تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

۳۰ دقیقه فیلم را در ۴۴ ثانیه دانلود کنید!

اسوس به تازگی اقدام به معرفی محصول جدید خود به نام Eee Box کرده که کاربران قادرخواهند بود یک فیلم سی دقیقه‌ای را در مدت زمان 44 ثانیه دانلود کنند.

 

 

Eee Box با داشتن ابعادی کوچک و باریک به کاربران این امکان را می دهد تا از دردسرهای مربوط به جایگذاری سیستمهای رایانه‌ای حجیم رهایی یابند. همچنین این محصول امکان نصب نمایشگر LCD ازنوع VESA را برای کاربران فراهم می آورد که در واقع می توان آن را راهکاری برای استفاده بهینه از حداقل جا و فضا دانست. بکارگیری دکمه های مجهز به سنسورهای حسی و قابلیت قرارگیری بصورت عمودی، به این کامپیوتر رومیزی ظاهری جذاب بخشیده است.
این محصول از قابلیتهایی همچون ASUS Express Gate بهره می‌برد، که به وسیله آن کاربران قادرخواهند بود تا ظرف مدت هفت ثانیه پس از راه اندازی سیستم به امکاناتی نظیر اینترنت، امکان مدیریت عکسها و تصاویر و همینطور IM/Skype دسترسی داشته باشند.
Eee Box قادر است تا آخرین استاندارد مربوط به اینترنت بیسیم یعنی WiFi 802.11n را پشتیبانی کرده و ارتباطی تا میزان هشت برابر سریعتر به نسبت استاندارد 802.11b/g برقرار کند. بدین ترتیب کاربران قادرخواهند بود تا یک فیلم سی دقیقه ای را تنها در ظرف مدت زمان 44 ثانیه دانلود کنند(البته نه با پهنای باند ارائه شده در ایران).
در طراحی و ساخت Eee Box از مواد دوستدار محیط زیست استفاده شده است که باعث می شود تا دی اکسید کربن کمتری نسبت به سایرمواد درمحیط تولید شود و کاملا با استانداردهای زیست محیطی RoHS و WEEE سازگار هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد