تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مجله داونلود ویژه گروه پرشین ستار

مجله دانلود - ویژه گروه اینترنتی پرشین استار www.Persian-Star.org

: نرم افزار کپی و رایت نرو Ahead Nero Burning Rom v.9.0.9.4 Multilingual ::.


Nero 9 - راهکار نهایی ضبط اطلاعات، فیلم ، عکس ، صدا و ایجاد پشتیبان! Nero 9 با طراحی مجدد واسط کاربری علاوه بر زیبای ظاهری، سرعت کار با این نرم افزار قدرتمند را از هر زمانی بیشتر ساخته است. با استفاده از ابزار Nero Scout و جستجوی پیشرفته شما می توانید به جستجو در میان فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و به راحتی هر یک را انتخاب و وارد Nero Burnning ROM کنید.
با Nero 9 شما به تجربه های تازه در دنیای دیجیتال دست خواهید یافت، شما خواهید توانست در اتاق بر روی مبل خود بنشینید و تنها با یک ریموت کنترل (کنترل از راه دور) به کلیه فایلهای صوتی و تصویری خود دسترسی داشته باشید! حالا دیگر شما فقط با یک برنامه رایت سی دی روبرو نیستید بلکه با قابلیت های و ابزارهای جدیدی در این نسخه روبرو هستید که تقریباً تمام نیاز های دیجیتالی شما را برطرف میکنید ، شما به راحتی میتوانید عکس های دیجیتالی خود را به اسلاید شو های زیبای تبدیل کنید، از اطلاعات ارزشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، فایل های صوتی و تصویری خود را مدیریت کنید، عکس ها و ویدئو های خود را ویرایش کنید، DVD هایی همراه با منو ایجاد کنید، Nero 9 توانایی ضبط بر وی دیسک های BD-RE و BD-R (Blu-ray) را نیز دارد، دیسک هایی که به شما این امکان را میدهد تا حجمی بالغ بر 25 تا 50 گیگابایت را فقط و فقط بر روی یک دیسک ذخیره کنید!
شرکت سازنده در نسخه جدید نرم افزار Nero علاوه بر طراحی دوباره واسط گرافیکی با سایت های محبوب اشتراک ویدئو یکپارچگی بیشتر ارائه نموده است همچنین Nero 9 برای اجرا در محیط ویندوز ویستا بهینه سازی شده است.

قابلیت های جدید نرم افزار Nero Ultra Edition :
- ابزار Nero Mobile برای ارتباط و تبادل اطلاعات با وسایل همراه (مانند گوشی تلفن همراه)
- ابزار Nero Sipps جدید و رایگان تلفن اینترنتی VoIP
- سازگاری با تکنولوژی Blu-ray و HD DVD
- پشتیبانی کامل از MP3 و mp3PRO
- راهکار جامع برای ایجاد یک Media Center
- آفزایش قابلیت های ضبط ویدئویی
- قابلیت آپلود فایل به Youtube, MySpace, و My Nero تنها با یک کلیک
- ابزار Nero RescueAgent برای بازیابی اطلاعات از دیسک های آسیب دیده
- گجت Nero DiscCopy در Side Bar ویندوز ویستا که امکان کپی کردن دیسک ها را تنها با یک کلیک برای شما فراهم میکند!
- طراحی جدید واسط کاربری StartSmart

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nero Ultra Edition :
- دسترسی سریع و آسان به تمامی فایلهای صوتی و تصویری با کنترل از راه دور
- مشاهده تلویزیون (در صورت داشتن امکانات سخت افزاری)، دی وی دی، ویدئو و عکس ها
- نصب راحت و بی دردسر
- پشتیبای از تمام فورمت های معروف صوتی و تصویری
- بانک اطلاعاتی قدرتمند برای ذخیره سازی و مدیریت فایلهای صوتی و تصویری
- توانایی انجام چندین عمل به طور همزمان
- جستجوی پیشرفته با Nero Scout
- طراحی دوباره ظاهر برنامه برای افزایش سرعت کار با برنامه
- پشتیبانی LightScribe
- پشتیبانی DVD-R Dual Layer و DVD+R Double Layer
 



دانلود با حجم ۳۷۰ مگابایت

پسورد فایل :
www.kamyabonline.com
 


.:: بازگرداندن اطلاعات از دست رفته با Power Data Recovery 4.1.1 ::.

این نرم افزار یکی از قوی ترین برنامه های موجود برای بازگرداندن اطلاعات از دست رفته است. این نرم افزار ساخت شرکت MT Solution Ltd می باشد که از سال 2003 شروع به کار کرده و تا به حال کاربران بسیاری را به طرف خود جذب و بیشتر کاربران از کار با این نرم افزار رضایت داشته اند .

بعضی از خصوصیات این نرم افزار :
- بازگرداندن اطلاعاتی که اتفاقی پاک شده اند
- بازگرداندن اطلاعاتی که فرمت شده اند
- بازگرداندن اطلاعاتی که با عوض شدن Fat درایو پاک شده اند
- بازگرداندن اطلاعات بعد از fdisk
- بازگرداندن اطلاعاتی که بر اثر ضربه به هارد از بین رفته اند
- بازگرداندن اطلاعات از انواع هاردها ، کارت دوربین های دیجیتال ، USB درایوها و دیسکهای فلاپی و …
- و....



دانلود با حجم ۱.۶ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com
 


.:: شکستن قفل سی دی با VSO BlindWrite v6.1.0.1 ::.

Blindwrite ابزاری برای تهیه نسخه های پشتیبان از CD ها و DVD های شماست! به کمک این نرم افزار شما یک نسخه  پشتیبان با تمام ویژگی های دیسک اولیه بر روی Hard Disk خود ذخیره و از آن استفاده می کنید و مانع از بین رفتن دیسک اولیه خود می شوید! نسخه پشتیبان تهیه شده بر روی Hard Disk شما به وسیله تمام برنامه های درایو مجازی (مانند Deamon Tools) قابل اجراست. این برنامه همچنین از تمامی فرمتهای DVD موجود (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM, DVD+R Double Layer, DVD-R Dual Layer) پشتیبانی میکند.این نرم افزار، امکان شکستن قفل CD/DVD است و در پاره ای از مواقع بهتر از CloneCD عمل می کند.این نسخه از BlindWrite که می توان گفت عمدتاً نسخه برداری از بازی های رایانه ای را هدف قرار می دهد، قسمت عمده ای از فرمتها را پشتیبانی کرده و با بروز رسانی به موقع خود سعی بر آن دارد تا از قافلۀ تیزپای تکنولوژی عقب نماند. البته این بدان معنی نیست که شما نمی توانید از فیلم ها و سایر اطلاعاتتان نسخه برداری نمایید، بلکه BlindWrite مشگل گشای شما در نسخه برداری از بسیاری از محتویات دیسکهایتان است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BlindWrite v6.1.0.1:
- محیط بسیار کاربر پسند ، اجرای هر قابلیت تنها با یک کلیک!
- پشتیبانی از پوسته های گرافیکی و قابلیت شخصی سازی محیط برنامه
- پشتیبانی از فرمت های مختلف Image فایل ها از جمله فایل های ISO و ...
- موتور خواندن جدید ، با پشتیبانی از CD و DVD
- سازگاری با تمام سخت افزار ها و CD/DVD writers
- هشدار صوتی جهت انجام عملیات گوناگون
- کپی و تکثیر از CD های قفل دار و خش دار
- اعلان ها و اخطارهای صوتی
- ایجاد درایو مجازی برای باز کردن مجازی سی دی
- پشتیبانی از زبانهای مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و...



دانلود با حجم ۷.۶ مگابابت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com
 


.:: با EarthDesk 4.5.2 میز کار خود را به کره زمین تبدیل کنید!  ::.

اگر از محیط دسکتاپ ساده و به نوعی استاتیک خود خسته شده اید. اگر دوست دارید تنوعی در میز کار خود ایجاد کرده تا محیط کاملا داینامیک داشته باشید. اگر می خواهید در ضمن استفاده از یک محیط داینامیک کره زمین را هم با تمامی جزئیاتش در دستان خود داشته باشید EarthDesk بهترین گزینه و تجربه ای متفاوت خواهد بود. در حقیقت این نرم افزار به نوعی جایگزین Wallpaper دسکتاپ کاربران می شود و به آن ها کمک می کند تا از محیطی ثابت به محیط کاملا جذاب و داینامیک قدم بگذارند.
EarthDesk نه تنها به زیبایی میز کار کمک زیادی می نماید نوعی ابزار کاوش هم محسوب می شود ، چراکه پس از نصب آن خورشید ، ماه و ابرها هم به صورت کاملا متحرک و زنده قابل مشاهده می باشند. البته این بدین معنا نیست که به صورت انیمشین تصاویر فقط حرکتی تکراری داشته باشند بلکه این نرم افزار به صورت اتوماتیک آبدیت شده و تصاویر خود را به صورت کاملا واقعی از کره زیبای زمین به نمایش می گذارد . ضمن این که این به روز رسانی ها به این صورت نیست که سرعت اینترنت کاربران را همیشه با کاهش مواجه کند بلکه در زمانی معین و حدودا هر 3 ساعت به روز رسانی خواهد شد.
برای تغییراتی در میز کار خود EarthDesk می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رو باشد که به کاربران اجازه شلیک تیری را می دهد که همزمان به سمت چند هدف نشانه می رود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار EarthDesk 4.5.2 :
- تغییر در محیط دسکتاپ از حالتی ایستا به محیط پویا و داینامیک
- به روز رسانی سریع نرم افزار در زمانی تعیین شده
- محیط بسیار زیبای نرم افزار
- نمایش ماه و خورشید و زمین در یک نگاه همراه با شهرهای مهم دنیا
- قالبیت تنظیم و حتی خاموش و روشن کردن نور ماه
- قابلیت پشتیبانی از چند مانیتوره بودن
- 11 نقشه متفاوت برای سلیقه های متفاوت
- نمایش تاریخ و زمان در کشورها و شهرهای مختلف جهان
- تصاویر ماهواره همراه با طبیعتی زنده
- پشتیبانی از سیستم عامل های متفاوت نظیر ویندوز و مکینتاش
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...



دانلود با حجم ۱۶.۵ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com
 


.:: آگاهی از تماس های تلفنی در هنگام اتصال به اینترنت PhoneTray DialUp 2.28 ::.

Call Waiting یکی از امکاناتی است که شرکت مخابرات باید به خط تلفن شما به صورت رایگان وصل کند تا شما بتوانید در زمان استفاده به اینترنت با اشتراک دایال آپ متوجه تماس های تلفنی بشوید. اما خط تلفن شما حتی اگر دارای این قابلیت باشد و شما از نرم افزار خاصی در این زمینه استفاده نکنید ممکن است از بسیاری از تماس های تلفنی بی خبر بمانید.

نرم افزار PhoneTray DialUp 2.28 :
با استفاده از این برنامه منحصر بفرد می توانید در زمان اتصال به اینترنت از تماسهایی که با شما برقرار می شود اطلاع پیدا کنید و در صورت نیاز اتصال را قطع کنید و به تلفن جواب دهید. برای کار با این برنامه مودم شما باید حتما از استاندارد V.92 پشتیبانی کند. در این صورت معمولا امکان Caller ID و Call Waiting را خواهید داشت و این برنامه می تواند با به کار گیری این امکانات کار خود را انجام دهد. برای استفاده از خاصیت Call Waiting یا انتظار مکالمه این برنامه علاوه بر پشتیبانی مودم باید این سرویس که رایگان هم می باشد از طرف مخابرات برای شماره تلفن شما فعال شده باشد. در تب Dial-up این برنامه می توانید هماهنگی آن را با مودم خود تست کنید. این نسخه در ویندوز ویستا نیز نصب می شود. برای استفاده از امکانات برنامه و اینکه برنامه به خوبی مودم را بشناسد و از امکانات آن مانند Caller ID استفاده کند باید درایور کامل مودم را در ویندوز نصب کنید. اگر ویندوز خودش مودم شما را نصب می کند، این نصب ناقص است و باید از طریق CD مودم را در ویندوز نصب کنید. اگر این برنامه با این شرایط شماره فرد تماس گیرنده را نشان ندهد مشخص می شود که مودم شما از این امکان پشتیبانی نمی کند.
 



دانلود با حجم ۱.۹ مگابایت

پسورد فایل :
www.kamyabonline.com
 


.:: دانلود راحت و بی دردسر با Orbit Downloader v2.7.7 ::.

یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است . Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود .
از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

وِیژگی های نرم افزار Orbit Downloader v2.7.7:
- سرعت فوق العاده: افزایش سرعت Download تا 500 درصد با استفاده از تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف
- فوق العاده سبک: Orbit Downloader با حجمی بالغ بر 2.01 MB کمتر از 3 MB از RAM شما را اشغال و در هنگام Download هم نهایت 3 درصد از CPU شما استفاده می کند.
- کاربری آسان: با ظاهری روشن و آسان ، انجام تنظیمات را هم برای کاربران تازه کار و هم برای حرفه ای ها آسان نموده است.
- فراگیرترین Download کننده: با پشتیبانی از تمامی Protocol های موجود برای تمامی Download های شما دارای کاربرد می باشد .
- رایگان و امن: بدون ابزارهای تبلیغاتی و یا جاسوسی !
جدید ترین ویژگی های اضافه شده در این نسخه :- توانایی دانلود موزیک های آنلاین از سایت های Support Social Music Download: Pandora, Yahoo, Myspace, IMEEM, Radioblogclub, Lala and more و ...
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از سایت های Youtube, Dailymotion, Myspace, Yahoo, Metacafe, Google و ... .

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Orbit Downloader v2.7.7:
- برنامه ای کاملا رایگان و کابرد بسیار آسان
- سرعت بسیار بالا در دانلود فایلها تا 500%
- دانلود با سرعت بالا ، مشغول نبون CPU ، استفاه آسان
- پشتیبانی از پیشوند های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP
- دانلود از سرور های ارائه دهنده P2P یا همان Torrent
- دانلود فایل های YouTube , Rapidshare , Flash ,Music , ...
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین
- پشتیبانی از IE, Firefox, Maxthon و Opera
- و...



دانلود با حجم ۲.۲ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد