نیمی از بار منفی ناشی از ضدویروس‌های معمول و متعارف می‌باشد.

این بررسی‌ها نشان می‌دهند که Panda Cloud Antivirus، حداکثر تنها 3 درصد از کل منابع و ظرفیت عملیاتی سیستم را اشغال کرده و تا 18 مگابایت حافظه موقت را به خود اختصاص می‌دهد. کارشناسان امنیتی، فناوری Cloud Computing یا "تکنولوژی ابر" را عامل اساسی این افزایش قابلیت می‌دانند. تکنولوژی ابر که شرکت‌های بزرگی چون Google، Amazon، Microsoft و برخی شرکت‌های امنیتی را مسحور خود کرده است، درصد زیادی از فعالیت‌های سنگین، زمان بر و حجیم کاربران را به سرورهای شرکت خدمات دهنده منتقل می‌کند و در نتیجه بار منفی این فعالیت‌ها در رایانه‌های خانگی کاربران به شدت کاهش می‌یابد.

تاکنون جامعه‌ای از کاربران متعلق به 170 کشور دنیا از ضدویروس پیشرفته و رایگان Cloud Antivirus استفاده می‌کنند و نظرات منعکس شده آنها نشان می‌دهد که فناوری Cloud Computing تاثیر مثبت و قابل قبولی در حوزه امنیت فناوری اطلاعات در پی خواهد داشت. علاقه‌مندان به دریافت رایگان و نامحدود این نرم‌افزار می‌توانند به آدرسcloudantivirus.com مراجعه کنند.

برای انعکاس نظرات خود و اشتراک آن با میلیون‌ها کاربر دیگر، به وبلاگ این نرم‌افزار به آدرسhttp://blog.cloudantivirus.com مراجعه فرمایید.

‎دانلود مستقیم برترین ویندوز ارائه شده از سوی مایکروسافت


نسخه نهایی و کامل ویندوز هفت Windows 7 Ultimate 7600 16385 RTM X86/x64


Windows 7 Ultimate 7600 16385 RTM X86/x64


Windows 7 Ultimate 7600 16385 RTM جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز 7 است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

در ماه جولای 2009 مایکروسافت سر انجام نسخه نهایی و فاینال RTM این ویندوز را برای کمپانی های بزرگ تولید کننده سخت افزار و رایانه منتشر کرد که این نسخه همزمان برای کاربران خانگی نیز قابل استفاده است .
هم اکنون علاقمندان به سیستم عامل ویندوز 7 و آن دسته افرادی که مایلند نسخه نهایی این ویندوز را داشته باشند می توانند نسخه کامل این ویندوز بی نظیر را از گیگا دانلود فارسی دریافت کنند.
نسخه نهایی و کامل ویندوز هفت Windows 7 Ultimate 7600 16385 RTM X86/x64

نسخه نهایی و کامل ویندوز هفت Windows 7 Ultimate 7600 16385 RTM X86/x64

نسخه نهایی و کامل ویندوز هفت Windows 7 Ultimate 7600 16385 RTM X86/x64


RTM چیست ؟

RTM یا Release to Manufacturing در دنیای نرم افزار نسخه نهایی و فاینال است که چند ماه یا چند هفته پیش از قرار گرفتن در بازار جهانی برای فروش مستقیم، در اختیار کمپانی بزرگ و مطرح برای نصب بر روی سیستم هایشان و کاربا ان ارسال می شود تا کمپانی های بزرگ پیش از کاربران خانگی نسخه نهایی را در اختیار داشته باشند .

همانطور که در ویندوز ویستا نسخه نهایی نیز نسخه RTM در 30 نوامبر 2006 منتشر شد و نسخه Retail در 30 ژانویه !

نسخه نهایی ویندوز 7 Microsoft Windows 7 Final RTM Build 7600 متشکل است از :

