تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

امنیتی

شاید شما نیز در دسته برنامه نویسان حرفه ای وب باشید که برای وب سایت های خود از پایگاه های داده استفاده می کنید. یا ممکن است در دسته کاربرانی باشد که به مسائل امنیت و نفوذ علاقه مند هستید و قصد دارید که به یک Hacker تبدیل شوید. در هریک از دسته های یاد شده که قرار دارید نیزمند ابزار این کار می باشید. DataBase Hacking یکی از انواع حمله های مهم هک محسوب می شود که بر خلاف دیگر روش ها و نوع حملات دارای تفاوت هایی می باشد. در این نوع حمله هکر تنها قصد نفوذ به اطلاعات پایگاه داده را دارد تا از آنها برای انجام مقاصد خود بهره برداری کرده و یا حتی این اطلاعات ارزشمند را به فروش برساند. برای انجام چنین اعمالی نیاز به دانش و سواد لازم می باشد. علاوه بر این موارد ابزار های مناسب نیز بسیار در پیشرفت کار موثرند. یک هکر مبتدی می تواند با کمک این ابزارها دستورات و کارهایی را که توانایی انجان آن ها را به صورت دستی ندارد را انجام دهد . نرم افزارهای متعددی برای تست مسائل امنیتی در این زمینه وجود دارد که البته همه آنها دارای کیفیت بالا در انجام دستورات مربوطه می باشد. تعدادی از این نرم افزارها دارای شهرت در این زمینه می باشد .

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توان در حملات به پایگاه های داده شانس موفقیت را بیشتر کرده و به اطلاعات دسترسی پیدا نمود. همچنین برنامه نویسان نیز می توانند با کمک این نرم افزار از مشکلات DataBase خود مطلع شده و در جهت رفع آن ها اقدامات لازم را انجام دهند.

 

Shadow Database Scanner نام نرم افزاری از شرکت safety-lab می باشد در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی دارای شهرت خاصی است و قبلا نیز در این سایت با نرم افزارهای دیگر این شرکت آشنا شده اید. برنامه نویسان و همچنین افرادی که قصد نفوذ به DataBase سایت ها را دارند و یا قصد دارند تا وب سایت خود را از نظر امنیتی مورد بررسی قرار دهند به کمک این نرم افزار می توانند از مشکلات موجود در پایگاه های داده خود مطلع شده و در جهت رفع و یا سو استفاده از آن ها گام بردارند.

به کمک این نرم افزار می توان از نوع پایگاه داده مورد استفاده بر روی سایت مورد نظر مطلع شد و اینکه آیا port مورد استفاده این پایگاه داده برای همه قابل دسترسی می باشد یا خیر. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به تست همزمان چندین وب سایت به صورت همزمان اشاره نمود که با این ویژگی می توان در صرف زمان برای نفوذ به وب سایت ها صرفه جویی نمود.

این نرم افزار همچنین قابلیت port Scanning را نیز دارا می باشد و به وسیله این ویژگی کاربران می توانند از پورت های باز بر روی سرور هدف مطلع شوند و از آن ها برای عملیات نفوذ استفاده نمایند.

 

Size : 7.25 MB

 Download Shadow Database Scanner v7.75


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد