تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

زیباترین تصاویر نجومی در هفته گذشته

مجله نشنال جغرافی در گزیده زیباترین تصاویر نجومی این هفته عکسهایی تماشایی از آسمان شب کاکتوسی، کهکشان یوفو و یک قوی شکننده را برگزیده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجله نشنال جغرافی این هفته نیز گزارش زیباترین تصاویر نجومی را که در هفته گذشته در سایتهای مختلف نجومی منتشر شده اند، معرفی کرد.
 
شب روی کاکتوسهابه نظر می رسد که این کاکتوسهای بزرگ می خواهند آسمان را لمس کنند. این عکس با نوردهی بالایی در جزیره Isla de Pescado گرفته شده است. این جریزه در بولیوی قرار دارد.

ادامه مطلب ...

همه آنچه می خواهید درباره نسل چهارم بدانید

4G بله یا خیر،مسئله این است! 


در نظر اول، شاید نوشتن از نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی، آن هم در حالی که به تازگی و البته به شکل محدود نسل سوم در ایران به راه افتاده، کمی ناموجه جلوه کند. ولی آشنایی با پیشرفت‌هایی که دیر یا زود راه خود را به هر کشوری باز خواهند کرد، و در این مورد خاص تکنولوژی 4G که می‌تواند شبکه‌های اینترنت کابلی را کاملاً از دور خارج کند، خالی از لطف نیست. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این نسل انقلابی شبکه های مخابراتی آشنا شوید.

ادامه مطلب ...

برترین تصاویر نجومی سال 2011

نشریه علمی نشنال جئوگرافی با نزدیک شدن به پایان سال 2011 برگزیده ای از برترین تصاویر نجومی را که در طول سال و طی رویدادهای مختلف نجومی به ثبت رسیده اند را منتشر کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه نشنال جئوگرافی به رسم هر سال در ماه های پایانی سال، تصاویر برتر خود را در زمینه های نجوم، محیط زیست، ابداعات و اکتشافات منتشر می کند. در ادامه ایمیل برترین تصاویر نجومی سال 2011 به روایت نشنال جئوگرافی را تقدیم شما دوستان پرشین استار می کنیم :

شاتل فضایی اندیور

منظره ای از مخزن بار خالی شاتل اندیور بر فراز روشنی های شهرهای زمین، این تصویر طی آخرین ماموریت شاتل اندیور به ایستگاه فضایی بین المللی به ثبت رسیده است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه مطلب ...