تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

گیگابایت اولین موس مخصوص بازی خود را به بازار عرضه کرد

شرکت گیگابایت که عنوان یکی از بزرگترین سازندگان مادربردها و کارتهای گرافیکی شناخته میشود به تازگی جدیدترین موس خود را برای بازی به بازار عرضه کرده است.

این موس که با نام GM-M8000 شناخته میشود، اولین محصول از موسهای گیگابایت است که با توجه به طراحی و امکانات درنظر گرفته شده برای آن میتواند مورد توجه علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری قرار بگیرد. GM-M8000 یک موس لیزری با دقت 4000 نقطه بر اینچ است که از یک حسگر لیزری AVAGO 6090 استفاده میکند.

البته می توان دقت آن را با استفاده از کلیدهای قرار گرفته بر روی موس تغییر داد. با تغییر دقت موس در حقیقت سرعت حرکت نشانگر بر روی صفحه نمایش تغییر میکند. به غیر از این با بهره گیری از 8 کیلوبایت حافظه داخلی میتوان تا 15 پروفایل تعریف شده را در بازیها و نرمافزارهای مختلف تعریف کرده و آنها را به سادگی و فشار یک دکمه بر روی موس اجرا کرد. در ضمن امکان تعریف تعداد نامحدودی پروفایل نرم افزاری نیز توسط نرمافزار این موس پیشبینی شده است.

از دیگر خصوصیات این موس، قابلیت تنظیم وزن آن است. با استفاده از وزنه ها ارایه شده به همراه این موس میتوان وزن GM-M8000 را بین 6 تا 38 گرم و در گامهای 6 گرمی افزایش یا کاهش داد. گیگابایت تصمیم گرفته است برای حرکت روان و بدون اشکال این موس بر روی تمامی سطوح از پدهای تفلونی با طول عمر بالا استفاده کند. این پدها که به خوبی بر روی نواحی از موس که وزن دست بر روی آنها اعمال میشود پخش شدهاند، قادر هستند تا نرمی و راحتی بسیار زیادی را در هنگام انجام حرکات سریع برای کاربر فراهم کنند.

با استفاده از کابل داده USB با پهنای باند 16 بیتی برای ارسال و دریافت دادهها، میتوان بدون مشاهده هیچگونه تاخیری به بازی کردن با این موس پرداخت. در نهایت استفاده از یک سطح ضد عرق بر روی موس سبب میشود تا دستان کاربر هنگام کار طولانی با موس خیس نشده و از روی آن لیز نخورد. با در دسترس قرار دادن 5 دکمه قابل برنامهریزی بر روی موس، گیگابایت موس GA-M8000 خود را به یکی از کاملترین موسها برای بازی بدل کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد