تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مجموعه محصولات بی سیم سامسونگ در CES

مجموعه محصولات بی سیم سامسونگ در CES
 

شرکت سامسونگ مجموعه محصولات بی سیم تازه خود را در CES‌ به نمایش گذارده است. از جمله این محصولات دوربین بی سیم این شکرت است که قادر به تهیه تصاویر با دقت بسیار بالاست . تصاویر این دوربین به صورت بی سیم قابل انتقال به تلویزیون است.

مجموعه محصولات بی سیم سامسونگ در CESشرکت نروژی تولیدکننده مرورگر یعنی Opera از کمیسیون حقوق اروپا درخواست نمود تا مایکروسافت را وادار سازد IE را از ویندوز جدا کرده و این امکان را فراهم سازد تا کاربران در هنگام نصب سیستم عامل ویندوز بتوانند مرورگر مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

«کنترل یکجانبه مایکروسافت بر استانداردها موجب می‌شود تا در برخی بازارها استانداردهای غیررسمی ایجاد شوند که علاوه بر پشتیبانی پرهزینه، نگهداری آنان سخت‌تر و از لحاظ فنی نیز در مراتب و درجات پائینی قرار داشته باشند که این خود موجب خواهد شد تا ریسک‌های امنیتی پرخطرتری متوجه کاربران شود.»
این بخشی از اعلامیه اپرا بر علیه مایکروسافت می‌باشد.

این شرکت از کمیسیون اروپا درخواست نمود تا مایکروسافت را به رعایت مندرجات اظهارنامه عمومی خود این شرکت که پیش از این در پشتیبانی از اصول و استانداردهای وب آزاد اعلام نموده و مورد قبول مجمع مصنفان و نویسندگان وب قرار گرفته وادار سازد.

اپرا معتقد است که وادار ساختن مایکروسافت به جبران این تخطی به ارتقاء و ترویج حقوق کاربران در سرتاسر جهان منجر خواهد شد و این شرکت را مجبور می‌سازد تا با توجه به سزاواری و لیاقت فنی مرورگرش رقابت سالمی را با اپرا و دیگران بنمایش بگذارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد