تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

کفشهای GPS برای یافتن گمشدگان

شاید شما هم یادتان می آید زمانی را که برنامه های تلویزیونی با پخش تصاویر گمشدگان شروع می شد و کودکانی که منتظر بودند برنامه مورد علاقه خودشان را تا چند دقیقه دیگر ببینند، لحظه های سختی را تا شروع برنامه کودک می گذراندند. حالا تولید کفشهای جدید مجهز به جی پی اس می تواند هم برای کودکان خوب باشد و هم برای کسانی که ضعف حافظه دارند. تا دیگر کسی گم نشود.

این کفشها که توسط شرکت GTX Corp طراحی و عرضه شده اند در قسمت پاشنه مجهز به ست GPS شده اند. به این ترتیب شما می توانید در هر لحظه محل دقیق این کفشها (یا موقعیت کسی که آنها را پوشیده است) را ردگیری کنید. این کفش برای والدینی که نگران کودکشان هستند یا برای افرادی که از ضعف حافظه یا آلزایمر رنج می برند می تواند مفید باشد. پیش از این نیز ابزارهای مجهز به مکانیاب GPS برای مقاصد این چنینی وارد بازار شده بودند. اما گم کردن ابزارهایی مانند دستبند یا ساعت مچی یا ابزارهایی که داخل کوله پشتی جاسازی می شوند خیلی راحت اتفاق می افتد. در حالیکه فراموش کردن کفش برای کسی که می خواهد از خانه خارج شود کمی سخت است.

باید اضافه کنیم که این کفشها دارای قابلیت هشدار هستند به صورتی که اگر کفش از محدوده مورد نظر شما خارج شود، بلافاضله هشداری برایتان ارسال خواهد شد و محل دقیق کفش (و البته صاحب کفش!) را اعلام خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد