تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مدیریت ایمیل اینبار با Yahoo! Zimbra Desktop 0.91 build1344

برنامه ی مدیریت ایمیل رایگان محصولی از یکی از شرکتهای وابسته به Yahoo
به کمک این برنامه به راحتی میتوانید به مدیریت ایمیل های خود به صورت آنلاین و یا آفلاین بپردازید.
از ویژگی های مثبت این برنامه نسبت به رقبای خود مانند اوت لوک میتوان به از پیش تعریف شدن ارتباط با انواع سرور های معروف میل مانند Yahoo- Gmail- Aol
اشاره کرد .
فقط کافیست یوزر و پسورد خود را وارد نمایید تا کار نرم افزار شروع شود.
از دیگر برتری های این نرم افزار استفاده از فناوری آژاکس بر پایه ی وب 2 میباشد که به سریعتر شدن و کار کردن با چندین آدرس ایمیل به صورت همزمان با حجم ذخیره سازی بالا منجر شده است.
در ضمن برای نصب و اجرا به javaRunTime احتیاج داره.
دوستان در صورت مشکل داشتن با لینک دانلود میتونند از شفاف ساز استفاده کنند.


لینک دانلود (حجم فایل حدود 49 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

بدوید و کار کنید


تا چند سال قبل دلیل ورزش نکردن ما کمبود وقت بود. صرف مدت زمانی طولانی در ترافیک برای رفتن به باشگاه منطقی به نظر نمی رسید. تا اینکه انواع وسایل بدنسازی، تردمیل و .. به بازار آمدند که توانستند مشکل به باشگاه رفتن را حل کنند و ما میتوانستیم با خرید یکی از این دستگاهها، بدون رفتن به باشگاه، در منزل ورزش کنیم.
اما کم نیستند افرادی که بعد از گذشت چند ماه از خرید این وسایل، به این نتیجه می رسند که حتی وقت کافی برای ورزش کردن در منزل را هم ندارند و آرزو می کنند که ای کاش می شد همزمان با کار، ورزش هم کرد.

این وسیله ورزشی، در واقع آرزوی برآورده شده ی این گونه افراد است. تردمیلی که کامپیوتر شما نیز هست. شما با داشتن چنین تردمیلی می توانید در حین چک کردن ایمیل هایتان کالری بیشتری بسوزانید! سرعت این تردمیل هم به نحوی تنظیم شده است که در بیشترین حالت به 2 مایل در ساعت می رسد، تا بتوانید تمرکز کافی روی کارتان داشته باشید و به راحتی قادر به تایپ کردن باشید.

تابه حال نزدیک به 400 دستگاه از این نوع تردمیل فروخته شده است که اغلب خریداران آن شرکت های بزرگ کامپیوتری بوده اند. به نقل از
روزنامه نیویورک تایمز کارمندان این کمپانی ها معتقد بودند که این تردمیل نه تنها باعث حواس پرتی و کاهش کیفیت کارشان نیست بلکه تمرکز آنها حین راه رفتن روی آن افزایش می یابد. در عین حال هنگام ورزش کردن احساس خستگی کمتری در عضلات خود می کنند ،چرا که حواسشان کاملا به کارشان است.
دکتر اندرو وود، مشاور تغذیه در کلینیک
«مایو» در مورد این تردمیل چنین می گوید: " البته همه نمی توانند در حال راه رفتن کار کنند. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که نمی توانید وقتی که راه می روید آدامس هم بجوید، قطعا این تردمیل به درد شما نمی خورد!"
هرچند که راه رفتن روی تردمیل حین کار کردن، شاید نتواند باعث کاهش وزن شما بشود، اما حداقل پیاده روی را جزیی از برنامه زندگی شما و یا بهتر است بگوییم جزیی از کار شما می کند. البته تعداد زیادی از کسانی که از این نوع تردمیل استفاده کرده اند توانسته اند که در حال کار چندین کیلو از وزن اضافه خود را هم کم کنند. این تردمیل با قیمت 4000 دلار به فروش می رسد.

اگر شما یک ترد میل معمولی را قبلا خریداری کرده اید، نگران نباشید، چرا که اگر کمی خلاق باشید می توانید میز کامپیوتر و تردمیلتان را با هم ترکیب کنید. برای اطلاعات بیشتر
اینجا را ببینید.
 

پرتاب کفش به سوی بوش در قالب بازی‌های فلش!

این ماجرای پرتاب کفش به سوی بوش هم داستانی شده! با گذشت زمان کمی از حادثه، در اینترنت می‌شود، بازی‌های فلشی بر این این اساس پیدا کرد.
حتما می‌دانید که روز یکشنبه در جریان یک کنفرانس خبری در بغداد، خبرنگار عراقی به نام منتظر الزیادی، دو لنگه کفش به سمت بوش پرتاب کرد. با اینکه این خبرنگار کفش‌ها را خیلی خوب پرتاب کرد، اما جورج بوش با چالاکی که از او انتظار نمی‌رفت، جای خالی داد و جان سالم به در برد!
این ماجرا در اینترنت بازتاب زیادی داشته، طوری که مثلا در یوتیوب تا به حال ویدئوی این حادثه، بیشتر از ۵ هزار بار به وسیله کاربران مختلف آپلود شده است و مجموعا این ویدئو بیشتر از ۸ میلیون بار تماشا شده است.
چنین بازتاب خبری گسترده‌ای، پیش از این فقط در ماجرای حمله زیدان به سمت ماتراتزی در جریان بازی فینال جام جهانی سال ۲۰۰۶ سابقه داشت.

اما معرفی بازی‌های فلش:

۱- در نخستین بازی فلش شما باید کمی از فیزیک سررشته داشته باشد تا با بتوانید با محاسبه دقیق زاویه پرتاب کفش و سرعت آن، درست به هدف بزنید! اینجا!

۲- بوش الحق و الانصاف آمادگی بدنی و چابکی خوبی دارد. بد نیست، در این بازی فلش تمرین جا خالی دادن بکنید!

۳- در این بازی فلش باید کفش‌هایی را که به سمت بوش پرتاب می‌شود، در هوا با گلوله بزنید.

۴- یک بازی فلش خوب برای پرتاب کفش به سمت بوش.

۴- این یکی و این یکی هم یک بازی‌های ساده، پرتاب کفش به سمت بوش هستند.

بازی فلش دیگری اگر پیدا کردید، آدرسش را برایم بنویسید!

 

پرطرفدارترین محصولات تکنولوژی چگونه نامگذاری شدند؟

این روزها دیگر در بازار پررونق محصولات تکنولوژی، عرضه یک محصول یا خدمات جدید با تکنولوژی متفاوت تنها نیمی از راه پیش روی شرکت‌های تولیدکننده بزرگ است.
نیم دیگر راه اما در گرو انتخاب یک نام مناسب از هر جهت برای آن محصول است؛ نامی که باید در عین ویژه و منحصر به فرد بودن، توجه کاربران اولیه و بعد از آن مخاطبان خارجی را به خودش جلب کرده و البته قبلا انتخاب نشده و به لحاظ قانونی مشکلی نداشته باشد.در واقع نگاهی به بازار محصولات پرطرفدار عرصه تکنولوژی نشان می‌دهد که بسیاری از این محصولات صرف‌نظر از کیفیت و قابلیت‌ها، به دلیل نام ویژه و جالب توجه‌شان انتخاب و خریده می‌شوند.در این میان ده محصول مشهور و پرطرفدار بازار تکنولوژی از این منظر قابل بررسی هستند.نام این محصولات به اندازه کافی جالب توجه، کنجکاوی‌برانگیز و البته ساده است.وب‌سایت
www.cio.com هم در واقع فرآیند انتخاب نام مشهورترین محصولات تکنولوژی را مورد بررسی قرار داده است که آن را در زیر می‌خوانیم.


▪ iPod: غلاف این محفظه را باز کن
در طول روند توسعه خط تولید MP۳Playerهای شرکت Apple، استیو جابز، مدیرعامل این شرکت همیشه درباره استراتژی این شرکت که براساس آن iMac به عنوان یک مرکز و کانون توجه برای محصولات دیگر شرکت محسوب می‌شود، صحبت می‌کرد.
سرانجام آنها برای انتخاب نام MP۳Player جالب و متفاوتی که قرار بود برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شود، از کارشناس قوانین کپی‌رایت به نام «وینی چیکو» کمک گرفتند.
در حالی که فکر چیکو با انواع مختلف نامه‌هایی که با Mac هم در ارتباط باشد مشغول بود، ناگهان مفهومی از یک سفینه فضایی در نظرش مجسم شد.
او این مفهوم را با این دستگاه جدید منطبق کرد و به این نتیجه رسید که سطح رویی و پلاستیکی این دستگاه احساس ارتباط نزدیک‌تری را به کاربران می‌دهد. به این ترتیب واژه Pod به معنای غلاف و پوسته، مبنای این نامه قرار گرفته تا با اضافه کردن حرف «i» به عنوان حرف آغازگر iMac آن را با استراتژی شرکت Apple همراه کند.


▪ BlackBerry: لذتی شیرین
شــــــرکــت کــــانـــادایـی Research in Motion در سال ۲۰۰۱ برای دستگاه بی‌سیم جدید خود که مبتنی‌بر ارتباط از طریق ایمیل بود، از شرکتی به نام Lexicon Branding کمک گرفت. در نهایت مسوولان RIM به این نتیجه رسیدند که واژه ایمیل را که براساس تحقیقات فشار خون کاربران را افزایش می‌دهد، از ذهنشان دور کنند.
در عوض آنها به فکر انتخاب نامی افتادند که علاوه‌بر القای حس شادی به کاربران، احساس آرامش را هم به آنها بدهد. کلیدهای کوچک و کنار هم این دستگاه در نظر کارشناسانLexicon Branding به صورت خوشه‌ای از دانه‌ها تصویر می‌شد.
با این اوصاف توجه این کارشناسان به نام‌هایی مانند توت‌فرنگی، خربزه و میوه‌ها و سبزیجات مختلف دیگر جلب شد تا در نهایت «تمشک سیاه» نام انتخابی آنها شود که علاوه‌بر زیبایی، یادآور رنگ مشکی بدنه این دستگاه باشد.


▪ Fire Fox: افسونی برای بار دوم
انتخاب نامی مناسب برای مرورگر متن باز شرکت Mozilla که با ماهیت آن هم سازگار باشد، کار مشکلی بود.
با این همه اولین نسخه مرورگر این شرکت با نام «Firebird» روانه بازار شد. با این حال وقتی قرار شد نسخه بعدی این مرورگر به بازار معرفی شود، مسوولان Mozilla تصمیم گرفتند که به جای یک نام تکراری نام دیگری را برای محصول جدید خود انتخاب کنند. به این ترتیب Fire Fox به عنوان نام جدید مرورگر متن باز شرکت Mozilla انتخاب شد که به عقیده کارشناسان این شرکت علاوه‌بر تلفظ زیبا، کاملا منحصربه‌فرد و به خاطر ماندنی است.


▪ Twitter: در یک لحظه با ۱۴۰کاراکتر با دوستان دیجیتال خود مرتبط شوید
وقتی نرم‌افزار ساده و تحت‌وب که «جک دورسی» در سال ۲۰۰۶ طراحی کرده بود محبوب و محبوب‌تر شد، نوبت به انتخاب یک نام مناسب برای آن رسید.
این کار به عهده فردی به نام «بیز استون» گذاشته شد. این وب‌سایت استون را به یاد راه برقراری ارتباط پرندگان با هم از طریق جیک کردن انداخت؛ یک راه کوتاه اما مفهومی برای برقراری ارتباط با دیگران.
به عقیده استون همه کاربران این وب‌سایت در واقع از همین راه جیک‌جیکی برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کردند. به این ترتیب اولین چیزی که به ذهن او متبادر شد «twttr» بود که صدایی شبیه به جیک‌جیک داشت. بعد از آن صداهای دیگری به این واژه اضافه شد تا «twitter» شکل بگیرد و در نهایت به یک تریبون آزاد برای چهل‌وچهارمین رییس‌جمهور آمریکا تبدیل شود.


▪ Windows ۷: تا شماره ۷ بشمار
معرفی جدیدترین نسخه سیستم‌عامل مشهور شرکت Microsoft، دغدغه نامگذاری آن را برای مدیران این شرکت به همراه آورد. این در حالی بود که بعد از نامگذاری نسخه قبلی با نام Vista، بسیاری از افراد اعلام کردند که نام‌هایی مانند windows xp یا ۹۵ را بیشتر ترجیح می‌دهند. بنابراین کار انتخاب اسم راحت‌تر شد.
در واقع این هفتمین نسخه از سیستم‌عامل windows بود که عرضه می‌شد و به همین دلیل windows ۷ بهترین انتخاب بود. از طرفی عدد هفت هم معمولا نشان‌دهنده شانس و موفقیت است که این موضوع هم از نظر مسوولان Microsoft به دور نماند.


▪ Think pad: سادگی برنده است
خط تولید نوت‌بوک‌های پرطرفدار این نام در سال ۱۹۹۲ راه‌اندازی شد تا مفهوم جدیدی از شناخت و درک را پیش روی کاربران خود قرار دهد. همزمان مسوولان IBM به فکر انتخاب نامی مناسب برای این کامپیوترها افتادند؛ نامی مانند Think pad.
مشکل اما این بود که نام اغلب محصولات این شرکت یک شماره و عدد را در خود داشتند.
با این حال IBM‌ها این جرات را به خرج دادند تا امروز Think padها برای تمام کاربران دنیا شناخته شده باشند.


▪ ANDROID: سری و مرموز، اما نه چندان هیجان‌انگیز
داستان این نام در واقع به سال ۲۰۰۵ برمی‌گردد که یک شرکت، نرم‌افزاری با این نام را خرید که در پوششی مرموز برای تولید نرم‌افزار برای گوشی‌های موبایل فعالیت کند. این موضوع در نهایت به عرضه اولین موبایل مبتنی بر این نرم‌افزار با نام G۱ در روز ۲۲ ماه اکتبر سال ۲۰۰۸ منتهی شد.


▪ WIKIPEDIA: درست همان چیزی که معنی می‌دهد
WIKIPEDIA در واقع نام چند گونه‌ای از تکنولوژی WIKI برای ایجاد وب سایت‌های گروهی است.
ایـن نـــام همچنیـــن از واژه ENCYCLOPEDIA به معنی دایره‌المعارف هم مشتق شده است.
WIKIPEDIA این روزها به قدری مشهور شده است که گاهی کودکان یاحتی بزرگترها به اشتباه آن را برای کتاب‌های مرجع یا در دایره‌المعارف‌ها به کار می‌برند.


▪ MAC OS X: شبیه به گربه‌سانان
سیستم عامل پرطرف‌دار شرکت APPLE در حقیقت نشانه عدد ۱۰ رومی است. هر چه باشد این محصول دهمین نسخه از سیستم عامل این شرکت است. از طرفی بسیاری X را شبیه به کدنام‌هایی برای گربه‌های بزرگ مانند یوزپلنگ (CHEETAH)، شیرکوهی (PUMA)، پلنگ (PANTHER)‌ و یا ببر (TIGER)‌ می‌دانند.


▪ RED HAT LINUX: نامی غنی‌شده از معنا
این نام یادآور رنگ قرمز است که در تاریخ غرب نشانه آزادگی و جنگ با دشمنان است.
از طرفی «مارک اوینگ» موسس این شرکت همیشه در زمان تحصیل خود کلاه قرمز رنگ پدربزرگش را به سرمی‌گذاشت و به این دلیل در میان متخصصان تکنولوژی شهرت داشت. با این اوصاف «اوینگ» پروژه‌های نرم‌افزاری‌اش را با نام‌هایRED HAT ۱، RED HAT ۲ و.... نامگذاری کرد.
 

NetSupport Manger همراه با نرم افزار بسیار معروف NetSupport Scho


در قسمت معرفی نرم افزار شماره امروز روزانه سورپرایزی با نام NetSupport Manager را همراه با NetSupport School و کیجن و به صورت کاملا رایگان برای تعداد نامحدود کلاینت به کاربران عزیز تقدیم می نماییم. نرم افزاری که برای شما دوستان آماده شده است در اصل NetSupport Manager می باشد که آخرین نسخه از NetSupport School را هم با خود به همراه دارد و البته آخرین نسخه از NetSupport School را هم که به تازگی منتشر گردیده است برای دانلود کاربران عزیز قرار داده ایم.

NetSupport نام شرکتی است که نرم افزارهای بسیارکاملی که تقریبا برای همه کاربران شناخته شده است را عرضه می نماید. ابزارهایی که برای اهداف گوناگون می تواند اولین و بهترین انتخاب نیز باشند. یکی از این نرم افزار ها NetSupport School نام دارد. اکثر کاربران با این ابزار آشنایی دارند و حتما می دانند که این نرم افزار با چه قیمت هایی در بازار های جهانی و هم چنین بازارهای داخلی عرضه می گردد ، البته این قیمت های بسیار بالا که در ازای این نرم افزار دریافت می شود هیچ تضمینی را برای اجرای این نرم افزار نخواهد داد و البته نسخه هایی هم که ارائه می گردد آخرین نسخه عرضه شده نبوده و به نسخه های قبلی مربوط می شود.
اما شرکت NetSupport نرم افزاری با نام NetSupprt Manager را هم عرضه می نماید که البته در مقایسه با نسخه School از امکانات کمتری برخوردار است. چند سالی هست که در بازارها و در تقریبا هیچ سایت دانلود نرم افزار این دو نرم افزار به صورت اکتیو شده و یا همراه با کرک یافت نمی شوند. دلیل این امر هم نبود هیچ گونه کرک یا کیجن برای این نرم افزار است. تمام نسخه هایی که در بازارها یافت می شوند مربوط به نسخه های 8 یا و یا 8.5 می باشند ، یعنی از نسخه 9 هیچ کرک یا کیجن ارائه نشده و یا اگر هم ارائه شده است کار نخواهد کرد.
اما حالا با افتخار اعلام می کنیم برای اولین بار در تمامی سایت های ایرانی آخرین نسخه از این دو نرم افزار را برای دانلود عموم به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار داده ایم.
در مورد خصوصیات این دو نرم افزار جای هیچ گونه بحثی نمی ماند زیرا در تمام دنیا اگر معلمی بخواهد برای اداره کلاس درسش به صورت مجازی و از طریق رایانه اقدام نماید اولین انتخابش را NetSupport School قرار خواهد داد. نسخه دهم از این نرم افزار با انجام تغییراتی نسبتا زیاد از سوی کمپانی سازنده ارائه شده است. در حقیقت این نرم افزار بهترین و مشهور ترین ابزار برای آموزش تحت هرنوع شبکه ای می باشد.
این ابزار باید هم بر روی کلاینت (رایانه دانش آموز)‌ و هم بر روی سرور (رایانه معلم) ‌نیز نصب شود. این دو به ترتیب Student و Tutor نام دارند.
اما مدیر این شبکه که همان معلم و استاد نامیده می شود قادر خواهد بود تا صفحه نمایش هریک از دانش آموزان (کلاینت ها) را کنترل کرده ، کنترل ماوس و دیگر ابزارها را از دسترس دانش آموز خارج نماید ، صفحه مانیتور خود را برای آموزش آنچه که انجام می دهد برای دانش آموزان به اشتراک گذارد ، سیستم کاربران را از دسترس خارج نماید ، صفحات وب را برای کابران محدود کند تا نتوانند به هر سایتی دسترسی داشته باشند ، پرینتر را برای چاپ مطالب به اشتراک گذارد و بسیاری کار دیگر که اکثر کاربران این نرم افزار با آن آشنایی دارند و یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار محیط بسیار زیبای کاربری آن است که به سادگی هر کاربری را به سوی خود جذب خواهد نمود. استفاده از نرم افزار هم به سادگی امکان پذیر خواهد شد زیرا این ابزار به صورت اتوماتیک کلاینت های موجود در شبکه را شناسایی خواهد کرد.
نرم افزار NetSupprt Manager هم که نسخه 10.50 این ابزار را می توانید دریافت نمائید تقریبا همین امکانات را دارد اما با کمی کاستی ها که نسبت به School در آن دیده می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetSupport Manager v10.50 & NetSupport School v10.01:
- برقراری ارتباط در شبکه با انواع اتصالات نظیر کابل ، وایرلس و ...
- قابلیت چت کردن در محیط شبکه با هریک از کلاینت ها و معلم
- قابلیت درخواست کمک از دبیر یا معلم از سوی دانش آموز
- قابلیت به نمایش در آوردن دسکتاپ معلم برای کلاینت ها
- قابلیت از دسترس خارج کردن کلاینت ها
- قابلیت تعریف کاربر با نام کاربری برای ورود به محیط شبکه
- محیط کاربری بسیار زیبا و استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان امتحان گرفتن از دانش آموزان در محیط شبکه
- قابلیت Transfer کردن اطلاعات در محیط شبکه با سرعتی بسیار مناسب
- قابلیت کنترل سیستم رایانه ای از راه دور
- قابلیت محدود کردن کلاینت ها نظیر استفاده از USB ، و یا درایو های نوری
- تشکیل گروه های مختلف برای اداره کلاس
- در دست گرفتن کلاینت ها تنها با یک کلیک
- تخته وایت برد برای انجام کلیه اعمال با قابلیت نمایش برای کلاینت ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا

در نسخه جدید از این دو نرم افزار امکانات زیر اضافه شده است:
Student Survey:
این قابلیت نوار ابزاری را به کلاینت ها اضافه می نماید که دانش آموزان می توانند در آن زمان باقی مانده است کلاس ، درخواست برای کمک و ... مشاهده نمایند.
Teacher Toolbar:
تولباری هم برای معلم و مدیر اضافه خواهد گردید تا در زمان Minimize به سادگی به این نرم افزار دسترسی پیدا کرد.
Surveys:
نظر سنجی ها را می توان برای دانش آموزان به نمایش در آورد.
Printer Management:
به سادگی می توان پرینتر موجود در محیط شبکه را مورد مدیریت قرار داد.
Security:
در این نسخه علاوه بر امنیت بالای این ابزار قابلیت Active Directory نیز به کلاینت ها نیز اضافه شده است. و چندین چند قابلیت جدید دیگر که در زمان کار با نرم افزار حتما از استفاده از آن لذت خواهید برد.

طریقه فعالسازی:
این نرم افزار در اصل NetSupport Manager می باشد که ابزار بسیار کامل NetSupport School را هم در خود جای داده است. برای نصب و اکتیو کردن این نرم افزار مراحلی را که در پائین ذکر می کنیم با دقت باید انجام دهید.
1 - Setup موجود در فایل دانلود کرده از سایت آسان دانلود را اجرا کرده تا به صفحه ی License Information برسید. در این صفحه دو گزینه می بینید. گزینه اول که برای فعال شدن 30 روزه برنامه است و دومین گزینه که برای اکتیو کردن برنامه می باشد.
2- شما باید گزینه دوم یعنیRegister را انتخاب نمود تا منوهای پائین فعال گردند.
3- کیجن موجود در فولدر کرک را اجرا نمائید.
4- در قسمت اول نامی شبیه به ASAN DOWNLOAD را وارد نمائید. گزینه دوم غیر فعال بود. پس شما باید تعداد کلاینت هایی که می خواهید در شبکه مورد استفاده قرار دهید را انتخاب نمائید. ( برای مثال 2000 )
5 - حال بر روی دکمه Generate کلیک نمائید. خواهید دید که شماره هایی به صورت اتوماتیک و با توجه به داده های ورودی شما تولید خواهد شد.
6- کیجن را به هیچ وجه نبندید.
7- سریال های که کیجن تولید نمود را در قسمت Register برنامه بدون کمی و کاستی وارد نمود ، اما قسمت Expiry Date را خالی بگذارید.
8- برروی دکمه Next کلیک کرده تا صفحه بعد ظاهر شود. در این صفحه 3 گزینه مشاهده می نمائید که به ترتیب Typical ، Client و Custom می باشند. اگر این نرم افزار را برای کلاینت می خواهید نصب نمائید گزینه Client را انتخاب نموده و بقیه مراحل را به سادگی انجام دهید.
9- اما اگر این ابزار را برای معلم می خواهید گزینه سوم یعنی Custom را انتخاب نمائید و Next را انتخاب کنید. در صفحه ی بعدی که ظاهر می شود در سمت چپ تمامی گزینه ها را انتخاب کنید . با انتخاب این گزینه ها NetSupport School هم برای شما نصب خواهد شد. در غیر این صورت فقط NetSupport Maager نصب خواهد شد.
10- بقیه مراحل هم که به سادگی قابل انجام خواهد بود .
11- به این ترتیب NetSuuport Manager کاملا اکتیو خواهد شد . اما NetSupport School نیز هنوز اکتیو نشده است . برای اکتیو کردن بر روی آیکن این برنامه در دسکتاپ دابل کلیک نمائید . با انجام این کار اگر به اینترنت متصل باشید با این جمله رو به رو خواهید شد . Your Product Needs to be Actived . Click OK To Actived It Online
12- بر روی Ok کلیک نمائید.
13- پیغان خظایی ظاهر می شود . بار دیگر بر روی OK کلیک کنید.
14- در صفحه جدیدی که باز شده است اطلاعاتی در زمینه سریال نامبر ، تعداد کلاینت ها و ... وجود دارد. اما قسمتی وجود دارد پس از تعداد کلاینت ها که در مقابل آن این کلمه نوشته شده است Authentication Code. رو به روی این کلمه چهار حرف به صورت عدد یا حروف نوشته شده ( برای مثال D127 )
15- حال شما باید این چهار حرف را در کیجن برنامه در پنجمین قسمت وارد نمائید ( در فریم Activation و در قسمت Auth Code ) سپس بر روی Generate کلیک کرده تا در قسمت Activation Code کدی ظاهر شود.
16- حال این کد را در برنامه که به صورت چهار قسمت مجزا نمایش داده شده است دقیقا وارد نموده و بر روی OK کلیک کنید.
17- اگر این مراحل را به درستی انجام داده باشید خواهید دید که پیامی به معنای اکتیو شدن برنامه شما ظاهر خواهد شد.
18- از این پس می توانید به صورت نامحدود از این دو ابزار بهترین استفاده را نمائید.

تذکر : اگر NetSupport School را به تنهایی دریافت نمودید برای اکتیو کردن می بایست به جز مراحل 8 و 9 تمامی مراحل بالا را دقیقا انجام دهید.


لینک دانلود NetSupport School & NetSupport Manager (حجم فایل حدود 27 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

لینک دانلود NetSupport School (حجم فایل حدود 23 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا کلیک کنید
 

تم موبایل به مناسبت شب یلدا

دریافت فایل برای گوشی های دارای سیستم عامل 9 و جدیدتر :

 

http://rapidshare. com/files/ 171475927/ Yalda-by- Hossein.sis. html

 

http://k.domaindlx. com/kavaktoo/ yalda.sisx

 

http://kavaktoo. webng.com/ Yalda-by- Hossein.sis

 

دریافت فایل برای گوشی های بدون سیستم عامل ترجیحا با نمایشگر 240 در 320

http://rapidshare. com/files/ 172482926/ Yalda.nth. html

 


کار را که کرد      آن که تمام کرد

 

برای حسن انجام کار نیز یک اسکرین سیور (SCREEN SAVER) ساعت فلش با همان عکس انار شب یلدا ساختم که امیدوارم پسند کنید:

 

http://rapidshare. com/files/ 172626004/ Yalda-Clock. rar.html

 

 

تعداد 6 فلش دیگر که جمعا 866 بار از سراسر دنیا دانلود شده را در سایت Ownskin  می توانید بیابید البته ابتدا باید با نام kavaktoo اعضا سایت را جستجو کرده سپس وارد بخش اسلاید من یا ساعت فلش شوید.

دانستنی های ویندوز ایکس پی

چگونه پخش اتوماتیک CD در Windowx XP را غیر فعال کنیم:
My Computer را باز کنید.بر روی CD Rom خود کلیک کنید و سپس Properties را انتخاب کنید.بر روی Auto Play کلیک کنید.در Drop Down Box می توانید فعال یا غیر فعال بودن این ویژگی را معلوم کنید.
چگونه Windows XP را به صورت کامل خاموش کنیم؟
به Control Panel بروید و سپس به قسمت Power Options بروید.
بر روی APM کلیک کنید و سپس Enable Advanced Power Management support.را فعال کنید.
کامپیوتر خود را خاموش کنید. در این حالت کامپیوتر شما به صورت کامل خاموش می شود

ادامه مطلب ...

چند رمز و راز از اینترنت اکسپلورر

اینترنت اکسپلورر یا مرورگر وب میکروسافت پر کاربرد ترین مرور گر وبی است که ملیونها نفر از سراسر جهان به وسیله آن به جستجو در اینترنت می پردازند. این نرم افزار در عین سهولت استفاده که رمز موفقیت آن نیز می باشد رمز و رازهای فراوانی را نیز به همراه خود دارد که با دانستن آنها زندگی اینترنتی شما راحت تر و دلپذیر تر می گردد. 149 راز در مرور گر وب میکروسافت را جای دیگری نخواهید یافت! پس فرصت را از دست ندهید:

 – وقتی ماوس را روی تصویری از یک صفحه وب می بریم، خط جدیدی به نام lmage Bar ظاهر می شود که دارای آیکون هایی برای ذخیره چاپ، ارسال از طریق Email و باز کردن فولدر My Picture (شاید برای این که ببینیم آیا قبلاً تصویر را ذخیره کرده ایم یا نه) می باشد.
اگر معمولاً تصاویر را ذخیره نمی کنید و فکر می کنید lmage Bar مزاحمت ایجاد کرده ، می توانید از طریق منوی Tools ،گزینه Internet Options و صفحه Advanced آن را غیر فعال کنید. در این صفحه، به قسمت Multimedia بروید و علامت گزینه Enable lmage Toolbar را بردارید.

 – بعضی از سایت های عکس های دیجیتالی دارای تصاویری با وضوح و کیفیت بالا هستند، ولی اگر عکس در پنجره مرورگر جا نشود تولید دردسر می کند. در صورت مواجهه باتصویری که به علت بزرگ بودن آن نتوانستید تمام عکس را یکجا در صفحه مشاهده کنید، به جای این که صفحه را به بالا یا پایین (یا به چپ و راست) اسکرول کنید،کمی صبر کیند تا 6IE اندازه آن را برای شما تنظیم کند. اگر ترجیح می دهید عکس را در اندازه واقعی خود ببینید، ماوس را به گوشه پائین در سمت راست برده و روی دکمه مربوطه کلیک کنید.

 – وقتی تصویری را از طریق پست الکترونیک می فرستید، می توانید آن را کوچکتر کنید تا سریعتر به مقصد برسد. در این راستا، می توانید وضوح 480×640،600×800 یا 768×1024 را انتخاب و کاری کنید که تمام تصاویری که می فرستید کوچکتر شوند. دوستانی که به صورت تلفنی با اینترنت ارتباط دارند حتماً از این توجه شما ممنون خواهند شد.

 – اگر برای خود صفحه وبی را دست و پا کرده اید و از ایده ظاهر شدن خط ابراز تصاویر و تشویق بازدیدکنندگان به ذخیره تصاویر شما خوشتان نمی آید، می توانید این خط ابراز را برای تک تک تصاویر یا همه آنها غیر فعال کنید، برای این منظور با دستور خط ابراز را به طور کامل از کار بیندازید و یا خط GALLERYIMG=”no” را در برچسب های IMG خود اضافه کنید.

 – خط ابراز Lmage برای تصاویر کمتر از 130×130 پیکسل ظاهر نمی شود،به همین دلیل برای ذخیره این نوع تصاویر باید از همان روش مرسوم کلیک راست استفاده کیند.

 - IE6 ابزارهایی بهتری برای کار با کوکی ها دارد تمام امکانات موجود را می توانید از صفحه Privacy کادر محاوره Internet Options (که از طریق منوی Tools باز می شود) مشاهده کنید . به علاوه، بد نیست سری به آدرس http://www.w3.org/P3P بزنید و اطلاعات بیشتری درباره P3P (قوانین زیر بنایی برای اولویت های حفظ حریم خصوصی) که مایکروسافت ابزارهای جدیدش را بر اساس آنها بنا نهاده به دست بیاورید.

– بعضی کوکی ها مفید هستند . مثلاً سایتهای فروشگاهی از جمله Amazon.com به کمک این کوکی ها از خریدهای شما مطلع شده و محصولات جدید را به شما پیشنهاد می دهند، یا سایت Microsoft Support با استفاده از آنها اطلاعات کاملی از جستجوهای اخیر شما به دست می آورد. این کوکی ها به کوکی های «شخص اول» موسومند. کوکی های طرف سوم از وب سایتی متفاوت (طرف سوم) پدید می آیند که معمولاً جنبه تبلیغاتی دارند (مثل Double Click یا AOL) . این شبکه های تبلیغاتی برای بسیاری از سایت های وب تبلیغات می کنند، پس می توانند بفهمند که شما به کدام یک از این سایت ها سر زده اید. اگر دوست ندارید چنین اطلاعاتی درباره شما در جایی نگهداری شود، IE6 می تواند کوکی های تمام شرکت های طرف سوم، یا شرکت هایی که تعهدی در رعایت حفظ اطلاعات خصوصی شما نمی دهند را مسدود کند.


-- وقتی IE پیامی ظاهر می کند مبنی بر اینکه کوکی خاصی را بپذیرد یا رد کنید، به IE بگوئید این کوکی را برای دفعات بعد در خاطر خود حفظ کند تا هر دفعه مجبور نباشید کوکی های همان سایت را قبول یا رد کنید.

 – با تعیین سطح امنیتی مناسب برای خود می توانید مشخص کنید که چه نوع کوکی هایی را دوست دارید دریافت کنید. برای این منظور، از طریق منوی Tools، گزینه Internet Options صفحه Privacy و دکمه Settings اقدام نمائید. پیش فرض این سطح امنیتی Medium است، که کوکی های طرف سومی را مسدود می کند که یا از هیچ قانونی برای حفظ اطلاعات خصوصی تبعیت نمیکنند یا از اطلاعات معرفی کننده شما بدون کسب اجازه از خود شما بهره برداری می نمایند. سطح Medium کوکی های شخص اول را که از اطلاعات معرفی کننده شما بدون کسب اجازه از خود شما استفاده می کنند می پذیرد، اما در پایان جلسه آنها را حذف میکند.

 – سطوح امنیتی در خصوص حفظ حریم خصوصی در شش دسته ارائه می شوند که از پذیرش تمام کوکی ها تا رد تمام کوکی ها متغیرند . به علاوه، چهار استراتژی از پیش تعیین شده ارائه می شوند که می توانید برای پذیرش یا رد انواع کوکی ها مورد انتخاب قرار دهید.

 – اگر هیچ یک از این سطوح رضایت شما را جلب نمی کند، روی Advanced و پس از آن Override automatic cookie handling کلیک کنید . سپس می توانید کوکی های شخص اول و سوم را قبول یا مسدود کنید و یا از IE بخواهید هر دفعه از خود شما سوال کند.

 – کادر محاوره Advanced علاوه بر کوکی های شخص اول و سوم، از کوکی های «جلسه ای» هم سوال می کند؛ یعنی کوکیهای موقتی که فقط تا زمانی نگهداری می شوند که حداقل یکی از پنجره های IE باز باشد. این کوکی ها خطری ندارند، زیرا بعد از قطع ارتباط و بستن برنامه IE به کلی حذف شده و در نتیجه سایت نمی تواند بعدها به آنها مراجعه کند.

 – اگر نظرتان درباره سایتی خاص تغییر کرد و خواستید به آن اجازه ساخت کوکی در کامپیوتر خود را بدهید، می توانید به صفحه Per Site Privacy برگشته و آن را از لیست حذف کنید.

 – اگر می خواهید برای سایت های Favorite خود استثناء قائل شوید، از طریق منوی Tools کادر محاوره Internt Options را باز کرده و به صفحه Privacy بروید. سپس روی دکمه Web Sites و پس از آن Edit کلیک کنید. در این حالت، URL هایی را وارد کنید که می خواهید کوکی ها از آنها«همیشه» قبول یا رد شوند.

 – اگر سایتی هیچ حرفی از خط مشی خود در حریم خصوصی بازدیدکنندگان نزده یا خط مشی آن باتنظیمات و اولویت بندی شما مطابقت نداشته باشد، آیکون کوچکی به شکل یک چشم باعلامت ایست در خط وضعیت (پائین پنجره) ظاهر می شود که با کلیک مضاعف روی آن، گزارشی تحت عنوان Privacy Report به نمایش در می آید که ضمن نشان دادن تمام محتویات آن صفحه، لیستی از کوکیهای ارسالی از طرف آن سایت و پذیرش یا عدم پذیرش آنها از طرف شما نمایش داده می شود. اگر چنین آیکونی را ندیدید، از منوی View گزینه Privacy Report را انتخاب کنید.

 

گوگل برای خود یک کشور خرید!

بله درست شنیدید، گوگل برای خود یک کشور خرید! این کشور که البته تنها یک جزیره است قرار است تا ماه آینده به مقر اصلی این غول رسانه تبدیل شود با ما در نگاهی به این رخداد و جذابیت های این جزیره برای گوگل و کارکنانش همراه شوید.

 

پس از خبرهای هیجان انگیز کمپانی گوگل که این روزها نام آن را در همه جا می شنویم این بار خبری کاملا متفاوت و اندکی باور نکردنی از این موتور جستجو منتشر شده است. گوگل با بررسی چندین جزیره مختلف در نقاط مختلف دنیا بالاخره حزیره Gogooroa واقع در اقیانوس آرام را برای انتقال تمامی مستقلات خود به آن انتخاب کرد.

 

  

این جزیره کوچک و بسیار زیبا از دو جهت جذابیت ویژه ای برای گوگل دارد که مهمترین آنها بدون شک ظاهر خاص این جزیره است جائیکه این جزیره در نگاه از بالا کاملا به فرم حرف G آنهم از نوع بزرگ آن است که برای گوگل بسیار اهمیت دارد. جذابیت دوم این جزیره که اتفاقا اهمیت آن از اولی نیز کمتر نیست، دامنه ویژه اختصاص یافته به این منطقه در اینترنت است جائیکه بر سیاق .us در آمریکا و .uk در انگلستان، به Gogooroa علامت اختصاری .go تعلق می گیرد که این نیز برای گوگل موفقیت فوق العاده ای محسوب می گردد و از قرار معلوم صفحه اول این جستجو گر در آینده نزدیک به google.go تغییر خواهد کرد. البته قرار است نام این جزیره پس از نقل مکان گوگل از Mountain View در کالیفرنیا به Googland تغییر یابد.

 

 

البته این پایان ماجرا نیست و جالب است بدانید که پس از نقل مکان گوگلی های به این نقطه از دنیا "اریک اشمیت" مدیر عامل گوگل رسما بعنوان رئیس جمهور Googland انتخاب می گردد و "سرگئی برین" و "لاری پیج" که هر دو از موسسان گوگل محسوب می شوند بعنوان نخست وزیر در بخش های تجارت خارجی و تکنولوژِی این کشور مشغول به کار می شوند!! خبر جالب دیگر در این زمینه شنیده شدن نام "بیل گیتس" بعنوان وزیر تحقیقات، توسعه و رقابت است که البته تلویحا توسط جناب گیتس با اعلام آنکه به شنا علاقه ای ندارد و کوهستان را ترجیح می دهد رد شده است.

 

 

زیبائی های این جزیره همانند دیگر نمونه های آن در اقیانوس آرام وصف ناشدنی ست و لذتی که کارمندان گوگل از بودن در این جزیره احساس می کنند غیر قابل تصور است اما جذابیت های دیگری که پیرامون این جزیره برای گوگلی ها بوجود خواهد آمد قانونی ست که از هم اکنون به روشنی در رابطه با آن صحبت می شود و آن نیز رویائی به نام نپرداختن مالیات در این جزیره است و گوگلی ها می توانند با درآمد افسانه ای خود تا می توانند زندگی را به کام خود شیرین کرده و یک سنت مالیات نیز نپردازند .

 

 

در این جزیره برای هر گوگلی خانه ای رویائی ساخته می شود که گذشته از موارد معمول حتما باید دارای یک آکواریم بزرگ در خانه و یک ماهی گرمسیری بروی میز کار باشد. همچنین هر گوگلی می بایست حداقل 20 درصد از زمان کارکرد روزانه خود را به ماهیگیری اختصاص دهد و حتی قرار است کلکسیونی از ماهی های زیبای صید شده از این منطقه به نمایش گذاشته شود. غذای اصلی ساکنان Googland ماهی خواهد بود که منبع سرشاری از فسفر و امگا 3 بوده و در سر ذوق آوردن اهالی گوگل و افزایش هوش آنها موثر خواهد بود، استراتژی که گوگل در رقابت با سایر رقبا بروی آن حساب ویژه ای باز کرده است و بلاخره گوگلی ها در این منطقه به تمرین رقص های ساکنان محلی این ناحیه نیز خواهند پرداخت.

 

 

اما شاید اولین سوالی که پس از خواندن سطور فوق به ذهن خطور می کند چگونگی نگه داری 15000 سرور و دیتا سنتر گوگل در این جزیره ی کاملا مرطوب و خاص است. پاسخ به این سوال بر بهت خوانندگان کاملا می افزاید چرا که گوگل قصد دارد تمامی سرور های خود را در زیر آب و در یک تالاب داخل جزیره قرار دهد امری که گذشته از مسائل فنی دلائل امنیتی فراوانی نیز دارد از جمله آنکه دسترسی به این بخش تنها از طریق غواصی در زیر آب امکان پذیر است.

 

 

دیگر اخبار بدست آمده از این گزارش حاکی از آن است که گوگل به دنبال خرید پنج جزیره دیگر به شکل های

 O O G L E در پنج قاره جهان است که بدین ترتیب و با عملی شدن این رویا نگفته پیداست که چه اتفاقی برای دیگر رقبای گوگل خواهد افتاد.

پای ایمیل های خود را امضا کنید

بوسیله این افزونه فایرفاکس میتوانید پای ایمیل های خود را به زیبایی امضا کنید . این افزونه که WiseStamp نام دارد کاملا قابلیت شخصی سازی دارد و شما میتوانید آدرس , شماره تماس , اکانت شبکه های اجنماعی که در آنها فعال هستید و بسیاری دیگر را در امضای خود قرار دهید که بیشتر شبیه کارت ویزیت است تا امضاء ,  در پایین  نمونه هایی را میبینید

این افزونه  سرویس های ایمیل

Gmail , Yahoo , Hot mail و Aol mail

را پشتیبانی میکند

WiseStamp را با حجم ۱۹۴ کیلوبایت نصب کنید و صاحب امضاء شوید

تعدادی عکس از محیط این افزونه را میبینید

شبکه گوگلی اتصال دوستان برای وبلاگها

گوگل در این پروژه سایتها و وبلاگها را مورد هدف قرار داده است و می خواهد شبکه ای از دوستان و طرفداران را تشکیل دهد.

با راه اندازی شبکه Google Friend Connect، در وبگاهتان، بازدیدکنندگان می توانند:

  • با حساب کاربری Google، Yahoo، AIM، و یا OpenID لاگین کنند
  • با کاربران دیگر وبلاگتان ارتباط داشته باشند، نظر بگذارند، فیلم یا موزیک رد و بدل کنند، و یا بازی نمایند!
  • از دیگر دوستانشان در شبکه های اجتماعی دیگر یا لیست دوستانشان در ایمیل، دعوت کنند که به وبلاگتان بپیوندند.

اما اینها چه فایده ای دارند؟

  • با پیوستن بازدیدکنندگان به سایت یا وبلاگ شما، آدرس آن در لیست پروفایلشان قرار می گیرد و از این پس آدرس وبلاگتان را هرگز فراموش نخواهند کرد. سایر دوستان شان نیز از طریق بازدید از پروفایلشان به آدرس وبگاه شما دسترسی خواهند داشت.
  • دوستان حرف همدیگر را بیشتر قبول دارند! لذا اگر یکی از اعضای وبلاگتان به دوستان دیگرش ایمیل بزند و از آنها برای بازدید از وبگاه شما دعوت کند، تاثیر زیادی در جذب بازدیدکنندگان بیشتر خواهد داشت.
  • با نصب گجت شبکه اعضا در وبلاگ، بازدیدکنندگان می توانند طرفداران وبلاگتان را شناسایی کنند و با آنها ارتباط برقرار نمایند.

اما از کجا باید شروع کرد؟

سرویس اتصال دوستان گوگل، هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و به بهره برداری عمومی نرسیده است. اما اگر علاقمندید که این سرویس را تست کنید، لازم است که این فرم را تکمیل نمائید تا در اولین فرصت، گوگل با ارسال ایمیلی، شما را برای تست پروژه دعوت نماید.

پس از دریافت دعوتنامه در سه گام می توانید عضو این شبکه شوید: از لیست گجتهای گوگل، (نظرات، لیست طرفداران، بازی و…) گجت مورد علاقه تان را انتخاب کنید. کد گجت موردنظر را کپی کنید و آنرا در جایی از سایت که دوست دارید قرار دهید.

سفر به دنیای مجازی با Surface مایکروسافت

نویسنده میثم لطفی

Surface که ظاهری شبیه به میز دارد، از فناوری "چند لمسی" (multi-touch) استفاده می‌کند تا کاربر بتواند با استفاده از انگشتان خود و بدون به‌کارگیری هرگونه ماوس یا صفحه‌کلید، برنامه‌های داخلی آن استفاده کند.
شرکت مایکروسافت که برای سال‌های طولانی حاکمیت بازارهای جهانی نرم‌افزار را در اختیار داشته، از این پس به عنوان یک رقیب اصلی برای تولیدکنندگان بزرگ سخت‌افزار محسوب می‌شود. این شرکت چندی پیش کامپیوتر جدید خود را با نام Surface به بازار معرفی کرد تا یک گام از رقبای خود پیشی بگیرد.
در اوایل سال ۲۰۰۱ استیو باتیچ از بخش سخت‌افزار مایکروسافت به همراه اندی ویلسون از مرکز تحقیقاتی این شرکت، نظرات خود را برای ساخت کامپیوتری با ظاهری شبیه به میز ارایه دادند. آنها با این کار می‌خواستند دنیای حقیقی و مجازی را با یکدیگر ادغام کنند و ابزاری کاربردی و کارآمد را در اختیار مردم قرار دهند.
در اوایل سال ۲۰۰۳ این تیم ایده خود را به بیل گیتس مدیرعامل این شرکت ارایه دادند و چند ماه بعد، نخستین نمونه عملی این طرح تولید شد که به یک میز بزرگ شباهت داشت و روی آن را یک صفحه کاغذی‌شکل پوشانده بود. زیر این صفحه حفره نسبتا بزرگی قرار داشت که تصاویر از داخل آن پخش می‌شد. به اعتقاد برخی کارشناسان غول نرم‌افزاری جهان، تولد Surface را باید به این زمان نسبت داد.
گروه سخت‌افزاری شرکت مایکروسافت در مراحل اولیه ساخت این کامپیوتر را یک بازی می‌دانستند و آن را جدی نمی‌گرفتند. اما پس از گذشت مدتی تصمیم گرفتند توانایی شناخت اشیاء را به این محصول اضافه کنند. این مهم‌ترین محرک برای تکمیل هرچه بیشتر Surface در آینده بود. این کامپیوتر که ظاهری شبیه به میز دارد، از فناوری "چند لمسی" (multi-touch) استفاده می‌کند تا کاربر بتواند با استفاده از انگشتان خود و بدون به‌کارگیری هرگونه ماوس یا صفحه‌کلید، برنامه‌های داخلی آن استفاده کند.
کاربر در این ابزار شگفت‌انگیز به‌راحتی می‌تواند با استفاده از دست، نقشه‌ها و سایت‌های اینترنتی را جست‌وجو کند و اندازه تصاویر را همانند اجسام واقعی با دست تغییر دهد. یکی از نمونه‌های پر سروصدای چنین ابزارهایی iPhone شرکت اپل است که گفته می‌شود تا پایان ماه جاری میلادی به بازار می‌آید. شرکت HP نیز در زمینه گسترش فناوری چند لمسی فعالیت‌های ارزنده‌ای را تاکنون انجام داده است و انجام تحقیقات علمی گسترده را نیز در زمینه فناوری‌های multi-touch راهبری می‌کند.
مایکروسافت معتقد است، تنها ابزارهایی در دنیای رقابتی امروز موفقیت بیشتری را به همراه خواهند داشت که سنخیت بیشتری با زندگی روزمره مردم داشته باشند. این تفکر مهم‌ترین عاملی بوده است که مایکروسافت را به ساخت این کامپیوتر جدید با ظاهری شبیه به میز که در همه منازل یافت می‌شود، وادار کرده است.
صفحه‌نمایش Surface به گونه‌ای طراحی شده است که هر یک از افراد می‌توانند وضعیت تصاویر را با انگشتان خود تغییر داده و آنها را به جلووعقب حرکت دهد. این صفحه‌نمایش همچنین امکان نقاشی‌های مجازی را برای ما مهیا می‌کند تا بتوانیم دنیای مجازی و حقیقی را در هم ادغام کنیم. باید توجه داشت که Surface یک کامپیوتر عادی با پردازنده Pentium ۴ با توان سه گیگاهرتز، RAM دو گیگابایتی، کارت گرافیک ۵۱۲ مگابایتی، صفحه‌نمایش ۳۰ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل و سیستم‌عامل ویندوز ویستا است.
Surface مجهز به نرم‌افزار "کاربرد موردی" است. این نرم‌افزار به ۵ دوربین بسیار حساس مجهز شده و از این طریق حرکات اجسام را ثبت و با استفاده از تابشگرهای مادون قرمز ‌آنها را شناسایی می‌کنند. این فرآیند به Surface کمک می‌کند تا ماهیت اجسامی را که روی سطح آن قرار می‌گیرند، تشخیص دهد.
این رایانه مجهز به سیستم بارکدخوان و یک سری مولفه‌های بی‌سیم است. با این سیستم‌ها کامپیوتر می‌تواند ۵۲ نقطه مختلف را روی صفحه‌نمایش خود تشخیص داده و در مقابل هر یک از آنها عکس‌العمل مناسب نشان دهد. با قراردادن یک دوربین دیجیتال روی سطح Surface می‌توان با استفاده از فناوری‌های بی‌سیم، تصاویر را از دوربین به داخل کامپیوتر انتقال داد و بلافاصله آنها روی صفحه نمایشگر مشاهده کرد.
شرکت مایکروسافت که دفتر مرکزی آن در ایالت ردموند آمریکا واقع شده، ادعا می‌کند که محصول جدید آنها در مغازه‌ها در فروش محصولات مختلف و متنوع به فروشندگان یاری خواهد رساند و در هتل‌ها در خدمات لابی، فروش محصولات و سرویس‌های دیجیتالی یا رستوران‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
کامپیوتر Surface که در حال حاضر به دلیل فقدان برنامه‌های جانبی مفید برای مصرف‌کننده عام هنوز به بازار عمومی وارد نشده است، بین ۵ هزار تا ۱۰ هزار دلار قیمت دارد. مایکروسافت زمان عرضه عمومی این محصول را بین ۳ تا ۵ سال آینده اعلام کرده است و پیش‌بینی می‌کند که نسخه‌های کنونی آن را تا ماه دسامبر از سال جاری میلادی در اختیار مراکز یاد شده قرار دهد.
قرار است نسخه‌های عمومی این محصول که طی پنج سال آینده روانه بازار می‌شوند حدود هزار دلار قیمت داشته باشند تا همه کاربران بتوانند آن را خریداری کنند. مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند که این رده محصولات در آینده نزدیک صاحب بازار چند میلیارد دلاری در سراسر جهان خواهند شد و استفاده از آنها در آینده از روی میزها و پیشخوان فروشگاه‌ها به داخل خانه‌ها گسترش خواهد یافت.
با این وجود این شرکت احتمال می‌دهد که تنها گروه کوچکی از افراد قادر خواهند بود همزمان از رایانه Surface استفاده کنند. در ماه‌های اخیر فروش محصولات این شرکت بزرگ نرم‌افزاری فراز و نشیب‌های فراوانی داشته است. در حالی که فروش کنسول بازی Xbox ۳۶۰ مایکروسافت در ماه‌های اخیر موفقیت‌آمیز بوده، دستگاه پخش‌کننده موسیقی این شرکت موسوم به Zune همچنان با فاصله زیادی از iPod اپل عقب مانده است.
مایکروسافت از شش سال پیش به فکر ساخت این کامپیوتر توانمند افتاده بود و برای رسیدن به این هدف قوی‌ترین نظریه‌پردازان دنیای IT به‌کار گرفت. فعالیت بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم‌افزار دنیا برای ساخت یکی از بی‌نظیر سخت‌افزارهای جهان در ابتدا چندان جدی گرفته نمی‌شد، اما از سال ۲۰۰۴ به بعد مایکروسافت از ساخت این کامپیوتر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های خود یاد کرد و سرمایه‌گذاری‌های فراوانی را روی آن انجام داد.
از اولین مشتریان این محصول می‌توان به گروه هتل‌های استاروود (Starwood Hotels ) که مجموعه هتل‌هایی با نام شرایتون را در تمام دنیا اداره می‌کند، T- Mobile و سازنده ماشین‌های خودکار International Game Technology اشاره کرد. اگر چه مایکروسافت طراحی Surface را به اتمام رسانده و آن را در مرحله تولید انبوه قرار داده است، بررسی و تحقیق روی این کامپیوتر بی‌نظیر همچنان ادامه دارد. مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند که در آینده نزدیک این کامپیوتر در تمام فضاهای مختلف تفریحی، تجاری، تحصیلی، پزشکی و حتی در منازل مورد استفاده قرار گیرد. شاید در حال حاضر تصور این مطلب اندکی دور از ذهن به‌نظر برسد، اما غول نرم‌افزاری جهان روزهایی را پیش‌بینی می‌کند که Surface به عنوان دیوار منازل و یا یخچال خریداری و استفاده می‌شود.
 

فونت نستعلیق + فونتهای فارسی


پکیج فونت نستعلیق + فونتهای فارسی از گروه نرم افزاری رویال.


لینک دانلود (حجم فایل حدود 50 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل zip قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

سری جدید موس های آرک دار مایکرو سافت

  

اغلب اوقات همگی ما به موس شخصی خودمان عادت داریم و تر جیح می دهیم که همانند یک گوشی موبایل هر جا که می رویم آن را با خود داشته باشیم.
امروز مایکرو سافت سری جدید موس های خود را که در طبقه بندی موس های آرک دار مخصوص بازی بود معرفی کرد. بر خلاف ظاهر عجیبش نمی توانیم انتظار عجیبی از آن داشته باشیم . همانند دیگر موس های بی سیم در آن از کریستال 2.4 گیگا هر تزی استفاده شده. تنها ابتکار این محصول استفاده از نوعی اشعه آبی رنگ خاص در مسیر یابی به جای نور لیزر مرسوم در دیگر موس ها ست. درب کشابی که در قسمت تحتحانی موس جای دارد باز می شود و پورت مخصوص این موس را در خود جای داده است. می توانید 59.95$ را از جیب خود در بیاورید و به جایش این موس فانتزی را در جیب خود قرار دهید. می ارزد؟!
منبع

۲۰ سایت برتر دریافت آیکون مجانی برای طراحان وب

آیکون ها - همان عناصر ریزه میزه گوگولی - گه گاه مجبورند به تنهایی تمام بار گرافیکی یک صفجه را به دوش بکشند.

Boot Screen Editor 9.9.2

Boot Screen Editor برنامه ای برای تغییر صفحه بوت ویندوز ایکس پی با قابلیت هایی مانند تغییر پالت پیش فرض بوت اسکرین و وضعیت progress bar . ویرایشگری برای ایجاد صفحات بوت ویندوز ایکس پی.
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 5 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

اسمتان به ژاپنی

اگر میخواهید بدانید اسمتان به ژاپنی چی میشود به این سایت بروید 

 

 

http://lexiquetos.ohui.net/nombres-japones/


اسم بنده اینگونه نوشته شد....

ソアイッブ

اختراعات عجیب بشری... ساعت

بدون شک کمتر چیزی لذت بخش تر از خواب بعد از خاموش کردن ساعتی که در حال زنگ زدن است خواهد بود و دنیای مدرن نیز در تلاش است که ما را از این لذت ، محروم کند. می گویید نه ؟ به این ده اختراع جدید نگاه کنید. 

ادامه