تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

فقط صفحه اول جستجوگرهای اینترنتی مهم است

فقط صفحه اول جستجوگرهای اینترنتی مهم است

 

مطالعات نشان داد که یک سوم کاربرانی که به موتورهای جست‌وجوگر اینترنتی مراجعه می‌کنند، با توجه فراوان آگهی‌های تبلیغاتی که در قسمت بالای هر صفحه قرار می‌گیرد را می‌بینند.

طبق آخرین مطالعه‌ای که متخصصان آمریکایی انجام داده‌اند، بیشتر کاربرانی که به موتورهای جست‌وجوگر مراجعه می‌کنند توقع دارند مطالب مورد نظر خود را در صفحه نخست جست‌وجوشده پیدا کنند.
دراین مطالعه که محققان دو مرکز ژوپیتر و iProspect انجام دادند مشخص شد که در بیشتر مواقع افراد برای آنکه مطالب مورد نظرشان را بیابند تا سه صفحه در نتایج به‌دست آمده موتورجست‌وجو پیش می‌روند و بعد از آن دست از این کار می‌کشند.


این مطالعات همچنین نشان داد که یک سوم کاربرانی که به موتورهای جست‌وجوگر اینترنتی مراجعه می‌کنند، با توجه فراوان آگهی‌های تبلیغاتی که در قسمت بالای هر صفحه قرار می‌گیرد را می‌بینند.
این تحقیقات جدید روی 2400 کاربران آمریکایی که به‌صورت مستمر به اینترنت متصل بودند انجام شد.
طبق آمارهای جدید، 62 درصد مراجعه‌کنندگان به موتورهای جست‌وجو روی تمامی نتایج صفحه نخست کلیک می‌کنند که این رقم برای سال 2002 تنها 48 درصد بوده است.
بیش از 90 درصد کاربران روی لینک‌هایی که در صفحه نخست جست‌وجوشده به دست می‌آید کلیک می‌کنند که که این رقم در سال 2002 فقط 81 درصد بوده است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد