تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

گوگل 'پدر اینترنت' را استخدام کرد

وینت سرف
آقای سرف در میان کارکنان عمدتا جوان گوگل ریش سفید خواهد بود
 
وینت سرف
آقای سرف در میان کارکنان عمدتا جوان گوگل ریش سفید خواهد بود
جستجوگر اینترنتی گوگل، وینت سرف، یکی از بنیانگذاران اینترنت را برای ارایه اندیشه های تازه و محصولات بیشتر استخدام کرده و بر گنجینه فکری خود افزوده است.

آقای سرف از شرکت فناوری MCI به گوگل می رود و کارش را از سوم اکتبر آغاز می کند. وی یکی از متفکران بزرگ و مهندسان پیشگام خواهد بود که در گوگل کار می کنند.

آقای سرف که ۶۲ سال دارد، حتی پیش از ابداع اینترنت عضو گروهی از مهندسان شبکه بود که بر ایجاد Arpanet، جد اینترنت، نظارت داشتند.

وی به خاطر کارش با باب کان درباره مشخصات پروتکل TCP/IP که نحوه انتقال بسته های اطلاعات در اینترنت را تبیین می کند، "پدر اینترنت" لقب گرفته است. گوگل وی را "اسقف اعظم اینترنت" لقب داده است.

آقای سرف این لقب را "حیرت انگیز" دانست و به مزاح گفت: "اسقف اعظم اینترنت بدین مفهوم است که من باید کت و شلوار را کنار بگذارم و ردای کشیشان را بپوشم."

استخدام آقای سرف تازه ترین ضربه گوگل به رقباست. این شرکت در حال حاضر برای جذب یک مهندس مایکروسافت گرفتار یک پرونده حقوقی در دادگاه است.

این جستجوگر که اخیرا بزرگترین شرکت رسانه ای دنیا از لحاظ ارزش سهام سناخته شد، در دو سال اخیر شمار کارکنان خود را تقریبا چهار برابر کرده و به ۴۲۰۰ نفر رسانده است.

با این حال، اریک اشمیت مدیر اجرایی گوگل اعلام کرد که کمتر استخدام اخیر شرکتش به اندازه آقای سرف مهم بوده است. وی گفت: "آقای سرف یکی از مهمترین انسانهای زنده است. وی تمام توان خود را صرف تکوین اینترنت کرده است. یقین دارم وی ایده های جدید زیادی برای گوگل به ارمغان خواهد آورد."

آقای سرف همچنان یکی از مهندسان آزمایشگاه موتور جت ناسا باقی می ماند. وی در آنجا روی پروژه ای مشابه گوگل کار می کند که می خواهد اینترنت را به فضا متصل کند.

گوگل دستمزد آقای سرف را فاش نکرده است. اسناد دادگاه نشان می دهد، هنگامی که این شرکت کای فو لی را از مایکروسافت استخدام کرد، به وی ده میلیون دلار حق جذب داد که دو و نیم میلیون دلار آن پاداش امضا بود.

گوگل در طول هفت سال حیات خود رشد قابل ملاحظه داشته و در کنار خدمات جستجو، نرم افزار سازماندهی فایلهای رایانه ای، دسترسی به عکسهای ماهواره ای، برقراری تماس تلفنی اینترنتی، امکان چت و ارسال و دریافت ایمیل ارایه داده است.

آقای سرف در میان کارکنان عمدتا جوان گوگل ریش سفید خواهد بود. لری پیج و سرگئی براین، بنیانگذاران این شرکت ۳۲ سال دارند.

آقای سرف از این بابت نگران نیست و می گوید: "آنچه درباره گوگل جالب است، این که مادامی که ایده های نو ارایه می دهید، چیزهای دیگر مهم نیست."

نظرات 1 + ارسال نظر
یوسف نیا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.
نکته ضروری
با توجه به اینکه بعضی از دوستان هنگام تکمیل فرم ثبت لینک به قسمت کلمات کلیدی توجه خاصی ندارند و یا نام خود و یا کلماتی غیر مرتبط با سایتشان را قرار می دهند، حال آنکه این قسمت، چون توسط موتورهای جستجو ایندکس می شود از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار هست. خواهشمندیم برای دریافت نتیجه مطلوبتر از ثبت لینکتان در سایت محور کلمات کلیدی سایتتان را که می خواهید افراد با جستجوی انها به سایت شما هدایت شوند حتما در این قسمت درج نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد