تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

نرم افزار های ۱۰۰ در ۱۰۰ رایگان

- Japplis Toolbox 1.0 : یک تست ادیتور رایگان و کم‌حجم که بیشتر به درد برنامه‌نویسان و حرفه‌ایی ها می‌خورد (البته برای نصب به جاوا نیز، نیاز دارد)
- Free CSS Toolbox 1.1 : اگر شما یک طراح وب هستید و به قولی CSS کار نیز هستید، این برنامه رایگان، کم حجم و فوق العاده مفید و پراستفاده را از دست ندهید. این برنامه کابردی در ارتباط با سی اس اس تقریبا همه کاری برای شما می‌کند. یک CSS ادیتور قوی و سریع، یک Auto-complete که کار شما را در کد‌نویسی تسریع می‌بخشد، چک کننده فایل‌های CSS شما برای یافتن هر گونه ایرادی، کم‌کننده حجم فایل نهایی CSS شما تا هفتاد درصد! و امکانات کاربردی دیگر
- NoClone 2007 Home : با کمک این برنامه (که نسخه رایگان هم دارد) شما می‌توانید در داخل کامپیوتر به دنبال فایل‌های مشابه بگردید و یکی از آن را نگه دارید و فایل‌های اضافه را پاک کنید و از این طریق به کاهش فضای هارد دیسک تان هم کمک کنید. ضمنا این برنامه کاربردهای مشابه نیز دارد.
- NT Email Notifier : یک برنامه رایگان و زیر یک مگ که به شما اجازه چک کردن بی‌نهایت میل‌باکس را می‌دهد. این برنامه از POP3 نیز پشتیبانی می‌کند.

- HoverIP 1.0 beta : با کمک این برنامه رایگان و 604 کیلوبایتی می توانید اطلاعات مختلف مربوط به یک آی پی، آدرس یا دامین را براحتی بدست آورید.

- HoverSnap 0.8 : یک برنامه حدودا سیصد کیلوباتی برای عکس گرفتن از صفحه نمایش با امکانات و شرایط مختلف.

- PAD XML Extractor 2.0.1.5 : برای ابزار رایگان کم حجم که به درد افرادی می خورد که با فرمت XML سر و کار دارند.

- WinProgressX 2.0 : این برنامه کیلوباتی و رایگان به درد نرم افزار سازان می خورد. یک Classical Progress Bar Control کم حجم.

- Disk Copy 2.0 : یک برنامه رایگان و البته کمی حجیم (حدودا 20 مگابایت) برای کپی سکتور به سکتور دیسک و پارتیشن شما. اگر قصد دارید هاردتان را به یک هارد جدیدتر و با ظرفیت بیشتر تبدیل کنید و نمی‌خواهید اطلاعات‌تان را از دست بدهید، این برنامه رایگان می‌تواند کمک مناسبی برای شما باشد. (این برنامه هر آنچه در هارد قدیمی شما باشد را برای‌تان کپی می‌کند)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد