تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

هک شدن صدها سایت اسرائیلی، پس از حمله به نوار غزه

به گزارش DarkReading ساعاتی پس از حمله اسرائیل به نوار غزه، یک جنگ سایبری علیه وب‌سایت‌های اسرائیلی به راه افتاده است که طی آن بیش از سیصد سایت رژیم صهیونیستی هک و deface شده است.
 

Gary Warner مدیر تحقیقات computer forensics در دانشگاه آلاباما بیرمنگام و نیز مدیر Anti-Phishing Working Group در سایت خود، ضمن اعلام این موضوع و با اشاره به اینکه نفوذگران اندیشه‌های ضداسرائیلی و ضدآمریکایی دارند، گفت که احتمالاً سایت‌های آمریکایی نیز در معرض حملات مشابه قرار خواهند گرفت.

وی گفته است: در شرایط فعلی، هکرهایی که به پشتیبانی از غزه برخاسته‌اند، صریحاً هم اسرائیل و هم ایالات‌متحده را مقصر می‌دانند. این بدان معناست که در حال حاضر، وب‌مسترهای آمریکایی باید هوشیار و گوش به زنگ باشند.

Gary Warner در بخش دیگری از سخنانش گفته است: ما به محض شروع بمباران غزه توسط اسرائیل، شواهدی مبنی بر یک پاسخ اینترنتی مشاهده نمودیم.به دنبال آن بیش از سیصد وب‌سایت اسرائیلی deface شد و در آنها پیام‌های ضداسرائیلی و ضدآمریکایی درج گردید.

وی این اقدامات را نوعی جنگ تبلیغاتی خوانده و به وب‌مسترها توصیه کرده است که هر روز محتویات سایت خود را به منظور مقابله با نفوذهای احتمالی بررسی کنند. توصیه دیگر Gary Warner به این گروه، استفاده از passwordهای قوی و FTP ایمن است.

به گزارش DarkReading این نوع جنگ تبلیغاتی چیز جدیدی نیست. در سال 2001 نیز هکرهای چینی به ده‌ها هزار سایت آمریکایی یورش بردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد