تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مجله داونلود ویژه گروه پرشین ستار

مجله دانلود - ویژه گروه اینترنتی پرشین استار www.Persian-Star.org


.:: KMPlayer 3.0.0.1439 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری ::.

به طور حتم یکی از زمینه های نرم افزاری که شرکت های زیادی در آن با هم در رقابت هستند، تولید نرم افزارهای پخش صوت و تصویر می باشد که یکی از نیازهای مهم کاربران هم می باشد و همیشه باید کامل ترین امکانات و کدک های پخش را در نظر بگیرند تا کاربران بین این رقابت های تنگاتنگ بهترین را برگزینند و از آن بهره ببرند.
یکی از نرم افزارهایی که به تازگی از محبوبیت خاصی میان کاربران برخودار شده است، محصولی قوی، سبک و نسبتا کم حجم از شرکتی کره ای است به نام KMPlayer که واقعا در زمینه پخش صوت و تصویر بی نظیر است و رقیبانی همچون Winamp و JetAudio را پشت سر گذاشته است. این برنامه حرفه ای اکثر فرمت های متنوع صوتی تصویری همچون VCD، DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, و QuickTimeرا پشتیبانی می نماید و با استفاده از کدک های داخلی موجود در داخل نرم افزار بدون هیچ مشکلی توانایی پخش تمامی فایل ها را داراست. همچنین نرم افزار KMPlayer به شما امکان کپچر صدا و تصویر را از روی فایل های مالتی مدیا می دهد.
از ویژگی هایی دیگر نرم افزار که هر کاربری را به سمت خود می کشد، می توان به ساده و جذاب بودن محیط کاربری برنامه، تنوع در پوسته ها، اعمال افکت های متنوع بر روی فایل ها، اعمال تنظیمات گوناگون و کارا، سازگاری با پلاگین های Winamp، پشتیبانی عالی از دوربین های دیجیتالی و صدها مورد دیگر اشاره نمود.

KMPlayer 3.0.0.1439 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: AVG Free Edition 10.0.1188 32-bit - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان ::.

نرم افزار آنتی ویروس AVG یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی موجود در حال حاضر است. هرچند شاید در رتبه بندی جهانی جایی در صدر جدول نداشته باشد اما با امکانات خوب خود سهم قابل توجهی از کاربران به این آنتی ویروس اعتماد کرده اند. این نسخه که شما از سایت دانلود رایگان دریافت خواهید کرد نسخه رایگان ضد ویروس AVG است که در زیر امکانات آن را برای شما تشریح می کنیم. امیدواریم از دانلود آنتی ویروس AVG رایگان لذت ببرید.

AVG Free Edition 10.0.1188 32-bit - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: K-Lite Codec Pack 6.66 Full - ابزار برای پخش فایل های صوتی و تصویری ::.

برای همه ما بارها پیش آمده است که فایلی تصویری یا صوتی را به زحمت از اینترنت دانلود می نماییم و یا یکی از دوستان یا همکاران فایلی را برای ما می فرستد ولی زمانی که قصد داریم آن را باز کنیم، با پیغامی روبرو می شویم مبنی بر اینکه پسوند فایل ناشناخته است و ویندوز قادر به اجرای آن نمی باشد. اما سایت دانلود رایگان امروز تصمیم دارد این مشکل را با معرفی یک نرم افزار کاربردی و منحصر به فرد برای همیشه رفع نماید و شما عزیزان بدون هیچ مشکلی تمامی فرمت های صوتی و تصویری را اجرا نمایید.
K-Lite Codec Pack 6.66 Full نام نرم افزار مالتی مدیا ی بسیار کاربردی است که فقط کافی است آن را برای یکبار نصب نمایید و به آسانی با هر برنامه ای که قصد دارید نظیر مدیاپلیر، جت آیدیو، وینمپ و ... فایل های خود را اجرا نمایید و از تماشا یا گوش دادن آنها لذت ببرید. در واقع K-Lite یک پکیج از کدک های لازم برای پخش می باشد که به راحتی با ویندوز یکپارچه میشود و شما قادر به اجرای هر نوع فایلی همانند WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, TS, MKV, WMV, RM, MOV, MP۴ و یا حتی پخش DVD و SVCD ها بدون نیاز به برنامه های اضافی و پلاگین ها خواهید بود.
همچنین در کنار نصب این ابزار عالی برای پخش فایل های صوتی و تصویر برنامه Windows Media Player Classic نیز نصب خواهد شد و می توانید از این برنامه سبک هم که قابلیت اجرای تمامی فرمت های مولتی مدیا را داراست، استفاده نمایید. پک های کدک فراوانی را می توان در اینترنت یافت اما K-Lite Codec Pack تنها پکیجی است که بسیار کامل می باشد و قابلیت پخش کلیپ های صوتی و تصویری را فراهم می نماید و با اکثر برنامه های پخش نیز سازگار است. امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

K-Lite Codec Pack 6.66 Full - ابزار برای پخش فایل های صوتی و تصویری

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: National Geographic Pacific Ocean Paradise HDTV Movie - دانلود فیلم مستند بهشت اقیانوس آرام ::.

موسسه نشنال جئوگرافیک دارای یک شبکه تلویزیونی است که در سراسر جهان برنامه های متنوع از جمله مستند های جالب و دیدنی پخش می کند. در یکی از این برنامه ها به اعماق اقیانوس آرام سفر کرده , جایی که آنجا را با نام بهشت اقیانوس آرام می شناسند. کاوشگر این موسسه به نام انریک سالا Enric Sala یکی از معروفترین بوم شناسان جهان به اعماق منطقه جنوبی اقیانوس آرام جایی که محل سلطنت کوسه هاست و تابه حال کمتر انسانی جرات سفر به آنجا را داشته سر می زند. در این سفر خطرناک اسرار تازه ای از این منطقه کشف می شود که دل هر بیننده ای را به لرزه می اندازد. پیشنهاد می کنیم فیلم مستند بهشت اقیانوس آرام را از بخش دانلود فیلم سایت دانلود رایگان به حجم 350 مگابایت با کیفیت عالی HD با زمان 47 دقیقه در فرمت Avi با لینک مستقیم دانلود نمایید.

National Geographic Pacific Ocean Paradise HDTV Movie - دانلود فیلم مستند بهشت اقیانوس آرام

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Wedding Album Maker Gold 3.10 Portable - نرم افزار ساخت آلبوم عروسی ::.

سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه گرافیکی حرفه ای و ساده را معرفی می کند که با ابزار و افکت های بی نظیر خود آلبوم های زیبا خلق می کند. اکنون نسخه طلایی این نرم افزار طراحی شما را قادر می سازد تا در عرض چند دقیقه تصاویر خود را از روی دوربین دیجیتال یا حافظه فلش به آن وارد کرده و با اضافه کردن افکت های آماده و آهنگ آن ها را به صورت اسلاید در بی آورید.
نرم افزار ساخت آلبوم عروسی یک برنامه با کارایی ساده است که این امکان را به شما می دهد تا آلبوم عکس های شگفت انگیز با موسیقی پس زمینه و افکت های زیبا ایجاد کنید. با این نرم افزار می توانید به سرعت و راحتی اسلاید شو های حرفه ای ایجاد کرده و بر روی دی وی دی رایت کنید تا داستان عشق و هیجان خود در روز عروسی را بدون نیز به کامپیوتر در اتاق نشیمن در دستگاه پخش DVD خود گذاشته و بر روی تلویزیون نگاه کنند.

Wedding Album Maker Gold 3.10 Portable - نرم افزار ساخت آلبوم عروسی

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Flight Control HD 1.0u1 PC Game - بازی کنترل پرواز بازی کامپیوتری ::.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید وظیفه کارمندان برج مراقبت فرودگاه ها چیست و حتما برایتان جالب تر خواهد بود اگر این وظایف را خودتان انجام دهید. بازی کامپیوتری جذاب Flight Control HD به معنای کنترل پرواز به شما این امکان را میدهد تا بدون فراگرفتن فنون پرواز و امور هواشناسی بتوانید از هواپیمایی هواپیما های مختلف را خودتان به مسیر مورد نظر هدایت و یا فرود آورید.
نسخه موبایل بازی کنترل پرواز طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده و اینک که نسخه کامپیوتر آن را برای شما کاربران گرامی در سایت دانلود بازی رایگان نرم افزار قرار داده ایم تا نهایت لذت را ببرید. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی میتوان به کنترل همه چیز از روی نقشه نام برد که شما را قادر به تعیین مسیر پرواز هواپیما ها میکند فقط با کشیدن موس بر روی نقطه شروع و پایان پرواز امکان پذیر است. همچنین این بازی برای تعادل و کنترل قدرت تفکر نیز بسیار مفید می باشد زیرا این بازی در زمره برترین بازیهای فکری قرار گرفته است. آخرین نسخه این بازی بصورت HD (صفحه عریض) انتشار یافت تا کاربران کامپیوتر بخصوص مک کیفیت بیشتری را تجربه نمایند.

Flight Control HD 1.0u1 PC Game - بازی کنترل پرواز بازی کامپیوتری

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Virtual Villagers 5 New Believers 2011 - بازی روستاییان مجازی ایمان آورندگان جدید ::.

بازی جدید زندگی در روستا بعد از ورژن 4 که یک موفقیت بزرگ برای سازندگان آن به شمار میرفت و جزو بازی های پر طرفدار بازدید کنندگان سایت نرم افزار دانلود رایگان نیز به میباشد اکنون در سال میلادی جدید Virtual Villagers 5 2011 عرضه شد تا دوستداران بازی های مدیرت زمان را بار دیگر به وجه آورد.
دانلود بازی کامپیوتر به معنای واقعی لذت بخش است و به شما این امکان را میدهد تا مانند الهه ها بر بندگان خود حکمروایی کنید، در این بازی جذاب کامپیوتری استراتژیک شما سعی به ساختن یک روستا و تعلیم دادن اهالی آن میکنید و آنها به شما ایمان خواهند آورد. برای شروع شما به آنان کشاورزی، ساخت آتش و همچنین پیدا کردن غذا را آموزش میدهید تا از عهده احتیاجات اولیه خود بربیایند.
در سری جدید بازی زندگی روستا Virtual Villagers که با نام ایمان آورندگان جدید New Believers منتشر شد، شما می بایست با مبارزه وحشی ها و نابود کردن ماسک شیطانی شان در مرکز Isola روستایی مدرن با اهالی مطیع و آموزش دیده بسازید و اوج لذت و هیجان بازی را به حداکثر برسانید. از ویژگی مهم این بازی زندگی روستا اینست که زمان هیچ وقت نمی ایستد و اگر شما بمدت طولانی بازی را انجام ندهید یا دشمنان بر شما پیروز می شوند و یا افرادتان از گرسنگی خواهند مرد!

Virtual Villagers 5 New Believers 2011 - بازی روستاییان مجازی ایمان آورندگان جدید

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Off Road Racers PC Game - بازی مسابقه ماشین بسوی جاده ::.

اگر به رانندگی و مسابقه دادن در دل کویر و یا عمق جنگل های استوایی علاقه مند هستید، میتوانید این بازی مهیج کامپیوتر Off Road Racers را تنها با حجمی معادل 70 مگابایت از سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت و نصب نمایید. این بازی رایگان دارای مراحل نفسگیری می باشد که در صورت پیروزی امتیاز های شما افزایش میباید تا بتوانید خودرو هایی با امکانات بالاتر خریداری کنید. از ویژگی های این بازی رایانه میتوان به گرافیک بالای آن نسبت به حجم آن نام برد.
در بازی Offroad Racers یک مسابقه مهیج بین هیولا های ماشین مانند کامیون، اتومبیل رالی، وانت و ماشین های حشره ای buggies به رقابت می پردازید. حریف های بازی ماشین می توانند برای جلوگیری از برنده شدن یکدیگر از هر روشی استفاده کنند. شما باید 18 مرحله بازی ها را به پایان برسانید تا برنده شوید.

Off Road Racers PC Game - بازی مسابقه ماشین بسوی جاده

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: PGWARE Throttle 6.12.20.2010 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت ::.

برای بالابردن و بهینه سازی سرعت اینترنت نرم افزارهای زیادی روانه بازار شده اند اما ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار Thrittle باعث شده است تا در زمره بهترین ها قرار بگیرد و با وجود سرعت کم اینترنت در کشورمان راه کاری به شمار می رود تا برای بالابردن سرعت اتصالاتی مانند Dial up و ADSL و بهینه سازی آن از اینگونه نرم افزار ها استفاده شود. با این نرم افزار صفحات و دانلود فایل های سریعتر و اتصال شما در برابر disconnect پایدار تر خواهد شد.
این نرم افزار امکان استفاده نهایت پهنای باند اینترنت را تا آخرین بیت آن از مودم سیستم فراهم می آورد و در نتیجه عمل افزایش سرعت دانلود و آپلود فایلها با حداکثر سرعت ممکن صورت می پذیرد، ضمنا نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده ای بوده و اکثر نسخه های ویندوز سازگاری کامل دارد. با دریافت این نرم افزار از سایت دانلود برنامه رایگان لذت بیشتری از دانلود فایلهای مورد علاقه تان خواهید برد.

PGWARE Throttle 6.12.20.2010 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: PGWARE SuperRam 6.12.20.2010 - نرم افزار بهینه سازی رم ::.

در اکثر مواقع دلیل پایین آمدن سرعت سیستم، مربوط به بهینه نبودن حافظه جانبی یعنی همان رم میباشد که به دلایل گوناگون اهم از نصب و استفاده برنامه و بازی های سنگین و غیر استاندارد می باشد و هم اکنون سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه ای مفید را که برای افزایش سرعت و کارایی سیستم که رم شما را بهینه سازی می کند، در اختیار کاربران گرامی قرار داده است.
نرم افزار PGWARE SuperRam علاوه بر مانیتورینگ لحظه به لحظه سیستم شما میتواند سطح دسترسی دیگر برنامه ها را به مقدار فضایی که در رم سیستم شما اشغال می کنند را نیز بهینه و تنظیم نماید، پردازش کلی این نرم افزار بهینه سازی رم هم که از روشهای پیشرفته امروزی در ساخت آن بهره برده اند به گونه ای است که باعث میشود تا فایل های مالتی مدیا شامل فیلم و یا عکس در حال اجرا کمترین میزان از حافظه رم را در بر بگیرند.

PGWARE SuperRam 6.12.20.2010 - نرم افزار بهینه سازی رم

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Asphalt 6 : Adrenaline iPhone iPad iPod Touch Game - بازی مسابقه ماشین آیفون آسفالت 6 : آدرنالین ::.

لذت سرعت و جنون رانندگی را با پمپ آدرنالین در سری جدید آسفالت , بازی مسابقه ماشین برای گوشی های آیفون و آیپاد و آیپد تجربه کنید. توسط بازی Asphalt 6 : Adrenaline شما می توانید با 42 ماشین رانندگی کنید که همگی از کارخانه های معروفی چون Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Ducati و بقیه کارخانه های درجه یک دنیا هستند. می توانید در یک گاراژ 3بعدی ماشین های خود را تیون و تقویت کنید تا مراحل را به راحتی پشت سر بگذارید. می توانید این بازی آیفون را به صورت چند نفره تحت لوکال یا به صورت آنلاین حداکثر 6 نفره بر گذار کنید. یکی دیگر از قابلیت های بازی مسابقه ماشین آیفون آسفالت 6 : آدرنالین تزریق پمپ آدرنالین در سیستم سوخت رسانی ماشین هاست که باعث تقویت و شوک آنی و بالارفتن فشار و دور موتور می شود و به صورت برق آسایی سرعت شما افزایش پیدا می کند. می توانید در نقشه ها و پیست های مختلف در سرتاسر دنیا مسابقه بدهید. امیدواریم از دانلود بازی Asphalt 6 : Adrenaline برای گوشی های آیفون لذت ببرید.

Asphalt 6 : Adrenaline iPhone iPad iPod Touch Game - بازی مسابقه ماشین آیفون آسفالت 6

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Epic War TD 1.0.2 iPad iPhone iPod Touch Game - بازی استراتژی برای آیفون حماسه جنگ ::.

بازی استراتژی برای آیفون با کیفیت بسیار بالا با نام Epic War TD هم اکنون از سایت دانلود نرم افزار رایگان در دسترس شماست. بازی فضایی بسیار جالبی با نام حماسه جنگ که دارای 4 سبک است و دارای بیش از 60 مسیر است و در هر مرحله امتیازات جذاب گوناگونی به شما اهدا می شود تا همواره جذابیت بازی در تمامی مراحل حفظ شود. بازی دارای 14 اسلحه است و 5 غول دارد که باید از بین بروند تا مراحل عوض شوند. شما باید از برجی که در قلمروتان است محافظت کنید تا از گزند دشمنان در امان باشد. امیدواریم از دانلود این بازی آیفون و آیپاد لمسی که با ورژن 3GS , 4G آیفون و همچنین iPod سازگار است لذت ببرید.

Epic War TD 1.0.2 iPad iPhone iPod Touch Game - بازی استراتژی برای آیفون حماسه جنگ

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Speed Video Converter 4.4.35 Portable - نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی با سرعت بالا ::.

برنامه های مبدل همه روزه در حال افزایش هستند و انتخاب نرم افزاری جامع و کامل در این میان بسیار مشکل است. اما اکثر کاربران از نرم افزار هایی که فرمت های زیادی را به یکدیگر تبدیل می کنند علاقه نشان می دهند اما این شرط خوب بودن یک نرم افزار نیست، بلکه نرم افزار مبدل می بایست از سرعت و کیفیت اجرا و تبدیل خوبی نیز برخوردار باشد. نرم افزار Speed Video Converter که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم، همانطور که از نامش پیداست یک مبدل پر سرعت برای تبدیل فایل های ویدیویی است. با این نرم افزار تبدیل فرمت فایل شما قادر خواهید بود با چند کلیک ساده و اضافه کردن فایل های خود به برنامه تبدیل فرمت، فایل های خروجی خود را با هر فرمتی دریافت کنید. سرعت درون ریزی ، تبدیل و برون ریزی این نرم افزار تبدیل فرمت فایل، آن را به یکی از برترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل کرده است.
این نرم افزار Speed Video Converter از فرمت های ویدئویی همانند AVI (Divx,xDiv), MPEG-4, mpeg (vcd, svcd, dvd compatible), wmv, asf, Quick Time, VOB, DAT و بسیاری دیگر پشتیبانی به عمل می آورد. این نرم افزار تبدیل فرمت فایل علاوه بر تبدیل فایل ویدیویی تحت پشتیبانی رایانه از خروجی با فرمت هایی برای موبایل نیز پشتیبانی می کند که از نقاط قوت دیگر این برنامه تبدیل فرمت محسوب می شود. هم اینک می توانید نسخه پرتابل(بدون نیاز به نصب) این نرم افزار مبدل را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت کنید. امیدواریم با دانلود نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی بتوانید فایل های ویدیویی خود را به راحتی و با سرعت بالا به فرمت های دیگر تبدیل کنید.

Speed Video Converter 4.4.35 Portable - نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی با سرعت بالا

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: FlashBoot 2.0u Portable - نرم افزار بوتیبل کردن فلش دیسک ::.

نرم افزار FlashBoot یک نرم افزار قدرتمند می باشد که فلش دیسک ها را به یک فلش دیسک بوتیبل تبدیل می کند و شما می توانید ویندوز خود را از روی فلش دیسک خود نصب کنید در واقع شما یک فلش قابل بوت یا Bootable USB خواهید داشت. البته این نرم افزار FlashBoot که یک نرم افزار کاربردی می باشد مخصوص فلش دیسک ها می باشد ولی دیگر حافظه های USB را نیز به راحتی پشتیبانی می کند. با این نرم افزار شما می توانید یک سیستم عامل را بر روی فلش دیسک خود قرار دهید و خود حافظه فلش به دلیل اینکه Bootable شده است عمل فرمت کردن سیستم عامل قبلی و کپی کردن سیستم عامل جدید را انجام می دهد. به جرات می توان گفت این نرم افزار که یک نرم افزار USB Boot می باشد از تمام سیستم عامل ها مانند GRUB4DOS disks,SysLinux-based disks,Windows XP,Windows 7 و Linux Kernel و ... برای انتقال به حافظه های فلش پشتیبانی به عمل می آورد و امکان بروز خطا در این برنامه بوت به حداقل رسیده است.
البته می توان گفت که این نرم افزار مخصوص آن دسته از کسانی که سیستم هایی مثل ASUS Eee PC دارند که سی دی/دی وی دی درایو ندارد هم می تواند بسیار مفید واقع بشود و دیگر به خاطر یک تعویض ویندوز اقدام به تهیه دیسک گردان اکسترنال نکنند. حالا شاید عده ای بگویند برای آن دسته از کسانی که لپ تاپ آنها یک دیسک گردان Bootable دارند این نرم افزار FlashBoot به چه کار می آید باید این نکته را بگوییم که نصب ویندوز از طریق دیسک گردان لپ تپ می تواند مصرف باتری بسیاری داشته باشد در صورتی که با این برنامه بوت و استفاده از یک حافظه فلش می توانید با استفاده بهینه از باتری لپ تاپ اقدام به نصب ویندوز کنید! این نرم افزار بوتیبل کردن فلش رابط کاربری بسیار زیبایی داشته و از سرعت بسیار خوبی برخوردار است و شما عزیزان می توانید هم اینک نسخه بدون نیاز به نصب این نرم افزار بوتیبل کردن فلش را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از فلش مموری بوتیبل خود نهایت استفاده را کنید.

FlashBoot 2.0u Portable - نرم افزار بوتیبل کردن فلش دیسک

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Efficient Diary Pro 1.96 Build 96 Portable - نرم افزار پیشرفته یادآوری کارهای روزانه ::.

نرم افزار فوق العاده قدرتمند Efficient Diary Pro که امروز می خواهیم شما را در وب سایت نرم افزار دانلود رایگان با آن آشنا سازیم یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه ثبت یادداشت روزانه می باشد. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید تمام مناسبت هایی که برایتان اهمیت خاصی دارد به یاد داشته باشید اما همیشه فراموشی باعث از یاد رفتن این مناسبت ها شده است. همانطور که می دانید یادآوری کار روزانه می تواند ما را در سر وقت انجام دادن آن کار بسیار یاری دهد و همچنین یادآوری قرار ملاقات های مهم می تواند برای ما بسیار حیاتی باشد. با این نرم افزار ثبت مناسبت روزانه که یک نرم افزار کاربردی می باشد شما می توانید تمام مناسبت ها را از طریق رایانه برای خود یادآوری کنید و با تبریک آن به عزیزان خود آنها را شاد کنید و خود را در دل آنها جای دهید. از دیگر امکانات این نرم افزار یادداشت روزانه Efficient Diary Pro می توان به قابلیت اضافه کردن شناسه هایی همانند آیکن ، عکس ، آدرس وب ، فایل ضمیمه و غیره برای هر مناسبت اشاره کرد که یادآوری مناسبت را برای شما آسان تر خواهد کرد. شما همچنین می توانید از اطلاعات خود در این نرم افزار که ممکن است شخصی باشند با دادن رمز و شناسه کاربری محافظت به عمل آورید تا افراد دیگر قادر نباشند به اطلاعات خصوصی شما دسترسی داشته باشند.
لازم به ذکر است این نرم افزار که می توان به آن نرم افزار دفتر خاطرات نیز اطلاق کرد، دارای بخشی برای محافظت اطلاعات شما از حذف می باشد و شما می توانید از اینکه اطلاعات شما توسط برنامه های مخرب مورد حمله قرار نگرفته و پاک نشود ، مطمئن باشید. این نرم افزار ثبت خاطرات روزانه بخشی با نام جستجوی آسان را نیز در خود داراست (Easy to Search) که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید براحتی در بین انبوهی از اطلاعات خود به جستجو بپردازید. قابلیت اصلی این نرم افزار ثبت یادداشت روزانه که آن را از سایر نرم افزار ها در این زمینه مجزا می سازد پشتیبانی این نرم افزار یادآوری کار روزانه از زبان های مختلف دنیا می باشد که زبان شیرین فارسی نیز یکی از آنهاست. از دیگر زبان های مورد پشتیبانی این نرم افزار دفتر خاطرات می توان به English, Bulgarian, Croatian, Czech, Dutch, Finnish, French, German, Hungarian, Indonesian, Italian, Korean, Norwegian, Polish, Portuguese, Russian, Simplified Chinese, Spanish, Swedish, Thai, Traditional Chinese اشاره کرد که قدرتمندی و کاربردی بودن این نرم افزار یادداشت روزانه را بیش از پیش نمایان می سازد. امیدواریم با دانلود نرم افزار همیشه در همه اوقات مناسبت های زندگی خود را فراموش نکنید و از آن لذت ببرید.

Efficient Diary Pro 1.96 Build 96 Portable - نرم افزار پیشرفته یادآوری کارهای روزانه

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: New Mobile Ringtones - زنگ موبایل جدید ::.

این روز ها همه جدیدترین زنگ های موبایل را از دانلود رایگان دانلود می کنند! شما چطور؟ بله سایت دانلود رایگان تا به حال با 8 سری زنگ موبایل جدید در خدمت شما بوده است. این بار سری نهم زنگ موبایل جدید را برای شما به صورت ویژه از جدیدترین آلبوم های مجاز ارائه شده به بازار تهیه کرده ایم که همگی به صورت بیکلام می باشند. امیدواریم دانلود این 19 زنگ موبایل جدید را بپسندید.

FDL New Mobile Ringtones Pack 9 - سری نهم زنگ موبایل جدید

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: A.R.E.S. Extinction Agenda 1.1.11 PC Game - بازی فرمان انقراض نسل دشمن ::.

بازی A.R.E.S. Extinction Agenda اولین سری از بازی های اکشن و پیمایشی شرکت Origo Games می باشد که از لحاظ استراتژیک در سطح بالایی قرار دارد و سایت نرم افزار دانلود رایگان این افتخار را دارد تا دانلود بازی فوق العاده جذاب با سبک Platformer که در ماه های اخیر یکی از پرطرفدار ترین بازی های کنسول های خانگی و کامپیوتری شده است را به اشتراک عموم بگذارد.
در این بازی کامپیوتر زیبا جنگی ربات ها برای حفظ نسل انسانها به پا میخیزند و شما در نقش Ares اولین نوع Zytron ها هستید و از بالاترین تکنولوژی موجود بهره میگیرید تا در یک ایستگاه فضایی به مبارزه بپردازید.
شما در بازی نسل کشی دشمن از امکاناتی مانند سلاح لیزری و پرتاب آتش و سپر محافظ برخوردار هستید تا با توان بیشتر بر دشمنان خود پیروز شوید و یک ویژگی عجیب و منحصر به فرد بازی اینست که بعد از نابود کردن دشمنان ربات تکه های آنها را جمع آوری و سپس آنها را بازیافت و به محصولاتی مانند بسته های بهداشتی، مهمات، سلاح و... تبدیل میکند.

A.R.E.S. Extinction Agenda 1.1.11 PC Game - بازی فرمان انقراض نسل دشمن

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Alien Hallway 2010 PC Game - بازی استراتژیک بیگانه ای در کریدور ::.

یک بازی تیر اندازی استراتژی کامپیوتری فوق العاده که برای مقابله با دشمنان سبز ماموریت های ویژه نظامی را با برقراری مقرارات بین نظامیان و نقشه های جنگ عملی می کند. کنترل ارتش در یک مبارزه سخت با ماوس امکان پذیر است. با رابط کاربری بازی Alien Hallway بازیکن می تواند از طریق یک جبهه سه بعدی برای از بین بردن دشمن با انواع سلاح های قدرتمند، پرتاب نارنجک، حمله هوایی و مهارت های شخصی اقدام کند.
در این دانلود بازی استراتژیک جنگی شما می بایست برای دست یابی به مرکز اطلاعات که پیروزی سپاه شما به آن بستگی دارد به عمق دشمن رفته و مراحل مختلفی را طی کرده و با عناصر بیگانه مبارزه کنید. اگر بدنبال یک بازی کامپیوتر سبک و فوق العاده جذاب هستید میتوانید این بازی را از سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت و نصب نمایید.

Alien Hallway 2010 PC Game - بازی استراتژیک بیگانه ای در کریدور

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Jungle Racers 1.1 PC Game - بازی مسابقه رانندگی در جنگل ::.

بازی رانندگی در جنگل یک بازی مسابقه ای است که از ماشین های غول پیکر تشکیل شده است. بازی ماشین در محیطی جذاب و زیبا در جنگل برگذار می شود که این بازی با حجم کم دارای گرافیک قابل قبولی می باشد. بازی مسابقه رانندگی دارای 3 سبک است و رانندگان باید سعی کنند دیگر مسابقه دهندگان را از دور خارج کنند تا خود برنده بازی باشند. یک گرافیک 64مگابایتی و 256مگابایت رم کافی است. یک سی پی یو 1000 مگاهرتزی هم برای اجرای بازی در ویندوز 7 , xp , 2000 و ویستا کافی است. امیدواریم از دانلود این بازی زیبا لذت ببرید.

Jungle Racers 1.1 PC Game - بازی مسابقه رانندگی در جنگل

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Bejeweled 3 Puzzle Game Portable - بازی پرتابل پازل الماس ها ::.

بازی پازل الماس ها یک بازی پازلی از کارگاه بازی سازی Popcap Games است که بازی های فوق العاده ای از این شرکت بازی سازی تا به حال منتشر شده است. بازی پرتابل Bejeweled 3 که از ورژن 1 تا به 3 آن نزدیک 10 سال است که طراحی شده است بازی شماره 1 پازلی جهان است که پر طرفدارترین بازی در این زمینه است. این بازی کامپیوتری به صورت پرتابل و قابل حمل به شما ارائه می شود. نحوه بازی به این صورت است که باید الماس های رنگی را به صورت حداقل 3 تایی در یک ردیف عمودی یا افقی کنار هم قرار دهید تا حذف شوند. بازی دارای 4 سبک به نام های Classic , Quest, Zen, Lightning است که هر کدام مدل خاصی برای برنده شدن در هر مرحله دارند. امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.

Bejeweled 3 Puzzle Game Portable - بازی پرتابل پازل الماس ها

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Youda Survivor 1.4.0.0 Portable PC Game - بازی هیجان انگیز بازمانده جزیره ::.

آیا تا بحال شده بخواهید در یک جزیره به تنهایی زندگی کنید مانند یک رابینسون کروزو واقعی؟ با استفاده از این بازی می توانید شانس خود را امتحان کنید! در این پست یک گیم بسیار جذاب و هیجان انگیز را در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. بازی Youda Survivor یک بازی زیبا و جذاب می باشد که توسط سرکت معروف Youda تولید و عرضه شده است. در این بازی کامپیوتری شما تا پایان در این جزیره اسرار آمیز، مرموز و خنده دار باید سعی کنید که با حداقل لوازم به زندگی خود ادامه دهید. در این بازی بازمانده شما باید با دزدان دریایی مبارزه کنید، و برای زنده ماندن، از خود و از این جزیره محافظت کنید. در این بازی کامپیوتری باید با استفاده از تمام مهارت ها، خود را از حرارت آفتاب سوزان در امان نگه دارید و همچنین بتوانید با شرایط بد دست و پنجه نرم کنید تا بتوانید در این جزیره اسرار آمیز جان سالم به در ببرید و به خانه خود برگردید یا بهتر بگوییم : به ماجراجویی های بعدی خود بپردازید. همچنین در این بازی بازمانده شما باید با استفاده از رژیم های غذایی و نحوه غذا خوردن کاری کنید که خود را قوی تر کنید و بتوانید با دزدان دریایی مبارزه کنید.
پس در این گیم باید ثابت کنید که شما می توانید در هر مکان و تحت هر شرایطی خود را زنده نگه دارید و جان سالم به در ببرید. هر چقدر که می گذرد کار شما در این بازی Youda Survivor سخت تر می شود زیرا موانع سر راه شما بیشتر می شود. با دانلود بازی بازمانده مشاهده خواهید کرد که بعضی جوایز و پاداش ها که باعث ارتقای شما در این PC Game می شود کار را برای شما راحت تر می کند و برای تهیه مواد غذایی خود به مشکل زیادی بر نمی خورید و به راحتی می توانید راه را برای رفتن به جزیره بعدی هموار سازید. در این PC Game برخی موارد کمک های زیادی به شما خواهد شد تا بتوانید با شرایط دشوار مقابله کنید، اما شما می توانید بدون این کمک ها هم گلیم خود را از آب بیرون بکشید! فقط یادتان باشد که باید زنده بمانید و بر این مورد اصرار داشته باشید زیرا شما جزو بازماندگان هستید! امیدواریم با دانلود بازی بازمانده بتوانید نهایت لذت را از آن ببرید.

Youda Survivor 1.4.0.0 Portable PC Game - بازی هیجان انگیز بازمانده جزیره

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Joboshare Video Converter 2.8.4.1022 Portable - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های تصویری ::.

نرم افزار مبدل فایل های چند رسانه ای همه روزه در حال افزایش هستند ولی نرم افزار هایی در این بین با استقبال بیشتری همراهند که امکانات بیشتری داشته و از فرمت های بیشتری پشتیبانی به عمل می آورند. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار ، شما را با نرم افزار Joboshare Video Converter آشنا خواهیم ساخت که همانطور که از نام آن بر می آید نرم افزاری برای تبدیل فایل تصویری می باشد، اما این نرم افزار تبدیل فایل تصویری که یک Converter می باشد، علاوه بر فایل های تصویری می تواند فایل های صوتی را نیز به یکدیگر تبدیل نماید. این نرم افزار تبدیل فرمت فایل از فرمت های تصویری AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV و ... و از فرمت های صوتی MP3, WMA, WAV, AAC و ... پشتیبانی به عمل می آورد و شما می توانید این تبدیل فرمت ها را به راحتی انجام دهید.
این نرم افزار تبدیل فرمت با داشتن امکانات بسیار بالا و پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصویری و صوتی در لیست بهترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های مبدل قرار گرفته است. لازم به ذکر است برنامه تبدیل فرمت Joboshare Video Converter فرمت های مورد استفاده در موبایل را نیز پشتیبانی می کند که کاربرد این نرم افزار را بیش از پیش افزایش خواهد داد. امیدواریم با دانلود این برنامه تبدیل فرمت فایل بتوانید به راحتی به تبدیل فایل های خود بپردازید و از آنها نهایت لذت را ببرید.

Joboshare Video Converter 2.8.4.1022 Portable - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های تصویری

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: CoolwareMax Face Off Max 3.1.8.8 portable - نرم افزار مونتاژ چهره و بدن ::.

حتما تا به حال دیده اید که اشخاصی بر روی عکسی از یک هنرپیشه عکسی از سر خود گذاشته و عکسی زیبا ایجاد کرده اند و در کل کارهای بسیار جالبی را با میکس و مونتاژ انجام می دهند. درباره مونتاژ عکس اکثر افراد بر این تصورند که این کار تنها با فتوشاپ و نرم افزار های اختصاصی که نیاز به علم رایانه و علم میکس و مونتاژ دارند امکان پذیر خواهد بود اما امروز می خواهیم شما را در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار با نرم افزار تعویض چهره قدرتمند CoolwareMax Face Off Max آشنا سازیم که شما را قادر میسازد تا بدون دانستن علم رایانه و مونتاژ عکس به آسانی جای صورت هر شخصی را بر روی عکس شخصی دیگر قرار دهید که گاها این کار بسیار سرگرم کننده و جالب خواهد بود. این نرم افزار مونتاژ چهره که یک نرم افزار گرافیکی محسوب می شود، بسیار ساده بوده و شما می توانید با چند کلیک و تعیین عکس های تلفیق شونده، عکس مورد نظر خود را بدون تنظیمات مشکل و طاقت فرسا ایجاد و با هر خروجی ایجاد نمایید.
این نرم افزار میکس عکس CoolwareMax Face Off Max از تمپلیت های آماده ای نیز برخوردار است که شما را برای ساخت چهره هایی با بدن های مختلف یاری خواهد داد. شما در این نرم افزار مونتاژ چهره قادرید فایل های ایجادی خود را که گاها خنده دار و سرگرم کننده هستند از طریق راههای ارتباطی مختلف مانند Email, myspace, facebook, ecards, fakes, jokes به اشتراک گذاشته و در دسترس عموم قرار دهید. امیدواریم با دانلود نرم افزار میکس عکس بتوانید تصاویر جذاب و دیدنی را بسازید و از آنها لذت ببرید.

CoolwareMax Face Off Max 3.1.8.8 portable - نرم افزار مونتاژ چهره و بدن

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Reset Windows Password Standard Edition v1.2.1.195 - برنامه هک پسورد ویندوز ::.

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که رمز عبور سیستم عامل خود را فراموش کرده یا کسی پسورد آن را عوض کرده باشد که مجبور به نصب دوباره ویندوز و از دست رفتن اطلاعات خود می شوید و یا می خواهید به ویندوزی دسترسی داشته باشید که پسورد آن را نمی دانید.
امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار می خواهیم شما عزیزان را با نرم افزار Reset Windows Password Standard Edition آشنا سازیم که با این برنامه شما عزیزان می توانید به راحتی رمز عبور ویندوز را حتی اگر ادمین باشد ریست کنید. براحتی با بوت شدن از طریق CD یا USB می توانید با هک کردن پسورد نام کاربری فراموش شده و یا قفل شده را بازیابی کنید.

Reset Windows Password Standard Edition v1.2.1.195 - برنامه هک پسورد ویندوز

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Cats Widescreen Wallpapers - عکس های گربه با کیفیت بالا ::.

گربه‌ عضو خانواده‌ گربه‌سانان‌ بوده‌ و حیوانی‌ گوشتخوار می‌باشد. از خصوصیات‌ گربه‌سانان‌ یکی‌ پوشش‌ راه‌راه‌ یا لکه‌ای‌ تیره‌ در زمینه‌ای‌ روشن‌تر بوده‌ که‌ این‌ لکه‌ها و خطوط از هم‌ جدا می‌باشند. خصوصیت‌ دیگر داشتن‌ پوزه‌ کوتاه‌ ودندانهایی‌ است‌ که‌ برای‌ بریدن‌ و پاره‌کردن‌ تخصصی‌ شده‌اند.
گربه‌ ماده‌ پس‌ از 61-68 روز دوران‌ بارداری‌ (متوسط 63) بطور میانگین‌ 3-5 نوزاد به‌ دنیا می‌آورد. بدن‌ نوزادان‌ از موپوشیده‌ شده‌ ولی‌ چشمها و گوشهایشان‌ بسته‌ می‌باشد. وزن‌ آنها هنگام‌ تولد بین‌ 90-140 گرم‌ بوده‌ و اضافه‌ وزن‌ طبیعی‌حدود 80-100 گرم‌ در هفته‌ می‌باشد. در هفته‌ اول‌ زندگی‌، نوزادان‌ تنها توانایی‌ مکیدن‌ سینه‌ مادر، خزیدن‌ و میو کردن‌ رادارند. در صورتی‌ که‌ بچه‌ها به‌ میزان‌ کافی‌ شیر بخورند و جای‌ مناسب‌ و گرم‌ داشته‌ باشند اغلب‌ ساکت‌ یا خواب‌ هستند.در حدود 10 روزگی‌ چشمها باز شده‌ و در حدود 20 روزگی‌ بچه‌ها قادرند با زبان‌ نیز شیر بنوشند. در هفته‌ چهارم‌ علاوه‌بر شیر مادر می‌توان‌ به‌ بچه‌ها شیر و غذای‌ نرم‌ کمکی‌ داد. بچه‌ گربه‌ها حتما باید تا 2 ماهگی‌ شیر بخورند. بچه‌ گربه‌ها حدود 6-7 ماهگی‌ بالغ‌ می‌شوند ولی‌ آبستنی‌ در سن‌ کمتر از یک‌ سال‌ مناسب‌ نیست‌ زیرا گربه‌ ماده‌ هنوزجثه‌ لازم‌ را پیدا نکرده‌ است‌. گربه‌ ماده‌ تا 8 سالگی‌ و نر تا 10 سالگی‌ قابلیت‌ جفت‌گیری‌ مناسب‌ دارند. طول‌ عمر گربه‌ساکن‌ منزل‌ با شرایط مناسب‌ حدود 12-15 سال‌ است‌. سایت دانلود رایگان تصاویر عکس های گربه با کیفیت بالا در تعداد 221 عدد با سایز 1920x1200 پیکسل برای شما تهیه کرده است. امیدواریم از دانلود لذت ببرید.

Cats Widescreen Wallpapers - عکس های گربه با کیفیت بالا

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: SereneScreen Marine Aquarium 3.1.5563 - اسکرین سیور آکواریوم سه بعدی بسیار زیبا ::.

اسکرین سیور موضوعی که امروز برای همه کاربران آشناست. ابداع ScreenSaver از آنجا صورت گرفت که وقتی رایانه ای به مدت طولانی مورد استفاده قرار نمی گرفت مانیتور و سایر لوازم به همان اندازه برق استفاده می کردند و این باعث خرابی قطعات و مصرف زیاد برق بود. از این رو اسکرین سیور ها ابداع شدند تا در صورتی که در یک بازه ی زمانی از رایانه استفاده نشود به صورت خودکار رایانه به حالت اسکرین سیور انتقال یابد و مصرف برق را کاهش دهد و از خرابی قطعات رایانه جلوگیری کند. اسکرین سیور هایی که هم اینک به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل ها قرار می گیرد از جذابیت و نمای خوبی برخوردار نیستند از این رو کاربران به دنبال نرم افزار هایی هستند تا بتوانند این اسکرین سیور ها را خود طراحی کنند. اما ما در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان امروز برای شما نرم افزار SereneScreen Marine Aquarium را مهیا نموده ایم که بدون نیاز به طراحی یک ScreenSaver زیبا، جذاب و کم حجم به رایانه شما اضافه خواهد کرد.
با دانلود اسکرین سیور مشاهده خواهید کرد که این اسکرین سیور به صورت یک آکواریوم زیبا، طبیعی و کاملا سه بعدی می باشد و تمام اجزاء موجود در این آکواریوم از ماهی ها تا صدف ها و ... قابل حذف و اضافه کردن هستند از این رو جذابیت این محافظ صفحه نمایش بیشتر و بیشتر خواهد شد. این اسکرین سیور آکواریوم Aquarium ScreenSaver بسیار طبیعی ساخته شده است و اضافه کردن صوت ها و صدای آب به این اسکرین سیور آکواریوم آن را طبیعی تر جلوه می دهد. با دانلود محافظ صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد که این محافظ صفحه نمایش Aquarium ScreenSaver قابلیت اضافه کردن زمان و تاریخ به گوشه آکواریوم را نیز داشته و شما می توانید به راحتی زمان و تاریخ را نیز در اختیار داشته باشید. امیدوارم با دانلود اسکرین سیور آکواریوم بتوانید نهایت لذت را ببرید و شادابی را به کامپیوتر خود بیاورید.

SereneScreen Marine Aquarium 3.1.5563 - اسکرین سیور آکواریوم سه بعدی بسیار زیبا

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Fishing Simulator 2011 Portable PC Game - بازی شبیه سازی ماهیگیری ::.

رویای تعطیلات ماهیگیری در شمال آخرین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز ماهیگیری است که در دریاچه های شمال اروپا اتفاق می افتد. سایت نرم افزار دانلود رایگان این بازی کامپیوتر که یک شبیه ساز فوق العاده و تجربه ای واقعی بازی جدید است به دوست داران ماهیگیری تقدیم میکند.
از گرفتن ماهی قزل آلا در جریان های آب سرد نروژ گرفته تا گرفتن ماهی خاردار بزرگ در دریاچه های شفاف فنلاند و رودخانه های استونی همه به طور کاملا واقعی در این بازی شبیه سازی شده تا شما در مناظری با شکوه قلاب ماهیگیری خود را پرت کنید و در دنیایی واقعی ماهی بگیرید. اینطوری یاد میگیرید که چگونه و از کجا ماهی بزرگ شکار کنید.

Fishing Simulator 2011 Portable PC Game - بازی شبیه سازی ماهیگیری

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Luxor 5th Passage 1.0.0.8 Portable PC Game - بازی لوکسر 5 گذرگاه ::.

دنبال کنندگان بازی لوکسر ( لاکسر ) بعد از مدت ها انتظار شاهد دانلود بازی نسخه جدیدی از این بازی هستند که گرافیک فوق العاده و داستانی هیجان انگیر با عنوان گذرگاه (حق عبور) سنگ مرمر دنیای بازی های پازل را دگرگون کرده است. سایت نرم افزار دانلود رایگان این بازی کامپوتری زیبا را برای دوست داران دنبال کننده Luxor و کسانی که تا به حال آن را تجره نکرده اند تقدیم می کند.
این نسخه بازی کامپیوتری با عنوان " پنجمین لوکسر - گذرگاه یا حق عبور " محصول شرکت بازی سازی MumboJumbo است که سری بازی های پازل سنگ های مرمر توسط گروه TE ساخته این شرکت است که از این دسته همین بازی لوکسر معروفترین است. نسخه 5 لاکسر باز هم Power-UP های جدید تری که دارد هیجان و سرگرمی بازی را به 100% میرساند و اگر شما از یک کارت گرافیک خوب برخوردار باشید و کارت صدای شما خروجی 5.1 را هم ساپورت کند دیگر آنقدر محو افکتهای صوتی این بازی دانلود پازل جذاب خواهید شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

Luxor 5th Passage 1.0.0.8 Portable PC Game - بازی لوکسر 5 گذرگاه

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Air Force Missions Portable PC Game - بازی ماموریت نیروی هوایی ::.

بازی جنگی همواره از محبوبیت خاصی در بین عموم برخوردار بوده اند که دلیل آن نیز جذابیت و درگیر بودن کاربر در جریان بازیست. در این بین، بازی های جنگی هوایی کاربران زیادی را به خود اختصاص داده اند. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار بازی کامپیوتر فوق العاده زیبای Air Force Missions برای شما عزیزان مهیا نموده ایم.
همانطور که از نام این بازی پیداست ماموریت های هوایی بر عهده شما خواهد بود. بازی نیروی هوایی به صورت سه بعدی طراحی گشته و از نظر مانور گرافیکی بسیار کامل بی نقص ارایه شده است. شما در این بازی هلیکوپتر های سنگین و مسلح به قدرتمند ترین سلاح ها را در اختیار دارید و می بایست به دشمن حمله و برای فلج کردن دشمن اقدام کنید.
دشمن زیر دریایی ها، ضد هوایی، موشک و ... در اختیار دارد از این رو شما می بایست به نحوی بازی هلیکوپتر را ادامه دهید که نیرو های شما تا آخر بازی سالم بوده و بازی را با پیروزی به اتمام برسانید. دانلود بازی ماموریت نیروی هوایی بدون نیاز به نصب Portable بوده و با وجود طراحی بی نظیر از حجم کم و سرعت بالایی برخوردار است.

Air Force Missions Portable PC Game - بازی ماموریت نیروی هوایی

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Star Defender 4 v1.17 Portable PC Game - بازی مدافع ستارگان ::.

بعد از مدت ها بازی زیبا و هیجان انگیز مدافع ستارگان Star Defender ورژن جدیدی از بازی هیجان انگیز خود را عرضه کرده که سایت نرم افزار دانلود رایگان بازی کامپیوتری آن را به اشتراک گذاشته است. حتما مدت زیادی است که این بازی را انجام نداده اید و منتظر نسخه جدیدی از این بازی بودید تا بار دیگر از نابودی بشر در برابر هجوم آسمانی جلوگیری کنید. در Star Defender 4 شهرت و آوازه شما مانند آتشی در دشمن، در سراسر کهکشان پخش شده است، به همین خاطر دشمنان بشر دست به یکی کرده و آماده حمله می باشند.
این بار با دشمنان جدیدی در فضا روبرو خواهید شد و نیاز به ارتقاء سلاح برای مقابله با مرگبار ترین سلاح ها و حمله های دشمن باشید. اگر نسخه 3 این بازی کامپیوتر را انجام دادید و از آن لذت بردید، این سری جدید بازی مدافع ستارگان را از دست ندهید زیرا به یکی از بهترین بازی های تیر اندازی فضایی روبرو خواهید شد. ویژگی های گرافیکی فوق العاده، مواد منفجره، و صداهای هیجان انگیز و دشمنان و حشرات مزاحم عجیب در انتظار شما هستند.

Star Defender 4 v1.17 Portable PC Game - بازی مدافع ستارگان

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Deepica Portable Game - بازی مرحله ای دیپیکا ::.

بازی مرحله ای Deepica همانند سایر بازی های مرحله ای جذابیت بسیاری دارد. سایت دانلود رایگان این بازی را به صورت قابل حمل یا پرتابل در اختیار شما قرار داده اشت. این بازی پازلی دیپیکا دارای بیش از 200 مرحله جذاب است. در هر مرحله با از بین بردن توپک های رنگی امتیاز های جذاب و سرگرم کننده ای به شما می دهد. این بازی روی ویندوز xp و ویندوز ویستا و seven نصب می شود و با یک سی پی یوی قدیمی 600مگاهرتزی کار می کند و 128 مگابایت رم بیشتر نیاز ندارد. امیدواریم از دانلود بازی از fdl لذت ببرید.

Deepica Portable Game - بازی مرحله ای دیپیکا

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: Red Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز ::.

بازی Red Faction II جناح قرمز 2 به سبک تیر اندازی اول شخص یک بازی قدیمی ساخته شده در سال 2003 است. این بازی با گرافیک بالا در زمان خود داستان زیبایی را با خود یدک می کشد. داستان در مورد 15 سال آخر دیکتاتوری Sopot است که کل اجتماع جامعه جهانی را تحت الشعاع قرار داده است. خونخواهی های وی باثت شده کشور در فقر و جنگ دست و پنجه نرم کند. او تمامی سربازان خود را به میدان می فرستد و کشته شدن آنها برایش مهم نیست و فقط پیروزی در جنگ را خواهان است. دیکتاتور به ذهنش می رسد با استفاده از فناوری نانو سربازان ویژه ای را دوره دهد و آماده سازد که بتواند دنیا را در دست بگیرد. نام این گروه جناج قرمز است. امیدواریم از دانلود بازی تیراندازی اول شخص جناح قرمز لذت ببرید.

Red Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

 


.:: جدیدترین لایسنس های پرطرفدارترین آنتی ویروس های دنیا : NOD32 و Kaspersky ::.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

جدیدترین یوزرنیم و پسورد های
NOD32

Password

UserName

 
x4jjufkx45

EAV-39762306

1
hxsmn5uttc EAV-39762309 2
pmshhx7ju7 EAV-39762311 3
ajucxe2tsv EAV-39762334 4
xvbpv2288s EAV-39762336 5
2rhj6rskt4 EAV-39762415 6
tbammcfre5 EAV-39762284 7
s8sjad4knj EAV-39762386 8
v34ehh6sbh EAV-39762409 9
632h5d6n5t EAV-39763457 10
rtaskme5vj EAV-39799353 11
52hxkeebm2 EAV-39799354 12
f7r5j7ehce EAV-39799355 13
mxks2v8mjp EAV-39799366 14
cu3s4p8px5 TRIAL-40135341 15
2ntm5v8h8n TRIAL-40135342 16
mfkf558bh8 TRIAL-40135343 17
5kuxc4nj5u TRIAL-40058519 18
fr55bunrtb TRIAL-40058518 19
b8ut7v286p TRIAL-40058517 20

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
دریافت جدیدترین لایسنس های Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security
(برای ورژن های مختلف)

 


طریقه استفاده و کرک کردن کسپرسکی:
ابتدا ارتباط اینترنتی خود را قطع کرده سپس نرم افزار را اجرا نمایید و بر روری گزینه License در پایین نرم افزار کلیک کنید.
از منوی ظاهر شده دومین گزینه یعنی Activate new License کلیک کنید. سپس از منوی ظاهر شده گزینه اول Activate commercial License کد Activation Key که در فایل دانلودی موجود است را وارد کنید.  حالا شما پیغامی دریافت می کنید مبنی بر اینکه نرم افزار نتوانسته با شماره سریال وارد شده تمدید شود سپس بر روی OK کلیک کنید. حالا دکمه Browse کلیک کنید و در
پنجره باز شده فایل کرک که از گروه اینترنتی پرشین استار گرفته اید را انتخاب کنید و روی دکمه Open کلیک کنید.
روی دکمه Next کلیک کنید حالا بر روی Finish کلیک کنید.
آنتی ویروس شما کرک شد و امیدواریم در استفاده از این نرم افزار قدرتمند نهایت استفاده را ببرید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد