تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تایپیست شوید ، این بار با تفریح

تایپتان ضعیف است؟ نمی‌توانید بدون نگاه کردن به کیبورد تایپ کنید؟ خوب حتمآ حوصله‌ی دوره و نرم افزار های خسته کننده‌ی آموزش تایپ را هم ندارید نه؟ هیچ مسئله‌ای نیست! دوست دارید با بازی و تفریح یک تایپیست حرفه‌ای شوید؟ واقعآ منظورم یک تایپیست حرفه‌ای است. اگر «آره» بازی های زیر برای شماست. به سادگی ازش خسته نمی‌شوید که هیچ بلکه ممکن است کمی اعتیاد هم پیدا کنید پس حواستان باشد!

TypeRacer: این به نظرم از همه جالب‌تر است. مثل بازی های شهر بازی که مثلآ باید با انداختن گلوله ها در سوراخ ها شتر تان را جلو ببرید. باید با تایپ کردن یک متن از یک فیلم ماشینتان را جلو ببرید و از بقیه جلو بزنید (حریف هایتان هم آنلاین هستند). می‌توانید با ارسال دعوت نامه با دوستان خودتان هم به صورت خصوصی بازی کنید و مسابقه دهید.

Type Racer Screenshot Zangoole Game

QWERTY Wariors: در این بازی باید به دشمنانتان شلیک کنید ولی نه با هدف گیری بلکه با تایپ اسم های آنها. خودش جذاب تر از توضیحش است!

QWERTY Warriors

Typer Shark: اسم روی کوسه ها را تایپ کنید تا به کف دریا برسید اگر دیر بجنبید کوسه ها شما را می‌خورند. بعضی از کوسه ها عدد و علامت هم دارند!

Typer Shark Flash Game

Alphattack: حروف درج شده روی بمب ها را تند تند تایپ کنید تا از رسیدن بمب ها به زمین جلوگیری کنید. هر چه زودتر تایپ کنید امتیاز بیشتری می‌گیرید.

Alphattack Flash Game (Typing)

Axis Of Evil: شبیه بازی قبلی ، باید اسم موشک هایی که به سمت شما می‌آید را تایپ کنید تا منهدم شوند. یک موشک از دستتان برود باخته‌اید!

Axis-Of-Evil Flash Game

Baracuda: اسم حباب هایی که در دریاچه هست را تایپ کنید تا از بین بروند. هر چقدر حباب های بیشتری از دست بدهید آب دریاچه کدر تر در نتیجه دیدن اسم حباب ها سخت تر می‌شود!

Baracuda Flash Game

TypingMasterBubbles: حرف های د اخل حباب ها را تایپ کنید تا بترکند.

Typing Master Bubbles Free Flash Game

KrazyKeys: در چند ثانیه می‌توانید ABCD را به طور کامل تایپ کنید؟ من ۴/۸ ثانیه‌ای تایپ کردم ، شما هم امتحان کنید.

Krazy Keys Flash Game بازی فلش

باز هم می‌خواهید؟ پس یک سر به اینجا و اینجا بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد