تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مطالعه با غل و زنجیر

study-ball.jpg

حتماً شما هم مثل من برایتان اتفاق افتاده که بخواهید کتابی درسی یا غیر درسی را بخوانید، یا ملزم به انجام قسمتی پروژه ی دانشگاه و کارهایی از این قبیل در ساعتی معین و طبق برنامه باشید. اما به طور دائم کارتان را رها می کنید و به قول معروف دست و دلتان به کار نمی رود. گاهی اوقات تنبلی باعث میشود که کار را به صورت مستمر انجام ندهید.

 

چاره این است که از روش های قرون وسطی استفاده کنید، این وزنه ی مدرن طراحی شده تا با به زنجیر کشیدنتان هیچ راه فراری تا اتمام زمان کار نداشته باشید.

 

در واقع این وزنه 9.5 کیلویی اصلاً به پای شما آسیب نمی زند و فقط هنگامی که قصد رها کردن کار را دارید به شما یادآوری می کند که هنوز زمانش تمام نشده. البته با صدایی بلند این یادآوری را انجام می دهد و شما به نوعی مجبور به ادامه کارتان می شوید. این وزنه خود به خود با اتمام زمان تعیین شده، شما را رها می کند.

 

شاید قیمت 115 دلاری این وزنه کمی زیاد باشد، ولی متفاوت بودن آن شما را ترغیب به داشتن آن نمی کند؟ به خصوص اگر برای درس خواندن با این وزنه و زنجیرش به کتابخانه بروید.  
 
منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد