تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

ویندوز 7 آماده می‌شود

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


نسخه RC ویندوز 7 پنج‌شنبه گذشته در اختیار طراحان قرار گرفت و طبق اعلام مایکروسافت، با انتشار آن که چندان تفاوتی با نسخه نهایی نخواهد داشت شرکت‌ها می‌توانند طراحی نرم‌افزار و سخت‌افزار برای این سیستم عامل را آغاز کنند.

مایکروسافت با عرضه نسخه آزمایشی نهایی ویندوز 7 به عموم کاربران در هفته جاری، گام دیگری به آماده کردن نسخه نهایی سیستم عامل جدیدش نزدیک می‌شود. به گزارش ایسنا، نسخه RC ویندوز 7 قرار است روز پنجم ماه می (15 اردیبهشت‌ماه) به طور عمومی عرضه شود و از microsoft.com/ downloads قابل دسترس خواهد بود.

انتشار این نسخه نشان می‌دهد غول نرم‌افزاری به مرحله پایانی انتشار سیستم عامل جدیدش که قرار است جاینشین ویستا شود نزدیک شده است؛ انتظار می‌رود نسخه نهایی ویندوز 7 برای عرضه تجاری تا 9 ماه دیگر آماده شود. نسخه RC ویندوز 7 پنج‌شنبه گذشته در اختیار طراحان قرار گرفت و طبق اعلام مایکروسافت، با انتشار آن که چندان تفاوتی با نسخه نهایی نخواهد داشت شرکت‌ها می‌توانند طراحی نرم‌افزار و سخت‌افزار برای این سیستم عامل را آغاز کنند.

امکانات توصیف شده در این سیستم عامل شامل سازگاری با کنترل‌های رایانه صفحه لمسی و نرم‌افزار طراحی شده برای کار با نسخه قدیمی سیستم عامل ویندوز اکس پی است. ویستا که در سال 2007 عرضه شد به دلیل پیچیده بودن و سازگار نبودن با برنامه‌های نرم‌افزاری مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

سیستم‌های عامل مایکروسافت که در اکثر رایانه‌های جهان نصب هستند همچنان منبع اصلی درآمد این شرکت بوده و بیش از نیمی از 4.4 میلیارد دلار سود مایکروسافت در سه ماهه گذشته از محل فروش آن‌ها بوده است.

منبع : عصر ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد