تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مایکروسافت SP2 ویستا را آماده می‌کند

گروهی از برنامه‌نویسان منتخب آماده می‌شوند تا بزودی نسخه بتا سرویس‌پک 2 ویستا را بعنوان بخشی از برنامه «تست و توسعه» مایکروسافت دریافت دارند.

 

 

Mike Nash معاون بخش مدیریت محصولات ویندوز شرکت مایکروسافت در وبلاگ خود آورده است که گروه کوچکی از مشتریان برنامه Technology Adoption Program در روز چهارشنبه 29 اکتبر بسته جدید را دریافت می‌کنند.

این سرویس‌پک نیز مانند سرویس‌پک قبلی شامل تمام وصله‌ها و پچ‌هایی است که تا آن تاریخ توسط مایکروسافت منتشر شده است و علاوه بر آن پشتیبانی‌های جدید از برخی از سخت‌افزارها و همینطور تعدادی از استانداردهای جدید به آن افزوده خواهد شد.

تعدادی از تغییرات که در وبلاگ Nash آمده است مواردی از قبیل افزودن Windows Search 4.0 ، نسخه‌ای پیشرفته از موتور جستجوی توکار، بسته امکانات Bluetooth 2.1 ، قابلیت ذخیره اطلاعات بر روی دیسک‌های بلو-ری از داخل ویستا، پیکربندی آسان‌تر Wi-Fi و برخی تغییرات دیگر در فایل سیستم را شامل خواهد شد.

Nash می‌گوید شرکت مایکروسافت پیش از انتشار نسخه نهائی سرویس‌پک 2 ویستا، فیدبک‌های ارسال شده توسط مشتریان و شرکا را مورد توجه قرار خواهد داد.

همچنین وی اعلام داشت که اطلاعات بیشتر درخصوص جانشین ویستا یعنی Windows 7 در همین هفته و در جریان کنفرانس Microsoft Professional Developers Conference در لاس‌وگاس منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد