تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

آیفون رقبای خود را کنار می زند.

آیفون رقبای خود را کنار می زند. 

 
طبق بررسی هایی که چند هفته پس از معرفی iphone صورت گرفت مشخص شده است که با ورود آیفون به بازار و فروش در حال افزایش آن تغییرات ناگهانی و شدیدی در میان تولیدکنندگان گوشی و ارائه دهندگان سرویس های تلفن همراه ایجاد کرده است. کمپانی Apple هم اکنون در بین تمام شرکت های آمریکایی پیشرو است و حدوداً 31 درصد از سهام بازار فروش را در اختیار دارد. از این پیشرفت هیچ شرکتی بیشتر از موتورولا زیان ندیده است به طوریکه سهام این شرکت با 2 درصد کاهش به پایین ترین حد خود رسیده است.
آیفون تنها یک ماه است که به بازار آمده و تنها یک درصد از گوشی های بازار را تشکیل می دهد. اما این نظر سنجی نشان می دهد که در شش ماه آینده این گوشی بازار را در دست خواهد گرفت. پس از آیفون، BlackBerry قدرتمندترین گوشی بازار خواهد بود.
همچنین در این نظر سنجی از شرکت کنندگان دربارۀ رضایتمندی آنها از گوشی سوال شده بود. در این مورد نیز آیفون با رقم 77 درصد بالاترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داد و پس از آن BlackBerry رضایت 50 درصد از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. این در حالیست که تنها 36 درصد از دارندگان موتورولا و 34 درصد از دارندگان Palm از گوشی خود اظهار رضایت نموده اند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد