تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

گوگل قول می‌دهد!

شرکت گوگل مشکل به وجود آمده در ارایه‌ی داده‌های وب سایت Google Analytics را برطرف ساخته و به کاربران قول داده است که بروز مشکلات تکنیکی پی‌درپی در وب سایت یادشده را کاهش دهد. وب سایت Google Analytics خدماتی در زمینه‌ی کنترل ترافیک وب سایت‌ها را ارایه می‌دهد.

گزارش‌های موجود حاکی از آن است که از بعداز ظهر روز شنبه وب سایت یادشده در ارایه‌ی داده‌ها به کاربران مشکلاتی داشته و این نقص تکنیکی تا روز دوشنبه ادامه داشته است. در طول این مدت، کاربران به اکانت خود دست‌رسی داشته‌اند اما نمی‌توانستند ترافیک وب سایت‌های خود را در روز یکشنبه و دوشنبه کنترل کنند.

یکی از سخنگویان شرکت گوگل روز سه شنبه گفته است که اگرچه در ارایه‌ی داده‌ها مشکلاتی به وجود آمده و کاربران قادر نبودند به اطلاعات مورد نظر خود دست‌رسی داشته باشند، اما داده‌ها جمع آوری شده و اطلاعات همگی ذخیره شده‌اند و هیچ داده‌یی از بین نرفته است.

در دوشنبه شب، همه چیز برطرف شده و داده‌ها در دست‌رس کاربران قرار گرفته است. وی هم‌چنین گفته است که آنان به شدت در تلاش هستند که میزان بروز نقص‌های تکنیکی را در وب سایت یادشده به حداقل برسانند.

این سخنگو اعلام نکرده است که مشکل یادشده برای چند کاربر این وب سایت روی داده است.

به گفته‌ی مقامات این شرکت سازمان‌های گوناگونی با حجم کار متفاوت از وب سایت کنترل ترافیک گوگل استفاده می‌کنند و با استفاده از خدمات Google Analytics چگونگی استفاده از وب سایت خود را بررسی و تحلیل می‌کنند.

هم‌چنین با استفاده از داده‌هایی که وب سایت Google Analytics ارایه می‌کنند، ایجاد کنندگان وب می‌توانند تصمیم بهتری برای طراحی، محتوی و فضای تبلیغات وب سایت‌ها انجام دهند.

روز شنبه وب سایت Google Analytics دچار مشکل شد و دیگر کاربران به داده‌های مورد نظر خود دست‌رسی نداشتند که این امر روی داد جدیدی برای آنان نبوده است، چراکه این وب سایت چندین بار مشکلات تکینکی را تجربه کرده و گزارش‌ها نشان می‌دهد وب سایت یادشده در مدت اخیر چندین بار مشکل در عملکرد و امکان دست‌رسی داشته است.

هفته‌ی گذشته وب سایت Google Analytics مشکلات یادشده را تجربه کرده است که به گفته‌ی این شرکت این مشکل تنها یک تاخیر کوتاه پردازشی بوده است. چنین تاخیری در انتقال داده‌ها برای کاربران وب سایت Google Analytics جدید نبوده و آنان بار دیگر در 14 و 15 ماه ژوئیه امکان دست‌رسی به داده‌های خود را نداشته‌اند.

در تعطیلات آخر هفته‌ی گذشته، عدم امکان دست‌رسی به داده‌ها در وب سایت یادشده و عدم امکان ایجاد اکانت‌های جدید برای کاربران بسیاری پیش آمده و آنان نتوانسته‌اند به اطلاعات مورد نیاز خود دست‌رسی داشته باشند.

هم‌چنین بار دیگر در ماه می گذشته، کاربران این وب سایت با مشکل عدم دست‌رسی به وب سایت یادشده رو به رو شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد