تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

هارد دیسک جدید سیگیت برای سرور

این هارددیسک نیز با اندازه 5/2 اینچ ساخته شده بود و در اصل، نسخه به‌روز شده هارددیسک Savvio 10K.2 محسوب می‌شد.

شرکت سیگیت(Seagate) هارددیسک 5/2 اینچی جدیدی را برای سرورها عرضه کرد که ظرفیت آن نسبت به مدل پیشین دو برابر شده است و می‌تواند در هر دقیقه بیش از 15 هزار دور بچرخد.
این هارددیسک جدید که Savvio 15K.2 نام گرفته است، 146 گیگابایت ظرفیت دارد و 15 هزار دور در دقیقه می‌چرخد. مدل پیشین هارددیسک سیگیت برای سرورها تنها 73 گیگابایت ظرفیت داشت.
هارددیسک جدید این شرکت که با ظرفیت 73 گیگابایتی نیز ساخته شده است، به رابط کاربری SAS مجهز شده و می‌تواند با سرعت 6 گیگابایت در ثانیه فعالیت کند.
هارددیسک جدید شرکت سیگیت در مقابل هارددیسک‌های 5/3 اینچی که هم‌اکنون برای سرورها در بازار فروخته می‌شود، 115 درصد سریع‌تر و کارآمدتر است.
عرضه این محصول چهار ماه پس از عرضه هارددیسک دیگری از شرکت سیگیت صورت می‌گیرد که Savvio 10K.3 نام داشت و می‌تواند با سرعت 10 هزار دور در دقیقه فعالیت کند.
این هارددیسک نیز با اندازه 5/2 اینچ ساخته شده بود و در اصل، نسخه به‌روز شده هارددیسک Savvio 10K.2 محسوب می‌شد. شرکت سیگیت براساس سیاست‌های خود هم‌اکنون در تلاش است با کوچک‌ کردن محصولات خود، کارایی آنها را افزایش دهد.به گفته شرکت سیگیت، هارددیسک جدید Savvio 15K.2 نسبت به مدل 5/3 اینچی خود تا 70 درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند. سری هارددیسک‌های Savvio محصولاتی هستند که سیگیت آنها را "معماری واحد ذخیره‌سازی اطلاعات" می‌خواند و روی آنها رابط‌های کاربری SCSI یا SAS نصب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد