تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مراقب تلفن‌ همراه خود باشید

مراقب تلفن‌ همراه خود باشید

 

در حالی که بیشتر کاربران از ویروس‌ها و تاثیرات مخرب آن‌ها بر کامپیوترها مطلع هستند، کارشناسان هشدار داده‌اند که این افراد هیچ اطلاعی در مورد برنامه‌های مخرب برای تلفن‌های همراه ندارند و این روند می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای آن‌ها به وجود آورد.
کارشناسان بر اساس آخرین مطالعات خود دریافته‌اند، کامپیوترهای جیبی و تلفن‌های همراه هوشمند بیش از دیگر انواع تلفن‌همراه مورد تهاجم ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب قرار می‌گیرند.
این طور که بررسی‌های جدید نشان داده است، امکان اتصال به اینترنت از طریق تلفن‌همراه، سرویس MMS و بلوتوث مهم‌ترین عوامل در آلوده شدن گوشی‌ها محسوب می‌شوند.
بر اساس گزارش‌ منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی Frost & Sullivan، طی سال گذشته میزان انتشار ویروس‌ها و فایل‌های مخرب تلفن‌همراه در آمریکا نسب به سال 2005 پنج برابر افزایش یافت.
به گفته کارشناسان این مرکز، میزان انتشار ویروس‌های تلفن‌همراه در دیگر مناطق دنیا نیز نسبتا مشابه است که در این میان مشترکان هنوز به صورت جدی در مورد این روند نگران نیستند.
مرکز Frost & Sullivan پیش‌بینی می‌کند، میزان تولید نرم‌افزارهای امنیتی برای تلفن‌های همراه در سال جاری به 4/61 میلیون دلار خواهد رسید و تا سال 2014 این رقم از مرز دو میلیارد دلار نیز فراتر خواهد رفت.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد