تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مقاوم ترین موبایل دنیا

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



اخیرا سایتی به نام blendtec که مخلوط کن‌های حرفه ایی تولید و به فروش می‌رساند برای تبلیغ محصولات خود و جلب توجه مردم دست به کارهای جالبی زده است و برای نشان دادن قدرت محصولات خود جدیدترین موبایل‌ها، آیپد ها و … را در داخل آن قرار می‌دهند تا در چند ثانیه آن را به پودر تبدیل کنند!! تا قدرت محصولات خودشان را نشان دهند.

بله کاملا درست شندید در سایت willitblend برای نشان دادن قدرت مخلوط کن خود آیفون (ویدیو)، آیپد 2 (ویدیو) و جدیدترین محصولات را داخل آن قرار می‌دهند تا به پودر تبدیل شوند.

در آخرین برنامه موبایل Sonim XP3300 ( ویدیو ) که در حال حاضر مقاوم‌ترین موبایل دنیا است نیز مورد آزمایش قرار گرفت و باز هم توانست از این عنوان خود دفاع کند. در این آزمایش در اثر ضربات تیغه‌ها کنارهای موبایل زبر و زمخت شد ولی همچنان قابل استفاده بود و می‌توانستید با آن تماس بگیرید.

در ساخت این موبایل برای دست یابی به بدنه سخت و محکم آن از مواد ارتعاشی استفاده شده است تا در اثر ضربات دچار شکستگی نشود و به حالت اولیه بازگردد و تا 2 متر زیر آب نیز ضد آب است، در این موبایل از شیشه مقاوم Gorilla به ضخامت 2 اینچ استفاده شده است (شیشه‌های Gorilla در موبایل‌های ایفون 4 و در تبلت های گلکسی استفاده شده است که در سطح جهانی به عنوان شیشه ضد خش و ضربه شناخته شده می‌شود).

این موبایل 525 دلاری از سیستم عامل محبوب اندروید بهره می‌برد و دارای یک صفحه نمایش 2 اینچی با ابعاد 320 * 240 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی با 3 سال گارانتی است ولی نکته شاخص و قابل توجه دیگر باطری آن است که زمانه مکالمه (فعال) آن 24 ساعت است و زمان استند بای آن 800 ساعت یا به عبارتی 19 روز است.

منبع : پرشین سل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد