تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

بهترین اسباب‌بازی‌ها برای آدم بزرگ‌ها

هر ساله نمایشگاهی از اسباب‌بازی‌های جدید در آمریکا برگزار می‌شود. سرگرمی که علاوه بر کودکان، برای بزرگ‌ترها هم جذاب است. با هم بهترین اسباب‌بازی‌های نمایشگاه امسال را به انتخاب پاپ‌ساینس می‌بینیم.

 

دوئل هشیار بیدار


بازی هشیار بیدار را یادتان هست؟ همان اسباب‌بازی که باید در آن، یک حلقه را بدون برخورد به سیم‌ها از یک سمت به سمت دیگر می‌بردید. این هشیار بیدار جدید گامی رو به جلو در صنعت اسباب‌بازی به شمار می رود. شما باید با کمک امواج مغزی خود که به وسیله یک پیشانی‌بند ردیابی می‌شود، یک توپ را در طول تخته بازی به حرکت درآورید. اما مگر بازی انفرادی هم مزه می‌دهد؟ هشیار بیدار شرکت Mattel یک نسخه ارتقاء یافته است که در آن شما و دوست‌تان، برای حرکت دادن توپ در صفحه بازی و از بین موانع با هم مسابقه می‌دهید. این یک نبرد هوش واقعی است.

ادامه مطلب ...

شیر آب با ظرفیت یک لیتر

از آنجا که گفته می شود ما هنگام شستن دست ها تنها یک لیتر آب نیاز داریم در صورتیکه شش لیتر مصرف می کنیم یک طراح شیر آبی با ظرفیت یک لیتر آب طراحی کرده است:

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه مطلب ...

یک قرارداد همکاری نرم افزاری نوکیا و مایکروسافت

فکر می کنید که این شیرجه شجاعانه نوکیا بهتر است به درون کدام یک از پلتفرم های موجود باشد؟ رفتن به سمت مایکروسافت و ویندوزفون7 ...

بزرگترین فریب‌های اینترنتی !

بنا به گفته کارشناسان در حالیکه روز به روز بر قربانیان فریب‌های اینترنتی افزوده می‌شود و تعداد بیشتری پول‌های خود را از دست...