- ویژگی های ظاهری جدید همچون Windows Aero به مراتب پیشرفته تر و زیباتر، ویژگی Desktop Slide Show !
- Windows Explorer بسیار تواناتر با قابلیت های آرشیو مجازی و جستجوی باز و ...
- Taskbar بسیار پویا با قابلیت های منحصر به فرد جدید که از حالت یک نوار ساده خارج شده است و عمده ترین تغییر خود را از ویندوز 95 تا ویستا در ویندوز 7 کرده است !
- - بهره مندی از Windows Media Player 12 ، Internet Explorer 8 و Direct X 11 .0 !
- ویژگی های متعدد مدیریتی پنجره ها و کلید های میانبر متعدد و جدید برای ویندوز 7 .
- ویژگی های متعدد مالتی مدیا و سینمای خانگی به همراه پشتیبانی سیستم عامل از اکثر فرمتهای رایج صوتی و تصویری و حتی High Definition !
- سرعت بالای Boot سیستم و بالا آمدن سریع آن در قیاس با ویندوز ویستا !
- بهبود چشمگیر ویندوز در زمینه Touch Input و همچنین Speech Recognition !
- پشتیبانی عالی از CPU های چند هسته ای و حتی پشتیبانی همزمان از دو کارت گرافیک از دو کمپانی مختلف روی یک سیستم !
- نسخه جدید و تغییر یافته تمامی نرم افزارهای درونی ویندوز از جمله Paint و Wordpad و ...
- آیتم های متعددی افزوده شده به Control Panel ویندوز از جمله ClearType Text Tuner, Display Color Calibration Wizard, Gadgets, Infrared, Recovery, Troubleshooting, Workspaces Center, Location and Other Sensors, Credential Manager, Biometric Devices, System Icons, Windows Action Center .
- و ...


اطلاعات دقیق این نسخه برای حرفه ای ها:
MICROSOFT.WINDOWS.7.ULTIMATE.7600.16385.RTM.X86.RETAIL.ENGLISH.DVD-WZT
BUILD: 7600.16385.090713-1255
7600.16385.090713-1255_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD.iso
SIZE: 2,501,892,096 byte
SHA1: 4fb88ed0e763a0cd82d388e7fdaabd10fc0846d1
MD5: c7102805815abb3b6b4796a8cc3fb008

نکات:
  • نیازی به وارد کردن سریال در حین نصب وجود ندارد.
  • کوچکترین تغییری در فایل ISO داده نشده است و کاملا اورجینال است و اعداد Hash ذکر شده با فایل دانلود شده مطابقت دارد.
  • این نسخه 32 بیتی است.


 روش استفاده از کرک:
در حین نصب سریالی وارد نکنید. به اینترنت متصل شوید. فایل Windows 7 Toolkit 1.8_Softgozar.com.exe را اجرا کنید. Yes را انتخاب کنید. بر روی Activation and OEM کلیک کنید. بر روی دکمه Activate Windows 7 کلیک کنید. بر روی OK کلیک کنید. سریال نصب می شود و اعلان می دهد آن را OK کنید. پیغام فعال شدن موفقیت آمیز در پنجره ای کوچک نمایش داده می شود. آن را تائید کنید. ویندوز Restart می شود.
اگر پیغام Block شدن سریال داده شد یک بار دیگر این مراحل را انجام دهید.

http://p30jet.ir/extra/down.gif دانلود لینک مستقیم

http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part01.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part02.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part03.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part04.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part05.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part06.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part07.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part08.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part09.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part10.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part11.rar
http://dl.softgozar.com/Files/Software/w7_RTM_x86_Softgozar.com.part12.rar

http://p30jet.ir/extra/down.gif دانلود کرک [ تست شده ] - 25 مگابایت

 

Password : www.softgozar.com

http://p30jet.ir/extra/down.gif دانلود لینک مستقیم

http://rapidshare.com/files/257717941/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part01.rar
http://rapidshare.com/files/257732938/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part02.rar
http://rapidshare.com/files/257762261/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part03.rar
http://rapidshare.com/files/257776027/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part04.rar
http://rapidshare.com/files/257789786/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part05.rar
http://rapidshare.com/files/257802400/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part06.rar
http://rapidshare.com/files/257815037/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part07.rar
http://rapidshare.com/files/257827679/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part08.rar
http://rapidshare.com/files/258383955/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part09.rar
http://rapidshare.com/files/257923037/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part10.rar
http://rapidshare.com/files/257945217/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part11.rar
http://rapidshare.com/files/257969307/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part12.rar
http://rapidshare.com/files/257991434/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part13.rar
http://rapidshare.com/files/258007304/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part14.rar
http://rapidshare.com/files/258049948/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part15.rar
http://rapidshare.com/files/258072695/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part16.rar
http://rapidshare.com/files/258093033/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part17.rar
http://rapidshare.com/files/258107364/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part18.rar
http://rapidshare.com/files/258121172/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part19.rar
http://rapidshare.com/files/258133988/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part20.rar
http://rapidshare.com/files/258190221/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part21.rar
http://rapidshare.com/files/258202676/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part22.rar
http://rapidshare.com/files/258213613/M.W.7.U.7600.16385.RTM.X86.R.E.DVD.part23.rar