تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

YouTube Downloader

مطرح ترین وبسایت اشتراک ویدیو حال حاضر دنیاست که در فوریه 2005 تاسیس شده است. این وب سایت تنها در زمان یک سال به موفقیت فوق العاده چشمگیری دست یافت و توانست رتبه اول پیشرفت و کسب بازدید را در دنیا در سال 2006 از ان خود کند و در نامش را بر سر زبان تمامی کاربران اینترنت در سرتاسر دنیا بیاندازد . پس از این موفقیت چشمگیر و بی سابقه، در اکتبر 2006 کمپانی مطرح Google در طی پیشنهادی جالب، اقدام به خرید این وب سایت و کمپانی نیمه حرفه ای ولی بسیار پربازدید باقیمت 1650 میلیون دلار امریکا نمود و در 13 نوامبر 2006 موفق به انجام این مهم شد .

در تصویر روبرو نمایی از دفتر مرکزی این کمپانی را در حال حاضر که در امریکا مستقر است را مشاهده می کنید.

این وب سایت که به کاربر امکان ساعت ها سرگرمی و نمایش میلیون ها ویدیو جالب و دیدنی در زمینه های مختلف را می دهد، برای کاربران عادی نمایش آن رایگان بوده و کاربرانی که در آن ثبت نام کرده اند می توانند تعداد نا محدودی ویدیو را آپلود و به اشتراک همگان بگذارند.

ولی نمایش آنلاین فیلم ها از این وب سایت و نداشتن امکان دانلود طبیعی یکی از مشکلاتیست که اکثر کاربران این وبسایت با آن روبرو هستند .

YouTube Downloader نرم افزار کوچک و رایگانیست که امکان دانلود ویدیو ها از این وبسایت تنها با دادن آدرسشان را می دهد. این نرم افزار ویدیو هایی که به صورت آنلاین درحال پخش است را مستقیما تبدیل به AVI و یا MPEG کرده و بر روی سیستم ذخیره می کند.

بنابراین به آسانی ویدیو های مورد علاقه خود را بر روی هارد ذخیره و هر زمان که مایلید آنها را تماشا می کنید .

YouTube Downloader را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 2.1 را با حجم 2.7 مگابایت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد